Ayrılan Yollar

22 0 0
                                    

Önde zombiler gelmeye devam ediyordu.Wilson:''Silahlarınızı bıçaklarınızı hazır edin.Çetin bir savaşa giriyoruz herkes kendini korumaya baksın ve her an tetikte olsun çünkü zombiler her taraftan çıkabilir.''Adam:''Peki kadınlar ve çocuklar ne olacak?'' Wilson:''Önce bir etrafı temizleyelim hem onlar gelmiyorki Samuel ve Micheal onlarla birlikte saklansın.'' Rick:''Bende onlarla kalıyorum.'' Wilson:''Kayıp vermek mi istiyorsun güçlüler bize lazım eğer beni dinlerseniz kimse ölmeyecek.'' Rick:''Olmaz..'' Wilson:''Samuel çabuk sen gel.'' Samuel:''Tamam koşun.'' Ve zombilerin arasına daldılar.Wilson zombileri teker teker temizliyordu.Tam arkasından zombi gelirken bir ok sesi duydu.Wilson:''Saol.'' Richard:''Ne demek bize lazımsın.'' Wilson:''Sende.'' Zombiler gittikçe çoğalıyordu.Wilson:''Geri çekilin bu böyle olmayacak.'' Richard:''Haklısın.'' Adam:''Bencede.'' Ve kaçmaya başladılar.Koşuyorlardı.Wilson en arkada koşuyordu.Tam koşarlarken Micheal ağaca takılıp düştü.Arkadan zombiler geliyordu.Wilson o adamı sırtladı ve götürmeye çalıştı.Arkadan zombiler yaklaşıyordu. Wilson yan tarafa doğru çekildi ve iki zombiyi çekti onları öldürüp Micheal'ın ve kendi üzerine koydu.Zombiler onları fark etmedi.Zombiler uzaklaşınca zombileri üstlerinden attılar.Wilson:''Hadi devam edelim.'' Micheal:''Ya ölmüşlerse?'' Wilson:''Yanlarında Richard var Rick var onlara bir şey olmaz.'' Micheal:''Doğru'' ve yollarına devam ettiler.

Grubu bir ateşin etrafında toplanmış buldular ve gene Wilson'a patladılar.Wilson:''Micheal'ı kurtarmak için yapmak zorundaydım.Ne yapsaydım adam sırtımda zombilerden mi kaçsaydım? Ya ısırılsa o zamandamı bana atar yapcaktanız.Hadi konuşun sustunuz.Onu orada bıraksam iyilik de onu kurtarıncamı kötülük?Söyleyin söylesenize grubunuza katıldığımdan beri hiç bir tehlikeden kaçtım mı?Hiç birinizi geride bıraktım mı? Hiç birinize yardım etmemezlik ettim mi? Hayır.Ama artık ben eski Wilson değilim.Bunu bilin.'' Samuel:bak''Tamam da biraz da sizi merak ettik.'' Wilson:''Micheal'ı sağ salim getirebilmek için zombilerin geçmesini bekledim.'' Richard:''Sabahtan beri bunlara bu söylediklerini anlatıyorum ama ya anlamada sıkıntılılar ya da anlamak istemiyorlar.''Rick:''Bizim grubu hiç mi düşünmedin.'' Wilson:''Düşünmedim mi? Düşünmediğim için mi zombilerden en arkada kaçtım?'' Sizi düşünmediğim için mi her zaman merhametli oldum.Ama artık eski Wilson değilim.'' Rick:''Ya bizden biri ölseydi?'' O sırada Wilson gitmişti.Richard:''Çok zekisiniz çoook adam yaşlı ve sakat biriyle beraber sen halen karı kız derdindesin.Ya düşen çocuğun veya karın olsaydı.O zaman da böyle bir şey söyliyecekmiydin?Bence hayır.'' Rick:''Ne diyorsun sen?'' Richard Rick'e kafa attı ve yerde iki tekme attı.Richard:''Wilson kadar güçlü değilim ama seni de dövemiyecek değilim.'' Mary:''Sizi neden bu gruba aldıysak.'' Richard:''Tamam biz gidiyoruz.Wilson ve ben isteyen gelebilir zorlama yok'' Tartışma yok atarlanma yok.Gruptaki bir kişiyi bile düşünerek yapınılan şeye tebrik var takdir var.''Ve o da gitti.''

Ertesi sabah uyandılar Wilson,Richard,Samuel ve Micheal yoktu. Mary:''Kurtulduk vahşilerden.'' Rick:''Adam haklıymışsın arkamdan bıçakladı adi.'' Adam:''Ben demiştim.'' Biz Wilsonlara geçelim.Onlar da konuşa konuşa yürüyorlardı.Richard:''Oh be hayat diye buna denir.Ne çenebaz karılar ne de koruyucu kocalar var.'' Wilson:''Ben sinirden delirecektim istenmediğimiz yerde durmayız.'' Samuel:''Evet Adam onları arkadan vurduğunda bizi arayacak ama uzayda bile bulamayacak.'' Wilson:''Aynen ben daha o ve onun yakınları için parmağımı oynatmam.'' Richard:''Ben de.'' Micheal:''Doğruyu mu yaptık emin değilim.'' Wilson:''İstiyorsan seni geri götürelim ama gene sözlü biçimde laf atarlarsa sinirlenip hepsini döverim.''Richard:''Ben de.'' Samuel:''Evet.'' Micheal:''Peki geri dönmeyelim devam edelim.'' Ve yolda yürürken bir ev gördüler.Wilson:''Sanırım burası kalmak için uygun.'' Richard:''Bencede.'' Eve gittiler evde kapıyı açtıklarında karşılarına bir adam çıktı.Adam:''Siz de kimsiniz.'' 

Wilson:''Size zarar vermeyeceğiz.''

Devamını yazacağım eleştiri ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.''

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin