Wilson içerden bir bağırışma sesi duydu ordu gelmişti Wilson ve yanındakiler hemen bir kenera saklandı.Ve oda taramasında hava virüslü çıkınca direk gaz maskelerini taktılar ve taradıkları iki kişide Leonard ve adamı virüs bulunca onları öldürdüler.Gelen askerler tam donanımlı ve 25 kişiydiler.bir kamyonla gelmişlerdi.Rick:''Eğer onlar virüslüyse biz de hapı yuttuk.'' Wilson:''Haklısın adamlar bizi görürse yada duyarsa bittik.''Virüs Dedektifi adını verdikleri makine tekrar ötmeye başladı.Wilson:''Eyvah galiba bizi buldular.'' Asker:''Efendim burada birileri var gene ötüyor bu alet.'' Tim Lideri:''O tarafı tarayın eğer virüslülerse öldürün.'' Rick:''İşte şimdi işimiz bitti.'' Ama onların şansına oraya doğru yaklaşan 200-300 civarı zombi vardı ve askerler riske girmedi ve kamyona atlayıp kaçtılar.Wilson yandan baktı ve şöyle dedi:''Bu gelenler daha iyi sayılır.'' Mary:''Nedir onlar?'' Wilson:''Zombiler'' Wilson silahına baktı tamda günündeydi içinde 4 tane kurşun vardı.Wilson:''Çok şanslıyız.'' Richard:''Ne oldu?'' Wilson:''Silahımda 4 kurşun var.'' Jennifer:''Benimkinde 2 tane.'' Rick:''Bende 3 tane.'' Richard:''3 okum 4 kurşunum var.'' Wilson:''O zaman yanımızda yeteneğimizin olmasını dileyeceğiz ve onlarla savaşacağız''Richard:''Evet:'' Ama o sırada arkadan ordu geldi hemde 300 askerle oradaki zombileri takır takır öldürdüler. Yüzbaşı Dalway:Oradakiler size söylüyorum çıkın size bir zarar vermiyeceğiz.'' Wilson çıktı saklandığı yerden.Ve sırayla diğerleri.Yüzbaşı Dalway:''Denetleyin onları.'' Asker:Efendim hepsi vürüslü.'' Yüzbaşı Dalway:''Virüslü diye her yaşayanı öldürmeyeceğiz Asker:''Ya virüsü kaparsak.'' Yüzbaşı Dalway:''Sen merak etme bir şey olmaz.''Asker:Efendim onları ne yapacağız karargaha götüremeyiz General onlara acımayabilir.Yüzbaşı Dalway:''Şimdilik onları güvenli bir yere götürelim ondan sonra bir çaresine bakarız.''Askerler bunun üzerine hemen harekete geçtiler ve onları güvenli bir alana bıraktılar.Yüzbaşı Dalway:''Yarın buraya tekrar geleceğiz.Ordu artık tetikte daha fazla insan ölsün istemiyor o yüzden kendinize dikkat edin eğer ordu sizi görürse gözlerini kırpmadan sizi öldürürler.'' Wilson:''Merak etme yüzbaşı dikkatli olacağız.''Yüzbaşı Dalway:''Bu yiyecekleri alın size yetecektir bu silahlarıda alın karşınıza zombiler çıkarsa bunlarla önleminizi alırsınız görüşürüz.''Wilson:''Sağ ol yüzbaşı''
Yüzbaşı Dalway karargaha gitti ancak karargahta bir türlü ısınamadığı Onbaşı Dan onun virüslü insanları öldürmediğini Generale anlatmış ve bu yüzden generalden uyarı almıştı.General:''Bak Dalway daha gençsin ve biz senin ve o askerlerin ölümünü istemeyiz bir dahakine olmasın.'' Yüzbaşı Dalway:''Bu vürüs öyle kolay kolay bulaşan bir vürüs değildir efendim önlemlerimizi aldıktan sonra hiç bir problem olmaz'' General Stuart:''Peki Dalway ölüm vakitleri geldiğinde ne olacak askerlerimizi arkadan ısırmalarını mı bekleyeceğiz?'' Yüzbaşı Dalway:''Onların elleri boş değil general hemde zombiler benim bildiğim o kadar hızlı ve sessiz bir şekilde bir askeri avlayamazlar.''General:''Son sözüm Dalway çok dikkatli olun o kadar insan gözümüzün önünde öldükten sonra bir başkasını daha kaybetme lüksümüz yok.''Yüzbaşı Dalway generalin odasından çıkar ve:''Onbaşı Dan'i odama çağır asker.''
Bakalım diğer bölümde neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasySalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.