Capitolul 5 -mesaj necunoscut

53 11 1
                                    

Cand mi.am intors privirea langa mine s.a asezat nemernicul ila.. (Cole)
-Oo .ce cauta o fetiță asa cuminte  ca tine intr.un club?(se uita fix in ochii mei)
-Dar un bogat fitos ca tine? (o spun subtil)
-Tu esti singura care are o problema cu mine? Toti ma adora!!
-Ei bine eu nuu ....(m.am ridicat nervoasa si m.am indreptat  spre baie)
Toate baile erau "ocupate" cu tot felul de  cupluri care le foloseau intr.un alt mod...Ma saturasem de acel loc, eram scarbita asa ca m.am grabit la Defne .Era la masa cu pampalaul ila .Radeau impreuna.
-Ce naiba faci cu el? (Eram satula sa il privesc )
-Ema te simti bine?doar vorbim... (Spune Defne, iar Cole mi.a facut cu ochiul)
-Tu iti dai seama ca ista umbla cu toate fetele ,nu înțeleg ce naiba iti place la el? Ca e nu stiu ce star..?
Cole s.a ridicat la mine incercand sa ma calmeze,nu observasem ca am ridicat tonul atat de tare..
-Emaa!! Stai mai bine jos.. (incerca el sa fie calm)
-Mai taci!! Si i.am dat o palma incat obrazul lui s.a înroșit foarte tare.
      Am alergat spre usa impingand orice obstacol ce se afla in calea mea.Defne si Cole veneau dupa mine strigandu.ma , dar din contra ma grabeam si mai mult. Am avut noroc ca un taxi era prin preajma. Nu au mai apucat sa tina pasul cu mine.
      *****
   Ma aflu in pat si ma gândesc la tot ce s.a petrecut. Am o stare ciudata, o stare pe care nu o pot explica .Parca sunt geloasa, dar nu...nu cred...
  Ma simteam obosita psihic asa  ca le.am scris un mesaj părinților ca sunt bine si m.am asezat in pat asteptand ca somnul sa ma cuprinda..
Telefonul suna...
Era un mesaj de la un număr necunoscut, am tresărit......

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum