O sırada bir odadan iki kız çıktı ve Wilsonları görünce korktular hemen odaya tekrar girdiler.Oradaki adamın adı Wiliam'dı. Wiliam:''Çabuk gidin buradan!'' Wilson:''Bak biz size zarar vermeyiz.Yemek ve su noktalarını ve tıbbi malzeme noktalarını biliyoruz bulmanızada yardım edeceğiz.'' Wiliam:''Nasıl emin olayım?'' Wilson:''Bizi yanına alarak.'' Wiliam:''Ya bize zarar verirsen.'' Wilson:''Öyle bir şey olmayacak.'' O sırada Richard arka kapıdan girip Wiliam'ın kafasına crossbowunu dayadı.Wiliam:''Hani zarar vermiyecektiniz.'' Wiliam ile Richard boğuşuyordu ve crossbowdan bir ok çıktı.Ve o ok Wiliam'ın bacağına saplandı.O sırada Wilson'da kızların saklandığı odanın kapısını zorluyordu ve açtı.Tam suratına sopayı yiyecektiki eliyle sopayı tuttu.Wilson:''Vay vay vay demek sopayla dövecektiniz ama o biraz zor.'' Wilson:''Bakın bu yolla girmek istemezdik ama zorunda kaldık.Micheal bıçağı almış Richard'a saplamak peşindeydi.Wilson Micheal'ı takip ediyordu.Micheal döndüğü anda Micheal'a kafa attı.Wilson:''Seni gidi seni benden kaçamazsın.'' Richard:''Niye vurdun?'' Wilson:''Elindeki bıçağı sana saplayacaktı.''
Oradakileri zorlada olsa ikna etmeyi başarmışlardı.Artık evde kalıyorlardı.Av avlayıp yemek yapıyorlardı.Wilson ve Richard gene bir gün av avlamaya çıkmışlardı.O sırada Rickleri gördüler ve ağlama sesi duydular.Wilson:''Kim ağlıyor?'' Richard:''Bilmem.''.Ve o yöne baktılar.Rick bir cesedin başında ağlıyordu.Wilson:''Neler oluyor?'' Rick:''Onu ben öldürdüm.'' Wilson:''Kimi?'' Rick:''Adam'ı'' Wilson:''Ne için?'' Rick:''Karımı seviyormuş ve çocuğumu sahipleniyormuş ve onları size karşı kışkırtıyormuş.Benimde aklım başıma geldi ama artık çok geç.'' Wilson:''Hayır değil biz bir ev bulduk oraya gelebilirsiniz.'' Rick:''Sorun o değil.Bu adi köpek karımı ve çocuğumu başka bir yere götürmüş.''Wilson:''Buluruz.'' Rick:''Nerede?'' Wilson:''Ararız.'' Ve kaldıkları eve döndüler.Wilson Wiliam ile konuştu.Ve Samuel'i kızlarla birlikte bırakıp onları aramaya çıktılar.Grup birlikte ilerlerken zombi ve birkaç insan sesi duydular.Hepsi hızla oraya doğru koştu yerde bir ceset gördüler.Wilson cesedi es geçip zombileri öldürmeye koyuldu.Ve alanı temizlediler.Yerde yatan kişi Steven'dı.Wilson:''Olmaz olsun yeter ya!'' Richard:''Karın ve çocuğun kurtulmuş.'' Onları gören Mary:''Adam nerede?'' Rick:''Onu öldürdüm.'' Mary:''Ne?Onu öldürdün mü? O bizi kurtarmıştı.Senin gerçek arkadaşın bildiğin kişiler seni arkandan bıçaklarken o sana yardım etti ve sen onu öldürdün.'' Rick:''Hayır o sizi Wilson'a ve diğer lider olabilecek güçlü kişilere karşı kışkırtıyordu.''
Ve onlarıda ikna edip eve döndüler.Wilson kapıyı açtığında bir cesedi yiyen üç zombi gördü Wilson hepsini öldürdü.Ceset Samuel'e aitti.Wilson diğer odalara baktı.Yukarıda bağrışma sesleri geliyordu.Wilson yukarı çıktı ve zombileri öldürdü.Kızlar barikat kurmuş saklanıyordu.Wilson:''Kızlar kurtulmuş Wiliam meraklanma.'' Wiliam:''Ama Samuel ölmüş.''Wilson:''Onu gömeceğiz.'' Rick:''Evet.'' Ve Samuel'i mezara gömdüler ve mezarının başında konuşma yaptılar.Herkes üzülmüştü.Özellikle de Wilson.Bu sırada eve doğru bir araç yaklaşıyordu.Wilson:''Silahlarınızı alın ve saklanın bu arabadakiler zararlı olabilir.'' Araba evin biraz yakınında durdu.İçerisinden insanlar indi.
Ve eve doğru yaklaştılar.
Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasíaSalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.