Capitolul 28-Sunt frați!

26 8 2
                                    

Ema Flynn.
Ora 9:45 dimineață.
Ma trezesc din nou singura acasa. Părinții mei sunt la munca.Imi fac rutina de dimineață si ma reintorc in camera mea ,unde ma trantesc in pat si îmi petrec timpul pe telefon..
   Timpul trece atat de repede si incerc sa fac orice altceva numai sa nu ma gândesc la Cole, dar nu reușesc. ..orice as face imi amintesc de el..
  Ma gândesc si la faptul ca Zack m.a sărutat. Cred ca ma place..E un băiat drăguț, dar momentan nu sunt pregătită pentru o noua relație..Totusi nu stiu daca ar trebui sa vorbesc cu el si sa ii explic ceea ce simt acum.
  Formez numarul de telefon a lui Zack si vreau sa.l apelez ,dar intre timp ma suna Defne.
-Defne? (sunt inca surprinsa ca ma suna dupa atata timp)
-Ema..înainte sa.mi spui ceva vreau sa imi cer scuze pentru absolut tot..Am sa.ti explic totul. (Si aud cum face o pauza, vocea ei e foarte trista)
-Te ascult..
-Nu stiu daca o sa ma crezi, dar baiatul ila ,Sam.. e fratele meu.(si face o pauza).De aceea am dispărut  într-una din zilele in care ai fost la spital...Dar sa stii ca m.am gandit tot timpul la cum te simți, am aflat si ca te.ai despărțit de Cole.
-Da..m.a mințit, dar nu contează asta acum. .Tu unde te afli ?
-Eu sunt in Anglia ,a trebuit sa vin cu Sam sa ne întâlnim si cu părinții si sa discutam,nu știu sigur cand ma voi întoarce. .si imi cer scuze ca nu am dat nici un semn de viata ,dar chiar nu imi venea sa cred ca baiatul care te.a facut sa suferi e fratele meu. .imi pare rau pentru tot Ema..
-Ma bucur ca m.ai sunat ..chiar începusem sa imi fac griji sau sa cred ca am greșit cu ceva. .
  Si am discutat mult timp despre diferite lucruri, dar mai ales de cum se simte acum când e alături de intreaga ei famile.Ma bucur ca e fericita..
  Dupa trei ore.
Stau intinsa in pat privind tavanul.Inca nu imi vine sa cred ca baiatul care a încercat sa ma violeze si s.a comportat atat de urat e fratele celei mai bune prietene ale mele..nu seamana de loc, sunt total diferiți mai ales in comportament...in fine..macar sunt alături de părinții lor.

  Cobor in bucatarie si imi fac o omleta si ma duc in living unde deschid televizorul ca sa nu mananc in liniște. 
   In timp ce mananc si privesc un film gandul imi zboară la Zack.Ma gandesc la faptul ca el crede ca are vreo sansa cu mine..E foarte simpatic, dar nu vreau sa.l dezamăgesc...Ar trebui sa vorbesc cu el, probabil e confuz dupa ce s.a întâmplat ieri..

  -Buna Zack!
  -Buna Ema! Ce mai faci?ma bucur ca te aud.
  -Si eu ma bucur sa te aud..As vrea sa vorbesc cu tine ceva important.
  -Ok ..spune ..
  -Cred ca ar fi mai bine sa ne întâlnim.Daca poti.
  -Ok..ne vedem   la intrare in parc la sase?
  -De acord! (Spun mulțumită)
  Ok .te pup! Paa!! (Si închide)
       Inchid televizorul, fac putina ordine apoi ma pregătesc sa fac o baie calda..
     Ies din baie cu un prosop înfășurat in jurul corpului ,iar imediat  imi trag lenjeria intima .
   Imi trag o pereche de blugi negri, un tricou alb si un hanorac negru Adidas gros.Afara e destul de răcoare. Ca machiaj folosesc fond de ten, rimel, tus si luciul cu menta.
    Ma incalt cu adidasii negri Nike , ma asigur ca totul e in regula in casa ,incui usa si plec.
                         ****
    -Buna!
    -Buna Ema! (Si ma saruta pe obraz) hai sa ne plimbam puțin.
    -Ok..am vorbit cu Defne.
     -Si? Pe unde e?
     -E in Anglia.si ghici ce ..Sam e fratele ei.
      -Da? (Parea chiar surprins)
     - Da .Sper sa se intoarca curând..am nevoie de prezenta ei.
      -Ma mir ca pe Cole esti suparat, dar pe ea nu..
     -De ce sa fiu supărată pe ea, nu m.a mințit!
     -Esti sigura?
     -Asa cred..
     - De fapt Ema..Defne a fost complice planului lui Cole.
    -Ce? (Si ma opresc din mers)
    -Hai sa ne asezam pe banca, iti voi povesti.. (si ne.am asezat pe cea mai apropiata banca).
-Spune! (Si il privesc fix in ochii)
-Ema..Defne chiar nu a vrut sa te minta.La început nu ti.a spus de frica ca Cole sa nu.i faca ceva, dar apoi a realizat ca Cole chiar te iubește si a fost de acord. Asa l.a cunosc si pe Dylan, iubitul ei care acum e cu ea in Anglia. Chiar nu trebuie sa te superi si pe ea..e o persoana minunata la fel ca tine. (Si mi.a povestit alte câteva detalii despre cum m.au mintit datorita deghizării stupide a lui Cole)
  Chiar nu.mi vine sa cred ca EA m.a mințit. .EA ..cea mai buna prietena...chiar nu stiu in cine sa mai am încredere. Ma simt distrusa..
  -Zack..crede.ma ca, chiar nu stiu daca pot sa mai am încredere in cineva..
-Te înțeleg. .dar in mine poți avea încredere.
-Asa mi.au spus si ei..(imi aplec privirea si simt cum o lacrima imi uda obrazul)
-Ema..iti voi fi alături (si ma cuprinde intr.o îmbrățișare) acum spune.mi , ce voiai sa.mi zici la telefon? (Si il privesc din nou in ochii)
-Zack..tu ma placi? Si te rog sa fi sincer cu mine fiindcă nu am înțeles de ce m.ai sărutat. .
-Ema, ti.am cerut scuze pentru sărut, nu m.am putut abține. (Si face o pauza) si..da..te plac foarte mult..te plac de când Cole mi.a dat toate detaliile despre tine..într-adevăr ,esti speciala. Dar stiu ca inca suferi dupa despărțire si nu am sa.ti zic nimic..o sa te aștept in caz ca ai vrea sa ieși cu mine. .
-Zack..nici nu stiu ce sa spun..esti foarte drăguț. Ma bucur asa mult ca ma înțelegi.Chiar nu vreau sa te supar sau sa te dezamăgesc...ma bucur si ca am clarificat situația..tu ești singurul care imi mai ieșit alături in afară de părinți.
-Nu as vrea sa te supăr vreodată! (Si ne imbratisam)
Ne.am mai plimbat puțin prin preajma, apoi ne.am îndreptat spre casa discutând lucruri amuzante despre noi..Zack s.a oferit sa ma conducă pana acasă.
-Mulțumesc ca mi.ai fost alături!noapte buna!
-Oricând! (Si ma îmbrățișează puternic. Atâtea îmbrățișări pe azi) noapte buna! (Imi șoptește la ureche)

  (Hey! Vreau sa va mulțumesc tuturor celor care imi citiți cartea si imi cer mii de scuze ca nu prea mai postez.Scoala imi ocupa foarte mult timp, dar voi incerca sa fiu mai activa!! ♥)
  

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum