Wiliam geldi.Wilson:''Yamyamları atlatmışsın ama tek kolunu kaybetmeye engel olamamışsın.'' Wiliam:''Sayende.'' Wilson:''Ben sana yapmasaydım şuan tek kolu olmayan ben olacaktım belkide şuan burada bile olmayacaktım.'' Wiliam Wİlson'a bir yumruk denedi.Wilson yumruğu tuttu Wiliam'ın suratına bir yumruk attı ve boynunu tutup eğdi ve diziyle bir tane yapıştırdı.Wiliam'ın ağzı burnu kan içindeydi.Wiliam:''Bakıyorum da unutmuşsun.'' Wilson:''İlk sen denedin bende sonucunu gösterdim.'' Wilson odaya girdi Elizabeth oradaydı.Wilson:''Bak Elizabeth zombiler bizim gibi değiller.Onlar önceden insandı ama şimdi bizi ısırmak bizide zombi yapmak istiyorlar.Onları beslememeliyiz çünkü onlar evcil hayvanımız değiller.'' Elizabeth:''Onlar sadece bizi kovalıyor bize zarar vermeyecekler.'' Wilson:''Keşke öyle olsa o zaman hiç kimse zombi olurmuydu olmazdı.'' Elizabeth:''Ama onları beslemek istiyorum.'' Wilson:''Tamam sana bir örnekle açıklayayım:Hiç ısırılmış bir insan gördünmü görmüşsündür.Onu hemen kapalı bir alana çekiyorlar çünkü onun kendilerini ısırmasını istemiyorlar.'' Elizabeth:''Belki de o hastalanmasın diyedir.'' Wilson:''Tamam çık şuradan sinirlerim geriliyor sana patlamak istemem.''
Wilson lavaboya girdi oradaki kırık aynadan yaralarına baktı:''Çok fena olmuş.Ne kadar iyi dövüşçü olsamda gene de yaralarım var.'' O anda kapı açıldı.Kapıyı rüzgar açmıştı.Wilson oradan çıktı ve ne olduysa o an oldu dışarıdakileri ele geçirmişlerdi.Wilson:''Kim bunlar?'' Ve camdan dışarıya baktı.Wilson kapıyı yavaşça açtı ve yandaki evin arka duvarına gizlendi.Silahını çıkardı.Yandan bakarak:''Şunlardan birini indirsemmi?''ve silahına davrandı oradan birini indirdi bunun üzerine adamlar Wiliam'ı öldürdüler.'' Grup Lideri:''Bizden ölürse sizden öldürürüz.'' Wilson ses çıkarmadı ve diğer tarafa doğru çıktı tam lideri hedef aldı ve kafaya nişan aldı lider yerdeydi ama biraz sonra oradan bir kişiyi daha vurdu.Grup Lideri:''Sen bilirsin dene bakalım.'' Wilson oradan çıktı.Wilson:''Çok cesursan karşıma teke tek çık buradaki zavallı insanları rahat bırak.'' Grup Lideri:''Dur bakalım cesur çocuk önce bir tanışalım adım Leonard seninki ne?'' Wilson:''Adım Wilson.'' Leonard:''Hey siz adamlarım çekilin Wilson ve ben baş başa dövüşeceğiz.'' Ve onlar geriye çekilip izlemeye başladılar.Wilson:''Neyle dövüşeceğiz?'' Leonard:''Sopa,levye türü şeylerle.'' Leonard'ın bir sopası vardı.Sopası çiviliydi ve çok sertti.Wilson levyesini çıkardı,levye kullanmayı iyi biliyordu. Ve dövüş başladı Leonard ilk hamleyi yaptı ve Wilson'un koluna sopa ile vurdu.Wilson levyesi ile vuracakmış gibi yaparak bıçağını çıkardı ve boynunun yan tarafına çizik attı.Bunun üzerine Leonard'ın adamları ateşe başladılar.Wilson:''Yardıma ihtiyacınız kalmayacak zaten en iyilerini alacağım halledin şunları size güveniyorum.'' dedi ve ormana doğru koşmaya başladı arkasından Leonard ve iki adamı.
Wilson ağacın arkasına gizlenmişti onlarda geliyordu.Wilson ağaçların arasına karıştı ve yavaş yavaş yürürken zombilerle karşılaştı ve olan oldu.Son çare zombilerden 1-2 tane öldürüp Leonard ve iki adamının olduğu yöne doğru koşmaya başladı onlar Wilson'ı fark ettiler ve peşinden koştular ama zombileri fark edince Leonard:''Durun zombiler onun peşinde bunlardan kurtulamaz'' dedi ve Wilson'ın peşini bırakıp gittiler.Wilson o arada otoyola çıktı ve bir arabanın önünü kesti.Wilson:''Jennifer noldu oradakilere?'' Jennifer:'' Çoğu kaçtı?'' Wilson:''Peki orada kalan oldu mu?'' Jennifer:''Hayır olmadı.'' Wilson:''Peki o zaman çabuk gidelim çünkü peşimde zombiler var ve arabaya binip hızla uzaklaştılar.
Yol kenarında bir yer bulup oraya yerleştiler Wilson:''Erzak falan alabildin mi?'' Jennifer:''Evet arabada vardı.'' Wilson:''Güzel.'' Wilson gelen bir araba gördü ve içi adam kaynıyordu.Wilson yolun önüne çıktı:''İnde yarım kalan dövüşümüzü bitirelim.''
Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasySalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.