Hey! Ma numesc Ema! Ema Flynn.Am 17 ani si sunt la liceu, in clasa a 10 a. Locuiesc in New York, un loc minunat dupa parea mea, un loc in care e imposibil ca măcar un om sa nu se afle pe strada, e aglomerație, dar tot minunat este.
Viata mea...pai viata mea e plictisitoare in mare parte, este vacanta si ma pricep de minune la lenevit. Am doua prietene super dragute pe care ma pot baza oricând. Defne si Denii.In rest e cam greu sa ai încredere in oameni, oricând te pot dezamăgi...
Impreuna cu prietenele mele de cateva zile, seara ne plimbam cu bicicletele sau pe jos discutand diferite întâmplări.
Ora 20:30.telefonul suna.
-Hey Ema! Esti gata? Sunt in fata casei tale.
-Buna Defne! Vin intr.o secuda.
Mereu avem același drum de parcurs, e un drum lung, dar frumos, mai ales seara cand e răcoare.
-Defne, Denii de ce nu a venit? Am uitat sa te întreb...(nu mi.a răspuns la întrebare , parea îngândurata)
-DEFNEE!!
-Daaa..mm..scuze..nu a putut sa vina .As vrea sa te întreb totuși ceva ....
-mm..spune.!(o spun putin îngrijorată)
-Doar ma cunoști , suntem prietene de ceva vreme deci..il stii pe actorul ila Cole Sprouse, preferatul meu.Din cate am înțeles s.a mutat aici si mâine seara isi așteaptă fanii la noua lui scena unde se afla gen si cabina si locul unde au loc filmările. .si...ma gândeam. .
-Vrei sa vin cu tine , nu.i asa?..
-Daa ..te rog. .
-Doar stii ca nu imi place de tipul ila.(chiar nu vreau sa merg..tipul ila e un bogat si fitos.Nu stiu cum crede Defne ca ar avea șanse cu el)
-Acum la ce te gândești?cum sa ma refuzi?...mda..
-offf..bine..voi venii, dar eu nu stau mult acolo. .(o spun dandu.mi ochii peste cap)
-okok! te adoorr!!
Terminasem si cu mersul pe bicicletă , fiindca era foarte întuneric. .
Ajung in fata casei:
- Bine Defne atunci ne vedem maine seara ..sa te faci frumoasa ca.ti vei întâlni iubirea, o spun râzând.
-Haha..treci in casa si culca.te ca ai probleme grave...Geloasooo.
-Dada..eu cred ca tu..hai paapaa
-Pa geloasoo..o spune razand si răzbunător.
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
RomanceEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...