Wilson:''Ne yani şimdi burada ölecekmiyiz.Ben böyle bişeyi kabul etmiyorum.Dışarıya çıktıktan bir gün sonra ölsem bile burada havaya uçup bacağımı bir yana kolumu bir yana düşürmeyeceğim.'' Rick:''Bence de şuan buradan çıkmamız lazım.'' Dr.Frank:''Dışarıda ölürsen daha mı iyi olacak onlardan biri olacaksın ve de iç organlarını göreceksin.'' Wilson:''Umrumda değil kanımın son damlasına kadar mücadelemi vereceğim o yüzden ya kapıları aç ya da beni izle.'' Dr.Frank:''İzliyorum.'' Wilson doktorun yüzüne koşarak yumruğu patlattı.Rick ve Samuel Wilson'u tuttular.Wilson:''Bunu sen istedin.Daha fazlasını istermisin yoksa kapıları açıyormusun?'' Dr.Frank:''Döv dövde öldür o zaman kapıları kim açıcak?'' Rick:''Wilson adam haklı.O bize sağ lazım.'' Wilson:''O zaman kapıları hemen şimdi açsın burada kalmak isteyenler kalsın gelmek isteyenler gelsin.Ama kapılar erkenden açılmazsa o zaman doktoruda yanıma alır döve döve öldürürüm.'' Samuel:''Eğer şimdi sakin olmazsan o zamana kadar yaşayacak vaktin olmayacak.'' Rick:''Evet doktor lütfen kapıları aç.'' Mary:''Devam edelim doktor.Bırak yaşayalım.'' Ve doktor kapıyı açtı.Wilson hızla koştu ve alana siper aldı. ve:''Son 15 dakika şu camları kırmamız lazım.'' Tesa:''Ben Rick'in elbiselerini yıkarken el bombası bulmuştum.'' Rick:''Camın önüne koyalım.'' Ve camı patlattılar.Hepsi dışarı çıktı.Arabalarına binip yol aldılar.
Wilson otelde olanları düşünüyordu.O odadan gelen sesleri ve geçmişte yaşadıklarını.Bu olayların kapısı aralamak istiyordu ancak bunca şey arasında bunu yapmaya zaman bulamamıştı.Araba dolu bir yola gelmişlerdi.Wilson:''Bu arabaları ne yapacağız?Yolu nasıl açacağız?'' Rick:''Şu arabalarda erzak arayıp ondan sonra yolun kenarına doğru itmemiz lazım.'' Wilson:''Bana uyar.'' Adam:''Bana da uyar.'' Sonra Wilson arabalara bakarken alana zombi sürüleri yaklaştı.Wilson:Patlama onları çekmiş olmalı salak doktor.'' Adam:''Arabaların altına girin.'' Arabaların altına girdiler.Zombiler yürüyordu.Wilson'un altıpatları ve bıçağı yanındaydı.Tesa'nın kızı Sally gelen zombilerden korkmaya başladı ve ses çıkardı zombi eğildi.Ve o arabanın altından çıktı ve koşmaya başladı.Aynı anda Wilson ve Rick de arabaların altından çıkıp peşine düştüler.3 zombi de Sally'nin peşindeydi.Rick Sally'e:''Burada saklan ben ve Wilson zombileri öldürüp seni alacağız.'' Sally saklandı.Wilson ve Rick zombileri öldürüp koştular ama Sally yerinde yoktu. Wilson:''Geri dönelim şuan burada yok.Yarın sabah aramaya başlarız. Rick:''Olmaz.Arayalım'' Wilson koştu ama koşarken uçurumu ve oradaki bebeği gördü.Wilson:'' Belli ki buradan atlamış.Ve koşmuş,koşarken de oyuncak bebeğini düşürmüş.'' Rick:''Ölmüş olma ihtimali var.'' Wilson:''Ben şuan kendimde o ihtimali arayacak cesareti bulamıyorum.Otoyola gidelim bir ondan sonra düşünelim.''
Otoyola geldiler.Tesa:''Kızım nerede?''
Wilson:''Kayboldu...''
Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wilson RODNEY'in Hikayesi
FantasySalgından önce şerif olan zeki çevik ve güçlü bir adamın hikayesi.Alması gereken çok zor kararlar olacak.Geride bırakması gereken çok insan olacak.Ama kendisi yılacakmı bunu da okurken öğreneceksiniz.