Egy újabb háború előtt

222 10 0
                                    

(Obito)

Micsoda erők... most már értem, hogy miért volt Kakashi olyan gyenge, amikor hazaért. Az Akatsuki tényleg kemény. Amikor visszaestünk a faluba, mindenki minket nézett. Kakashi már addigra nem volt sárkány és nagy nehezen tudott felállni. Én is így voltam... Amikor egy pillanatra szót váltottunk Tenzou-val a Genjutsu-ba, közölte, hogy Kisame és Hidan volt az egyik leggyengébb tagja az Akatsuki-nak. Ja, bocs... majdnem kinyírtak. Szóval ez jelenti azt, hogy S-szintű ninja... Hihetetlen. Felálltam és megemeltem Rin-t. Minato sensei is hasonlóképpen tett. Szegény, Naruto nem érti, hogy mi történt az anyjával. Tenzou a vállára vette Itachi-t és odament Kakashi-hoz. Beszéltek valamiről, nem tudom, de mielőtt elindultam volna a házunk fele meghallottam Asuma hangját, és hát... nem volt valami kedves.

- Megígérted apámnak, hogy megvéded a falut és a Jinchuuriki-ket! Ez nem történt meg! A falu romokban, a Jinchuuriki-k sérültek... Hogy könyöröghetett apám egy ilyen szavatartótlan embernek!

- Asuma, nem könnyű a helyzetem, és ahelyett, hogy engem hibáztatsz, készülj fel a háborúra! – hallottam Kakashi-t.

- Ha betartottad volna az ígéreted nem kéne készülnöm a háborúra! – és ekkor Asuma pofán vert Kakashi-t. Kakahsi remeget, Asuma meg képes lett volna összeverni. Ezt nem nézhettem végig, elindultam feléjük, de a sensei megelőzött.

- Elég legyen! Asuma vegyél vissza! Keress sérült ninja-kat és vidd őket a kórházba! Kakashi mindent megtett, ami tőle tellett, de az ellenség erősebb, mint gondolnád! – Kakashi nem bírta sokáig, felállt és elrohant. El tudtam képzelni mi folyik most a lelkében és a fejében... káosz.

Miután Kakashi elfutott, Minato sensei-jel, Naruto-val és Tenzou-val együtt elvittük Kushina-chan-t, Rin-t és Itachi-t a kórházba. Nem kellett sok idő, hogy magukhoz térjenek, szinte egyszerre ébredtek fel és kérdeztek is:

- Mi történt?

- Anya, hál Isten jól vagy! – ölelte meg Kushina-t Naruto.

- Nyertünk? – kérdezte Itachi Tenzou-t.

- Nem... Az Akatsuki. – a két ANBU harcos szomorúan nézet maga elé, biztos úgy érzik, hogy elbuktak...

- Hol van Kakashi? – rázott vissza egy kérdés a való világba. Rin nézet rám határozottan, de emellett elkeseredetten. Mély levegőt vettem.

- Elment.

- Hova? – tágult ki a pupillája. Én felfújtam magam.

- Mit tudom én.

- Azért ment el, mert őt hibáztatták, amiért az Akatsuki győzött? – hallgattam, nem válaszoltam. Innentől tudta, hogy eltalálta. Összeszorította a takaróját és egy könnycsepp lehullott az ágyneműre. – Az én hibám! Ha nem török ki, akkor... elkaptátok volna az Akatsuki-t... Miattam ítélik el...

- Nem Rin ez nem a... - kezdtem volna, de Tenzou közbe szólt.

- Voltaképpen az ő hibája. Pont elkaptuk már Zetsu-t és Deidara-t, amikor Rin kitört. – felment bennem a pumpa, bár igaza volt, de mégse hagyhattam megtorlatlanul.

- Hé, ez nem így van!

- Elég, ne veszekedjetek! – szólt ránk Minato. – Itachi, jól vagy? – kérdezte a sensei.

- Igen. – bólintott az Uchiha.

- Keressétek meg Kakashi-t és menjetek vissza az ANBU-ba és további utasításig edzessétek az az összes ANBU harcost.

A sárkány Jinchuuriki [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now