Bombalı Merkez

27 1 0
                                    

Wilson ve arkadaşları yolda yürüyorlardı amaçları araba bulmaktı Samuel bir arba gördü ve:''İşte burada bir araba var''dedi.Wilson arabaya bakarak:''Hepimize yetecek yer var,eğer deposu da doluysa çok iyi bir süpriz olacak.'' Rick:''Sevinmek için henüz erken önce bir inceleyelim.'' Wilson:''Niye neşemizi kaçırıyorsun biraz neşelen'' dedi ve hepsi güldüler.Arabanın deposunu açan Richard:''Benzini var bu benzin bize kampa kadar yeter.'' Wilson:''Arabanın içide mükemmel 2 tane bıçak ve 1 ak47 var.''Ve arabaya bindiler.Kampa doğru yol aldılar.Ve kampa vardılar.Kampta işler yolundaydı.Onların geldiğini gören Micheal,Adam,Rick'in karısı Mary ve oğlu Jack yanlarına geldiler.Wilson:''Bulamadık ve daha ilginci kesilmiş bir el vardı'' dedi. Rick:''Ümidimizi kesmeyelim.Belki de kurtulmuştur.'' Micheal:''O kan kaybıyla mı bence imkansız''

O akşam Wilson'ın içi hiç rahat değildi sanki kötü bir olay olup da birileri ölecekmiş gibi.Wilson yanına tabancasını ve pompalısını alarak dışarı çıktı.Ve karavanın üstünde beklemeye başladı.Herkes uyuyordu ve beklediği gibi de oldu.Zombiler kampa doğru akın ettiler.Wilson pompalıyla 2 el ateş etti.Bu sese uyananlar ürktüler herkes çadırından çıktı.Zombilerin geldiğini görünce çoğu kişi çadırlarına girdi.Wilson ve diğerleri zombilere ateş etmeye başladılar.Ve o arada çadırların arasına giren zombi birini ısırdı.Wilson o zombiyi gördü ve oraya doğru koştu.Zombinin kafasına bıçağı sapladığında artık çok geçti.Bir kişiyi kaybetmişlerdi bile.O sabah kalktıklarında ortam gergindi.Wilson:''Buradan ayrılmamız gerekiyor.Zombiler etrafta kol geziyorlar.Belki bizi gene akşam yakalıycaklar.O zaman hangimizin sezgisine güveneceğiz?'' Rick:''Bence de gitmeliyiz.Çünkü burada kalmak hata olur.'' Adam:''Peki düşünce ikizi ikili nasıl gitmeyi planlıyorsunuz yeterli erzak ve mermiyi bulabilecekmisiniz?'' Wilson:''Erzağa çok gerek olacağını sanmam suyumuz varsa yeterli olacaktır.Çünkü yolumuz çok uzun değil.Ama eğer çok gerekliyse çevrede arama yapabiliriz.''

Arama grubu oluşturuldu ve aramaya çıktılar.Wilson ormanda bir kaç hayvan yakaladı.Rick ve Samuel de su ve yiyecek şeyler buldular.Wilson:''Bu kadar erzak yeterlidir.Yola çıkmak için geç bile kaldık.''Arabalarına bindiler ve yol aldılar.Adresleri Fort Bennig di.Ve oraya doğru yol aldılar geldiklerinde kilitli bir kapı gördüler.Wilson:''Hastalık Kurtarma Merkezi dedikleri yer bura olsa gerek ve içeridede birileri olmalı.'' Rick:''Haklısın.'' Adam:''Bence burada kimse yok boşuna ümitleniyorsunuz.Wilson:''Hey içerde kimse var mı varsa lütfen kapıyı açsın çünkü bu insanların yatacak yerleri yok.'' O arada arkalarından zombiler geliyordu Wilson tekmeledi tekmeledi ve kapı açıldı.Ve son anda zombilerden kurtuldular.

Dr.Frank:''Eşyalarınızın hepsini alın çünkü bu kapılar bir daha açılmayabilir.'' Herkes çok mutluydu istedikleri her şey vardı.Yalnız mutlulukları çok sürmedi.Bir ara hepsi bir yerde toplanmışken Wilson:''Bu sayaçta ne böyle?'' diye sordu.

Dr.Frank:''O sayaç dolunca burası patlayacak.O yapay elektriğin süresini gösteriyor.''dedi ve hepsi çok şaşırdılar.

Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin