Zombilerle Tanışmak

52 1 2
                                    

Wilson o adamın dediğine uyup arabasını Atlantaya doğru sürüyordu.Bir yola geldiler geldikleri yol araba kaynıyordu yol çok azcık ortadan açıktı.Wilson ve Joe arabalarda arama yapıyorlardı.Silah,yiyecek vb. bulma umuduyla... Bir anda arkalarından zombiler çıktı.Wilson bağırdı ''Çabuk koş bırak arabayı'' Ama Joe umursamadı.Wilson ona bir şey göstermek için çağırdı sanıyordu Wilson oraya doğru koştu.3 el ateş etti.Joe arabanın içine girdi.Kapıyı kapadı.Wilson orada zombilerle boğuşurken bir zombi camı kırdı.Joe bıçağı zombiye sapladı.Wilson zombilerin çoğunu öldürmüştü.Joe de arabadan çıkarkan arabanın kapısındaki keskin yer çıktı ve Joe nun bacağını ayak kısmından kesti.Wilson da zombileri öldürüp yanına geldi.Tişörtünü çıkartıp bacağına sardı ve sonra yolun sonuna doğru arabayla gitmeye karar verdi.Fakat bu imkansız denebilecek kadar  zordu.Aklına yanındaki telsiz geldi.Telsizden frekansları taradı.En son bir frekansta insan sesleri duydu.Ses yaşlı bir adama aitti. Wilson:'' Hey sen eğer bir kampınız barınağınız varsa oraya gelmeye ihtiyacımız var.Yanımdaki adam yaralı barınacağımız bir alan yok.Adam kan kaybediyor.Elimdeki imkanlarla ona yardım etme çalıştım ama bu yeterli değil tıbbi malzemeniz yoksa bile yatacak yerinin olması yeterli olur.'' dedi. Yaşlı adam:''Adamın sesini duymam lazım dedi'' Wilson Joe ye baktı bayılmıştı.Wilson:'' Bayılmış dedi.Bak ben eğer yalan söylüyor olsaydım kendimi düşünüyor olsaydım kampınıza direk gelirdim ama ben öyle biri değilim adam şu anda baygın kampa getiriyim görürsünüz dedi.

Wilson yolun sonuna doğru çıktı biraz daha ilerledikten sonra çadırlar gördü.O anda Joe'nun baygınlığı geçmişti.Wilson kampa geldi kapıda yaşlı adam vardı.Wilson:'' İşte bu adam adı Joe. Bakın bacağının yarısı kopuk.'' Oradan genç bir adam atıldı:''Onun zombi olma ihtimali var alamayız.'' Wilson:''Hemen karar vermeyelim önce bir bakalım''dedi.

Ve adamı karşısına aldı.

Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin