Capitolul 9-Ce imi ascunde?

42 9 2
                                    

Ema Flynn

  Stau in bucătărie. Sunt atat de neliniștită in privinta lui Defne, parca tot nu imi vine sa cred ca mi.a dezvăluit unele secrete. Iar cu Cole?  Oare am fost prea dura cu el? Nu il cred ca ma place, sigur se comporta asa cu majoritatea fetelor.Nu zic ca e urat...e chiar frumos..dar ..tot nu îl cred. Totusi..am fost rea cu el..ar trebui sa imi cer scuze?....e si vina lui..ar fii trebuit ma lase cand i.am spus ca nu il plac...
    Era asa liniste si pustiu in casa, numai in creierul meu era un haos total.
  Telefonul suna!
Era un mesaj de la mama.
Mami:"Buna scumpo! ne cerem scuze ca nu am putut sa te sunam, aici semnalul e foarte slab, in schimb e un loc minunat. .Nu stim sigur cand ne vom întoarce acasa, sper ca nu te vei supara pe noi.Te iubiiim si ai grija de tine!!"
Eu:"Sunt bine ,nu va faceti griji pentru mine.Distrativa cat puteți, va iubesc!"
  Imi iubesc parintii enorm, merita tot ce e mai bun, nu as putea sa fiu suparata pe ei!
Soneria suna.
-Defne?..
-Ema..imi par-(dar nu a apucat sa termine, ca am intrerupt.o)
-Ce naiba e cu fata ta? Ai plans? Intra..
Am intrat in casa si ne.am asezat pe canapeaua din living.
-Ema, imi pare foarte rau pentru tot...stii ca imi place de Cole, m.am lasat dusa de val..
-Defne....si eu am exagerat...hai sa uitam de absolut tot.
Ne.am cuprins intr.o îmbrățișare si am inceput sa plangem amândouă. .
-Ce ai zice daca ai dormi la mine in seara asta, si am merge si la club?
-Ema te simti bine? De cand mergi tu in cluburi? (Si un zâmbet i.a aparut pe fata)
-Pai trebuie sa ne mai distram si noi.., nu.?
-Dar nu am hainele potrivite!.
-Helloo..am un dulap plin de haine sus!
   ****
Ne.am luat amândouă cate o pereche te pantaloni scurți de blug .Eu mi.am ales un maieu negru transparent , iar Defne la fel numai ca pe alb.Si cate o jacheta..Machiajul foarte simplu, iar ca încălțăminte eu o pereche de conversi negri, iar Defne albi.
  Voiam sa iesim pe usa, dar Defne m.a oprit brusc.
-Nu plecam pana nu facem macar o poza!!
Nu am facut o poza...am facut o sutaa de poze pana sa plecam.

****
  Ne aflam in club.Acelas miros de alcool si tutun.Ne.am asezat in sfârșit la o masa.Era plin de oameni care dansau sau stateau si priveau prin jur.
-Defne! De data asta ma duc eu sa cumpar sucuri.(mi.a zambit)
***
    -Doua sucuri de portocale, te rog.
    -Sigur.
Langa mine se afla el..era Cole.S.a uitat la mine ,apoi brusc si.a intors privirea ca si cum nu ma cunoaște. Oare chiar a vorbit serios cand a zis ca nu ma va mai deranja? Clar am fost rea cu el..
-Domnisoaraa ..sucurile..ma auziti..?
-Ăă da..ma scuzati (platesc sucurile si ma duc la masa noastră)
***
Discutam normal pana cand am întrerupt.o:
-Defne?
-Da.?
-Stii cumva de ce fitosul ila nu mai vorbește cu mine? ..
-Ăă..nu stiu ..poate..nu te.a vazut..nu am idee de unde sa stiu eu..nu stiu nimic..
-mm..ok..
Era bâlbâita, agitata..se intampa ceva cu ea, sigur stie ceva..da...imi ascunde ea ceva..o sa aflu eu..
Am dansat si am facut poze pana nu mai puteam..Imi era dor sa petrec timpul cu cea mai buna prietena.
   Cole era tot acolo evitandu.ne pe amândouă .Inteleg ca cu mine nu vorbea fiindca am fost dura cu el, dar Defne ce a facut?..
-Ema..cred ca ar fii timpul sa plecam, e 3:00. (Imi intrerupe gândurile)
-Sunt perfect de acord. Sa mergem..
****
Am intrat amândouă in casa epuizate, am facut cate un dus rapid si ne.am trântit in pat.Nu mai  puteam sa ma gandesc la ce imi ascundea Defne ca imediat am adormit si eu si ea...
(La media se afla poza facuta de Ema si Defne inainte sa plece in club)

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum