Arkadaşlar bu hikayemde size zombi salgınından önce şerif olan ve Adı Wilson olan bir adamın hikayesini anlatacağım.Bu hikayemde her türden (Aksiyon,Dram,Gerilim vb.) olaylar olacağı için okurken sıkılmayacaksınız.
Wilson bu olanları bilmiyormuş.Sabah kalkmış gene normal bir sabah hissi vermiyormuş ona bu olanlar.Wilson dışarı çıkmış sokak boşmuş.Normalde bu sokak şehrin en işlek yerlerinden biriydi diye geçirdi içinden.Ama şimdi ıssızdı sokak.Her zamanki gibi arabası kapısının önündeydi.Arabaya binmeden önce birkaç eve girmek istedi.Kapıyı tıklattı kapı direkman açıldı.Eve girdi girişte bir ceset buldu cesede baktı.Cesetde ısırık izi vardı.Evin diğer odalarınada göz attı ama kimse yoktu.Yatak odasındada bir ceset gördü.Bu da küçük bir cesetti.İçinden:''Bu düşündüğüm şey olamaz olmamalı diye geçirdi'' Arabasına bindi.Ve çalıştığı yere doğru yol aldı.Oradada kimse yoktu hemen silahların olduğu yere doğru koştu.Silah bölümünde 1 pompalı tüfek,1 M4A1,2 sniper ve 2 tane desert eagle vardı.Wilson çok düşüncesizlik yapmamak için Pompalı tüfeği,1 sniperı ve 1 tanede desert eagleyi aldı.
Aynı zamanda arabasının bagajındada 1 bıçak ve 1 levye vardı.Ayrıca yanındada bir altıpatlar vardı. Bunların hepsini arabasının bagajındaki çantaya doldurdu.Ve şehirden uzaklaşıp insan arabaya çıktı.Tam bir sokağa dönerken sokağın kaldırımında bir insan gördü arabasını durdurmak için otostop çekiyordu.Adamın adı Joe imiş.Sonra Wilson adamı arabaya aldı ama her an tetikteydi.Bu adam Wilson'a Atlantaya gidelim orda koruma alanı var dedi.Wilson ise ben böyle bir şeyin olduğunu düşünmüyorum dedi.Ama gene de oraya doğru sürdü...
Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasySalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.