Taehyung hızlı ve ufak adımları ile kalabalığın arasından sıyrılarak kapıları kapanmak üzere olan trene son anda yetişmişti. Üzerindeki kalın montu ve boynuna dolanmış olan atkısı bile tir tir titremesini engellemeye yetmemiş, soğuk hava genç adamın yanaklarını kıpkırmızı yapmıştı.
Tren kalabalık değildi ancak çoğu insan yakın bir durakta ineceğinden oturmamayı tercih ediyordu. Taehyung da onlardan biriydi. Sıkıca sol eliyle bir direğe tutunmuş, gitgide hızlanan metro treninin kendisini oradan buraya savurmasına aldırış etmeden sağ elinde tuttuğu ufak termosundaki kahvesinden hızlı yudumlar alıyordu. Kahve çok sıcak olduğundan dili yanmıştı. Tıpkı her sabah olduğu gibi...
Taehyung'un arkasında durmakta olan bir kız kendi durağı geldiği için inmeye yeltenmiş, bu esnada Taehyung'un omzunu dürterek nazikçe "Geçebilir miyim?" diye sormuştu. Başını hafifçe öne eğerek genç kıza yol veren Taehyung işte tam o saniyede elindeki ufak kruvasanı hızlı hızlı yiyen adamı gördü.
Metronun kapıları tekrar kapandığında ve tren tekrar harekete geçtiğinde Taehyung oturmakta olan adamı öyle bir hayranlıkla seyretmeye koyulmuştu ki az kalsın düşüyordu. Utanç içinde etrafında bakarak kimsenin kendisini görmediğinden emin olduktan sonra gözlerini tekrar kendini kat kat kıyafet ile sarmalamış, kruvasanını yiyen adama iliştirmişti.
Adamın ne kadar güzel olduğunu düşündü. Üstelik uğraşmıyordu bile güzel gözükmek için. Tek yaptığı, uykulu haliyle sabah kahvaltısı olarak sayılamayacak kadar zavallı gözüken çikolatalı kruvasanını yiyerek etrafına boş boş bakınmaktı.
Aklına gelen aptalca düşünce üzerine hınzır bir gülümseme ile haki renkli paltosunun cebinden telefonunu çıkardı Taehyung. Kilit ekranını sola kaydırdıktan sonra açılan kamerasını, dudağının kenarına çikolata bulaşmış genç adama çevirdi.
Taehyung fotoğrafı çekmesine çekti ancak bir sorun vardı.
"Az önce fotoğrafımı mı çektin?"
Flaşını açık unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Morning Train | 뷔홉
Fiksi Penggemar❝Az önce fotoğrafımı mı çektin?❞ 。 Her sabah paylaşılan bir tren, kahve içerken hep dilini yakan Taehyung'u ve kruvasan yerken yanaklarına çikolata bulaştıran Hoseok'u bir araya getirir. ㅡKTH&JHS