Yeni İnsanlar Yeni Hayat

38 1 0
                                    

O anda Joe nun dönüştüğünü gördüler.Wilson bıçağı çıkarıp Joe nun kafasına sapladı.Ve oradakiler şaşırıp kaldılar.Wilson:'' Niye öyle şaşırdınızki ben arkadaşım yaşıyorsa ona elimden gelen yardımı yaparım.Ama zombi olduğunda o artık eski arkadaşım değil bir canavar.'' Kamptakiler söylediklerinde haklı olduğunu biliyorlardı  ama arkadaşını gözünü kırpmadan öldürmesine şaşırdılar.Wilson'a meydan okuyanın ismi Adam,yaşlı adamın ismi ise Micheal'dı. Micheal:''Bence burda kal.Hem biz sana yardım ederiz.Hemde sen bize.'' Ama Adam kamptaki liderliğini Wilson'a kaptıracağını düşündüğü için bu öneriye karşı çıktı.Wilson söze girdi:''Tamam eğer kamptaki herkes istiyorsa ben varım.Ama biri var ki hiç merak etmesin kimsenin mevkiisinde gözüm yok''ve Wilson'u kampa aldılar.

Kampta 3 kadın Wilson ile birlikte 4 erkek ve 1 tane de çocuk vardı.Wilson zekası,gücü ve av stratejisiyle herkesin beğenisini kazandı.Ama Adam bunu hazmedemiyordu.Wilson bir gün ormanda av avlayıp etrafı kolaçan ederken Adam tüfeği kafasına doğrulttu.Ama arkadan Micheal geldi gördü.Micheal:''Git de yüzüne doğrult o silahı'' dedi.Adam korktu.Adam:''Ben onu zombi sanmıştım''dedi.

O sırada Wilson geri geldi.Adam'ın bir planının olduğunu sezmişti.Wilson:''Şu anlık bir şey bulamadım ama sonra tekrar avllanmaya geleceğim'' dedi. Ve o gün arabalarla insanlar geldi. Wilson karavanın üstüne çıkmış dürbünle arabalara bakıyordu ve her an tetikteydi.

Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin