Arabadan Richard indi:''Ne dövüşü Wilson?'' Wilson:''Richard senmiydin bende Leonard sandım.'' Richard:''Önemli değil Jennifer niye yerde yatıyor.'' Wilson:''Uzun hikaye sonra anlatırım ve arabaya bindiler.Wilson:''Nereye gidiyoruz.'' Richard:''Zombilerin olmadığı temiz bir bölgeye.'' Wilson:''Güzel.'' Jennifer'ı arkaya 2 kişinin yanına oturtmuşlardı.Jennifer uyandı:''Neredeyim ben?'' Richard:''Arabadayız yolculuk yapıyoruz.'' Jennifer:''Noldu bana?'' Richard:''Seni bulduğumuzda baygındın bizde seni arabaya bindirdik.Wilson:''Orada kimse kaldı mı?'' Richard:''Leonard'ın ve Lebron'un adamlarından ölenler oldu bizim adamlarımızdan ölenler oldu ama kurtulmayı başaranlarda var.'' Wilson:''Ölen öldü yapacak bir şey yok.Şu anda kendi işimize bakmamız gerek.'' Rick:''Haklısın.'' Richard:''Sen niye ormana doğru koştun?'' Wilson:''Zaten onları peşimden getirirsem diğerlerini rahat haklarsınız dedim.'' o sırada ormandan gelen bir kurşun Wilson'ın oturduğu koltuğun camını kırdı.Cam kırıklarından biri Wilson'ın alnını çizdi.Richard:''İyi misin?'' Wilson:''İyiyim önemli değil.Arabayı durdur ve herkes eğilsin.O sırada arabaya 2 kurşun daha isabet etti.Wilson:''Tabancalarınızı çıkarın ve kapıları yavaşça açın.''Wilso,Richard ve Rick kapıları açıp indiler. Ve silah sesleri kesildi.Richard:''2 bayan orada yanlız kaldı.'' Wilson:''Eğer onlarla baş etmek istiyorsak tüm gücümüzü kullanmalıyız.'' Ve ormana doğru yürüdüler.Leonard:''Adamınız elimde.'' Wilson:''Göster elindeki adamımızı.'' Leonard Merlow'u gösterdi.Richard:''Bırak onu.'' Leonard:''Niye?'' Richard:''Canını kurtar diye'' dedi ve Leonard'ın yanındaki adamı vurdu Leonard'da Merlow'u vurdu.Wilson:''Pusun yoksa vurulacaksınız.''Leonard ve adamları da pustu.Richard:''Abimi öldürmüş olabilirsin ama onun intikamını alacağız.'' Leonard:''Gelde al.''O sırada bir adam arabaya doğru gitmişti.Wilson peşinden ateş etti adamı bacağından vurdu.Leonard:''Wilson refleksin iyiymiş madem adamı yakaladın git faturasını ödet.Ben de burada Richard ile dövüşeyim.'' Wilson:''Peki.''
Wilson adamı yakaladı ve ağzına bir tane yumruk çaktı.Wilson:''Ne yapacaktın arabadakilerimi öldürecektin?Diyelimki öldürdün eline ne geçecekti?'' Wilson bıçağını çıkardı ve bacağına bir çizik attı:''Bu çizik benden sana bir hatıra olsun.''O sırada kafasına sopayla vurdular ve bayıldı o anda araba sesi duydu.'' Uyandığında kendisini zombilerin arasında buldu.Richard'ı da yaralı. Wilson bir kaç zombiyi öldürdü.Richard'a:''İyi misin?''dedi.Richard:''Kaç kendini kurtar.'' Wilson:''Gerekirse ölürüm ama seni burada bırakmam.O kadar kötü bir adam değilim.'' Ve iki zombiyi yaka paça tutup ağaçların arasına sürükledi.Gelen zombileride öldürdü:''Richard şu zombileri öldür ve üstümüze alalım.'' Ve üstlerine aldılar.Zombiler geçip gittiler.O sırada bir zombi daha Wilson'ın üzerine düştü.Zombi canlıydı.Wilson zombiyi bıçağıyla öldürdü.O sırada zombiler onu fark etti ve Wilson Richard'ı orada bırakıp koşmaya başladı.Arkasına iki el ateş etti.Ve yakınlarda yıkık bir ev gördü.Oraya doğru koştu ve gizlendi.Arkasında zombiler yoktu ve bir duvar ötesinde insan sesleri duydu.Leonard'lar da buraya sığınmıştı çünkü arabanın motoru bozulmuştu.Zombiler geçip gittiler ve Richard da yanına geldi.Wilson:''Leonard'lar burada.'' Richard:''O adiye dersini verelim.'' Wilson gel biraz uzaklaşalım ve ormanın içine kaydılar Wilson oradan ateş etti ve mermi Leonard'ı sıyırdı.O ses zombileri geri çekti.Wilson:''Koş.''ve koştular.
Wilson Leonard'ı tuttu ve:''Nerede lan onlar?'' dedi.Leonard:''Bilmem ara bul.'' Wilson:''Vay be nasıl anlayamadım Leonard'ın kafasına silahla vurdu onu bayılttı.Ve biraz daha ilerledi.Ve eli kolu bağlı adamların başında 2 kişi buldu.Wilson:''Biri senin diğeri benim.'' Ve adamların kafasına silahla vurup bayılttılar.Wilson ellerini çözdü.Rick:''Nasıl kurtuldun?'' Wilson:''Kafama sopayla vurmuşlar üstüme zombi salmışlar çokmu gelin hadi.''
Devamını yazacağım yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazarsanız,vote atarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasySalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.