~30~

131 18 3
                                    

-EunBi!! Neredesin?? EunBi...

Koskoca ormanın içinde bir sağa bir sola koşarak bağırıyordum. Ama hiçbir yerde EunBi'yi bulamamıştım.

Sonra ağaçların ardından bir ses duymaya başlamıştım.

-İntikam istiyorum!! Tıpkı senin gibi...

Yüksek sesle bağıran bir kızdı bu, koşarak ağaçların arasından geçiyordum. Otları yararak ilerliyor, ilerliyor ve ilerliyordum. Sanki oraya hiç varamayacakmışım gibi...

Sonunda vardığımda tam karşımda uçurum'un kenarında EunBi duruyordu. Ben donakalmış bir şekilde ona bakıyorken biraz uzakta arka tarafında HeNa'nın olduğunu görmüştüm. Tekrar tekrar bağırıyordu...

-Senin ölmen gerekiyor!!

HeNa hızlıca EunBi'ye doğru koşmaya başlamıştı.

EunBi ağır bir şekilde boynunu çevirerek donuk bir yüz ifadesi ile bana bakıyordu, bende ona...

HeNa ellerini öne doğru uzatıp koşmaya devam edince onu iteceğini anlayıp bende koşmaya başlamıştım.

Ama... Ama yetişememiştim. HeNa EunBi'yi göğsünden iterek o uçuruma yuvarlamıştı. EunBi gözlerini benden ayırmadan düşmüştü.

Sonunda uçurumun kenarına vardığım da aşağı doğru bakıyordum.

EunBi gülümsüyordu... Bir insan neden ölürken gülümser?

-Hayır! Hayır, bu gerçek değil... Sen düşmüş olamazsın.

Arkamı döndüğümde HeNa'nın orada olmadığını görmüştüm.

Kendi etrafımda dönüp deli gibi saçlarımı çekmeye başlamıştım. Taki... O sesi duyana kadar,

-Tae!! Beni yanlız bırakma...

Uçurumun dibinden gelen EunBi'nin sesi ile hiç düşünmeden kendimi boşluğa bırakmıştım.

Ona doğru gidiyordum..

-Ah, hayır!! Hayır!! EunBi ölemezsin.... Hayır!!

Büyük bir irkilme ile uyanmıştım. Ter içindeydim de sayıklamaya devam ediyordum. Biraz kendime geldiğimde ayağı kalkıp EunBi'yi kontrol etmek için odadan çıkmıştım.

Kapısı aralıktı, melekler gibi uyuyordu. Rahatlayarak nefesimi dışarıya vermiştim.

Aralık kapıdan içeriye sessizce süzülerek EunBi'nin yanına uzanmıştım.

-Tatlı rüyalar EunBi...

&&&&

-Hadi Tae uyan!! Burada ne işin var senin?

Onu korumak biraz bahanem olmuş ve sadece sarılıp uyumanın tadını çıkartmıştım.

-Hey! Kime diyorum... Çek kollarını, uyan, uyan,uyan

İkiz Kaderler {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin