Zorluklar ve Zombiler

21 0 0
                                    

Wilson:''Tepki göstermeyin.Yardıma ihtiyaçları var ve bende yardım ediyorum.Size de yardım ediyor olacağım.Çünkü bu salgını önleme şansımız var.'' Richard:''Peki ama kendine dikkat et.'' Richard ve Wilson birbirine sarıldılar.Rick de Wilson'a şans diledi.Ve yola çıktılar.Yolda bir yerde mola verdiler.Lebron:''Erzak arayalım dedi.'' ve Wilson,Lebron ve Lebron'un 3 adamı av aramaya çıktılar.Lebron ayrılalım dedi.Hepsi ayrıldılar.Lebron elindeki sniperı Wilson'ın gittiği tarafa doğru doğrulttu ama onu göremedi ve arkasında birini gördü.Arkasındaki kişi Wilson'dı.Wilson:''Sakin ol işimizi burada bitireceğiz kim sağ kalırsa kupa onundur.''Lebron tam silahına davrandı.Wilson yana doğru atladı ama bacağından vuruldu.Wilson da silahına davrandı ve Lebron'u başından vurdu.Bu seslerin üzerine Lebron'un adamlarıda oraya doğru geldiler.Lebron'u ve Wilson'ı yerde yatarken gördüler.Ve onları orada bırakıp arabalarına binip gittiler.Wilson uyandı Lebron dönüşmüştü.Onu öldürdü ve karnını deşti.Bağırsaklarını alıp vücuduna sürdü ve o şekilde yürümeye başladı.Çünkü orman zombi kaynıyordu.Ve zombilerin arasında rahat rahat yürümeye başladı.Ancak bacağı çok ağrıyordu ve bir ağacın dibine oturdu.O sırada Lebron'un adamları kasabaya ulaşmıştı.Wilson'un olmadığı gören Richard ve Rick arabaya binip onu aramaya başladılar.Wilson kalktı yürümeye başladı ve iplerin üzerinde çamaşırların asılı olduğu yıkık dökük bir çadır alanına geldi.O çamaşırlardan  birini bacağına sardı ve yoluna devam etti biraz sonra bir araç ve yakınında iki insan gördü ve oraya doğru ilerlediler.Bu insanlar Richard ve Rick'ti.Wilson'ı gördüler çok sevindiler.Ve onu arabaya alıp yol aldılar.Wilson kasabaya geldi.Linda:''Lebron nerede?'' Wilson:''Biz bir yere kadar ilerledik.Sonra erzak aramaya çıktık ama onlarda bir şey vardı sonra birbirimizden ayrıldık Lebron silahını benim gittiğim tarafa doğru doğrulttu.Ben onun gittiği yönde gidiyordum ve onun arkasında belirdim.Silahı ile ateş etti ben yana doğru atladım ve bacağımdan vuruldum bende ateş ettim ve onu kafasından vurdum öldü.''

Bunun üzerine Linda ve diğerleri üzerine yürüdü.Richard:''Lebron onu öldürecekmiş.O onu öldürmüş şans işi.'' Linda:''Lebron kimseyi öldümezdi.Hatta kimseye zarar bile vermezdi.''Wilson:''Onunla aramızda bir mesele vardı o yüzden beni öldürmek istiyorlardı.'' Linda:''Aranızdaki mesele neydi?'' Wilson:''Ben daha mesleğimin ilk aylarında çok önemli bir vakayı çözmekle görevlendirilmiştim.Seri katil,uyuşturucu kullanıcısı ve yamyam bir adamı bulup tutuklamam ve evini incelemem gerekiyordu.Onun mahallesine gittim.Her tarafta pis pis insanlar vardı.Onun evine girdim her yerde uyuşturucu torbaları kafatasından kaseler kutuların içinde kesik kollar vardı.Ben evden çıktım ve o adamı gördüm onu hapse götürecektim ancak bana engel oldular.Bende o adamın kafasına silah tutup öyle götürmek zorunda kaldım.Ona 30 yıl hapis cezası verdiler.Ancak uyuşturucu kullanımının artması sebebiyle bu suça elebaşılık yapma suçuyla idam edildi.Ve bu adam Lebron'un arkadaşıydı.'' Linda:''Lebron'un arkadaşı olduğunu nereden biliyorsun.'' Wilson:''Çünkü oradaki adamlardan birinin siması ve vücudu Lebron ile aynıydı ve bir adamın ona Lebron dediğini duydum.'' Richard:''Vay be ne cesur adammışsın.'' Wilson:''Cesur olmasam zaten bu mesleği seçmezdim.'' Richard:''Haklısın.'' Orada bir doktor vardı adı Felix'ti. Felix Wilson'u ameliyat etti ve kurşunu çıkardı.Wilson'un dinlenmesi gerekti.Bir gece herkes yatarken kalktı ve zombilerin sesini duydu hemen silahını kaptığı gibi dışarı çıktı ancak zombiler çok fazlaydı Wilson:''Hey uyanın zombiler geliyor.'' Herkes uyandı ve silahlarını alıp dışarı geldi zombilerle dövüştüler.Sabah olduğunda tehlike atlatılmıştı ama 8 kişiyi kaybetmişlerdi ve evler yağmalanmıştı.''

Wilson:''Ne yapacağız?''

Jennifer:''Bir tanıdığımın çiftlik evi var oraya gideriz.''

Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin