Kaçan Fırsat

28 0 0
                                    

Wilson bir yandan ateş ediyor bir yandan bağırıyordu:''Sakın ateş ederken başınızı çıkarmayın yoksa tam ortadan kurşunu yersiniz.'' Luiz'in grubu daha avantajlıydı hep cephaneleri hemde insan güçleri fazlaydı.Bir anda Rick ve grubu ateş etmeyi kesti Luiz'in grubuda.Wilson evlerin arka tarafında yürürken önüne arkasına sağına ve soluna 4 silahlı adam çıktı.Silahların namluları Wilson'a doğruydu.Wilson:''Polislerin suçluları yakaladığı gibi 4 bir yandan çevirdiniz beni ama ben yanlış rolde oynuyorum.'' George:''Niye sen polismisin?'' Wilson:''Evet polisim.Ama polistim desek daha doğru olur çünkü artık meslek filan kalmadı.'' Adamlardan biri Wilson'a yaklaştı ve kafasından vuruldu yere yapıştı.George:''Ne oluyor sen mi yaptın?'' Wilson:''Hayır ben yapmadım.'' Ve o arada diğerlerinide çevirdiler ve esir düştüler.Sandalyeye elleri ve ayakları bağlı bir şekilde oturtuldular.Şu anda adamlar onları dövüyordu.Wilson'ın dudağı patlamış kanıyordu.Chris:''Hadi bakalım şimdide benim kafama sıksanızda.'' Wilson:''Çöz ellerimi ver elime silahı ve izle.'' dedi ve bir yumruk daha yedi.Wilson:''Ancak bağlıyken dövüyorsunuz çözün ellerimizide olacakları seyredin.''Chrisler bir şeyi unutmuşlardı.Richard orada değildi.Richard oradan bir adamı esir almış ve arkadaşlarının nerede esir tutulduğunu göstermesini istemişti.Ve şimdi oradaydı.Richard yanındaki adamı konuşturdu:''Chris buraya gelebilirmisin?'' Chris:''Niye.'' Richard kapıyı açıp bir ok atarak:''Öl diye.'' Ok Chrisin bacağına saplandı.O sırada Wilson Chris'e kafa attı ve Chris yerle bir oldu.Chris'in adamları kaçmıştı.Wilson Richard'a:''Yerdeki bıçakla şu ipleri keser misin?'' Richard:''Tabii ki.''Ve Richard ipleri kesti kurtulmuşlardı.Wilson:''Hadi diğerlerini getirelim ve burada yaşayalım.''Rick:''Bu şekilde olsun istemezdim ama yapacak bir şey yok.''

Grup kampa geri döndü.Micheal:''Niye bu kadar geciktiniz.'' Wilson:''Otobüs bekledik.'' Wilson'ın bu cevabına karşılık Micheal:''Niçin.'' Wilson:''Bilet için.Çok güzel bir kasaba bulduk birbirimizle tanışmamız çok iyi olmadı ama kaba kuvvetle orayı kazandık.Adam:''Kaba kuvveti onlar kullanmış olmasın hep yüzünüz gözünüz dağılmış.'' Wilson:''Burada konuşacağına ava gelseydin orada görseydik seni.'' Rick:''Tamam sakin.'' Samuel:''Yaralarımızı saracak eşyamız var mı?'' Rick:''Var.''Ve yaralarını sardırdılar.Gitme vakti geldi.Kasabaya geldiklerinde hiç kimse yoktu. Mary:''Hepsini mi öldürdünüz?'' Rick:''Hayır kaçmışlar.'' Mary:''Ne yaptıysanız artık.'' Rick:''Ne yaptık biliyormusun sırf size birazcık yaranalım diye dayak yedik çatışmaya girdik ölümden döndük.Ama sizin için bir anlamı yok.''dedi ve gitti.Samuel:''Haklı baksana yüzümüze çoğu yerimiz yara.Hadi bizi geçtim Wilson'ın yaraları daha fazla o da cesaretinden dolayı.'' Wilson:''Yorma kendini isteyen istediğine inanır.Ben kimseye yalvaracak değilim.'' Mary,Adam ve birkaç kişi daha gelmek istemediler kasabaya.Wilson:''Tamam bu kasabaya gitmiyoruz ama bir daha buradan biri için parmağımı şuradan şuraya oynatmam.'' Samuel:''Doğru iyilik yapıyoruz yaranamıyoruz.'' Rick:''Tamam kasabaya gitmiyoruz sonradan ağlayıp sızlamayın.''

10 gün sonra hala bir yerleşim alanı bulamamışlardı.Ormanın içinde yürüyorlardı.Wilson en öndeydi.Bir şey fark etti ve durdu. Adam:''Neden durduk?''

Wilson:''Zombiler geliyor o yüzden...''

Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin