Başkente Giden Yol

25 0 0
                                    

Wilson arkasını döndü ve havaya ateş edildiğini gördü.Wilson:''Amacınız ne?İntihar etmek mi?Öyleyse bana söylemeniz yeterli olurdu.'' Richard:''Sakin ol Wilson.Bak karşıdan insanlar geliyor.'' Rick:''Evet.'' Ve onlar yaklaştılar.Grup lideri Jennifer:''Siz bizim kasabamızı basanlarsınız.Bunu yanınıza bırakmıyacağız.'' Wilson:''Tamam gel.'' Jennifer yumruk denedi ama Wilson yumruğu tuttu. Wilson:''Yumruk atmak o kadar kolay değil bence alıştırma yap.'' Jennifer sinirlenip kafasına silah tuttu:''Bu nasıl mermiyidemi tutacaksın.'' Wilson:''Onun yerine silahı tutsam daha iyi olur.'' dedi ve silahı kaptı.Wilson:''Bakın benim size bir teklifim var hepimiz birleşelim ve tehlikelere karşı korunalım ve geride bırakılan kötü anları unutalım.Yardımlaşalım ve kimseyi geride bırakmayalım.'' Jennifer:''Kasabada çatışırken ve liderimizi öldürürken böyle demiyordun.''Wilson:''Eli silahındaydı ve beni vuracaktı ben ondan önce davranıp sıktım kafasına.'' Jennifer:''Biz böyle bir teklifi kabul etmiyoruz.'' Wilson:''Beni bağlamaz demek isterdim ama diyemeyeceğim.'' Rick:''Bencede size yardım edelim size kendimizi affettirelim.'' Jennifer:''Arkadan banada sıkma sonra.'' Wilson:''Belli olmaz.Her an tetikteyim.''Richard:''Şaka yapıyor ona bakmayın siz.'' Jennifer:''Peki anlaşalım ama şartlarım var:             1-Bizim grubumuzla çok fazla yakınlaşmıyacaksınız.                                                                                              2-Bizim eşyalarımızı kullanmayacaksınız.Bizim evlerimizde yatmayacaksınız.                                                3-Bizim erzaklarımızdan yemeyeceksiniz.Wilson sözünü kesti:''Bu ne ya? Hapishane kurallarından daha katı.Yürüyün lan sanki size çok muhtacız.Yok erzağımı yeme yok insanlarımla yakınlaşma.Ben uzaydanmı geldim.Ben uzaylımıyım.Bide artist artist söylüyor. Şartlar şu şu şu...'' Richard:''Aynen ya bune sanki düşman ülkede köleleriz.'' Jennifer:''Biz sizin düşmanızız.'' Wilson:''Tamam düşmanımızsınız.Affetmek yok.'' dedi ve oradaki bir adamı çekip kafasına silahı dayadı:''Vurayım mı? Vursam da Vurmasam da bana hiç bir şey olmaz.''Jennifer'da Wilson'ın kafasına silahı dayadı.O anda Wilson arkaya kaydı ve adamın kafası Jennifer'ın silahının önüne geldi.Rick:''Tamam sakin olun.'' Jennifer:''Peki sırf Wilson için sizi yanıma alıyorum.'' Bu cevap Wilson'ı sevindirdi.

Onların evlerinin olduğu yere geldiler.Richard:''Kızı nasıl ikna ettin?'' Wilson:''Yaptığım gösteriyle.''Richard:''Vay be.'' Wilson:''Sence de etkileyici değil miydi?'' Richard:''Evet iyiydi.''  Oraya geleli günler geçmişti.Artık insanlar birbirine daha yakındı.Liderlik Wilson'daydı.Grup bir gün gene avdan dönmüştü.Wilson'ı Lebron yanına çağırdı ona:''Sen bizimle Washington'a gelir misin?'' Wilson:''Gelirim madem çok ısrar ediyorsunuz geliyorum.'' Lebron Linda'ya ve bilim adamı Jason'a Wilson'ın onlarla birlikte geleceğini söyledi.Ve onu gruba anlattı.Ve bu karar herkesten tepki aldı.

Devamını yazacağım yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin