Zor Durumda

27 0 0
                                    

Bunun üzerine Tesa Wilson ve Rick'e çıkıştı.Wilson:''Ben napıyım kızında beyin yoksa orada dursaydı şuanda yanımızda olacaktı.'' Rick:''Wilson sakin ol!'' Wilson:''Neyse artık aramalara yarın devam ederiz.''Öbürsü gün Wilson ve diğerleri aramaya çıktılar.Wilson uçurumdan aşağı inerek  suyun altına daldı suyun içinde 5 zombi vardı.Wilson suratlarına baktı.Ve acı gerçeği öğrendi.Sally zombi olmuştu.Wilson kafasına bıçağı sapladı.Sudan çıktığında Sally'nin öldüğünü kimse öğrenmesin diye yüz ifadesini düzeltti.Ve yanlarına çıktı.Tesa:''Bir şey bulabildinmi?'' Wilson:''Ne yazıkki hayır ama bulacağımızdan eminim.'' Adam:''Sen zaten her şeyden eminsin.'' Wilson:''Sezgilerim kuvvetlidir ama senin gibiler beni anlayamıycak kadar aciz.'' Rick:''Tamam sakin olun konu dışına çıkmayın hadi devam.'' Rick Wilson'ı bir kenara çekti:''Sende bir değişiklik var o nehirde ne oldu?'' Wilson:''Söyleyeceğim ama akşama kadar kimseye söylemiyeceksin.'' Rick:''Tamam dinliyorum.'' Wilson:''Sally ölmüş.'' Rick:''Bu olmadı akşamı beklemeyi iyi düşünmüşsün.''

Ve akşam oldu.Rick olanları açıkladı.Bu seferde iş Wilson'a patladı.Rick:''Üstüne gitmeyin ne istiyorsunuz ondan? Onun şu ana kadar hep yararını gördük her yardıma ihtiyacınız olduğunda düşünmeden harekete geçiyor.Kendi hayatını tehlikeye atıyor karşılığı bu mu?'' Adam:''Ne yaptı ki tek yaptığı sinirlenmek ve dövmek.'' Rick:''Kimi dövdü ki? Bence siz daha onu tanımamışsınız.'' Adam:''Evet daha tam kötü yüzünü görmedik.'' Rick:''O anlamda dememiştim.İyi yüzünü daha tam göstermedi daha doğrusu gösteremedi.Eline şans geçmedi.'' Adam:''Demek ondan tarafsın tamam iyi ama bir gün seni sırtından bıçakladığında dermanı nereden bulacaksın?'' Wilson:''Öyle bir şey olmayacağı için..:''

5 gün sonra grup ormanda kamp kurmuştu.Av grubu kan damlaları buldu.Richard:''Bunları takip edelim.'' Samuel:''Bencede'' Ve izleri takip ettiler.İzlerin sonlandığı yerde evlerin olduğu bir alan vardı.Wilson:''Burada insanlar olabilir.'' Richard:''Bir ihtimal.'' Alana doğru ilerlediler.Wilson evin kapısını araladı ve mutfakta bir insan gördü.Wilson:''İçeride biri var.'' Wilson'ın ve diğerlerinin elinde silah vardı mutfaktaki kadın arkasına baktı kimseyi görmedi.O sırada karşı evden çıkan adam grubu gördü ve bağırdı hemen silahlı adamlar çıktı ve silahlar çekildi.Luiz:''Sizde kimsiniz ne istiyorsunuz?'' Wilson:''Bunu istemediğimiz kesin.'' Rick:''Bakın biz size zarar verme niyetinde değiliz bizim grubumuzda size yararlı olabilecek insanlar var.'' Luiz:''Diyelim ki var ne kadar insan o kadar boğaz yemeği nereden bulacağız.'' Samuel:''Grubumuzdan biri erzak noktalarını ve eczanelerin bulunduğu yerleri biliyor.'' Chris:''Nasıl emin olabiliriz?'' Wilson:''Adamı getirelim.'' Luiz:''Ya zararlı biriyse.'' Wilson:''Zararlı olsa şuan bunu konuşuyor olmazdık.'' Rick:''Her neyse bakın bizim kalacak yere ihtiyacımız var lütfen yardım edin hiç olmazsa bir deneme yapalım.'' Luiz:''Bana uyar.'' Wilson:''Adamı getirecekmiyiz.'' Luiz:''Evet.'' Tam arkalarını dönmüşlerdiki bir silah sesi geldi.Wilson Luiz'i vurmuştu.Evlerin arkasına sper aldılar ve çatışma başladı.

Rick:''Niye vurdun adamı?''

Wilson:''Eli silahındaydı arkadan vuracaktı ben onu vurdum daha iyi değil mi?''

Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin