Ema Flynn.
-Si de ce crezi ca o sa te ții? (Isi întoarce Christian privirea catre mine)
-Cred ca e ok si daca nu ma tin.
-Da, daca iti dorești sa mori.!Nu te mănânc daca ma atingi.
Doar pentru ca nu vreau sa mor, imi incolacesc usor mâinile in jurul abdomenului lui.Ii simt pătrățelele chiar si prin haină. Devin ușor rușinata, dar bine ca nu o sa ma observe nimeni.
-Ai vazut ca nu ai pățit nimic? (Simt vibrația rasului lui, dar si a motocicletei)Puneți casca si pregătește.te
O tipa din fata aproape dezbrăcată da startul cursei.
Imediat ce am pornit nu mai stiam ce se întâmplă cu mine..Viteza e atat de mare incat ma mir cum reușește sa conducă. Tot ce imi doresc este sa scap cu viața, si jur ca nu o sa ma mai urc pe asa ceva..De frica , si fara sa realizez il strang pe Christian cat mai tare si imi pun si capul pe spatele lui..Nici nu imi dau seama daca eu tremur sau e zgomotul motocicletei ,probabil amândouă..Sper ca nu mai e mult.
In timp ce imi fac tot felul de scene oribile in cap simt deodată cum ne oprim..O doamne, cursa s.a terminat. Sunt viee...
-Acum poti sa imi dai drumul! (Spune Christian prin cască)
-O da, scuze! (Ma dau jos fericita ca supraviețuiesc)
Imi dau jos casca si sunt mirata si confuză de faptul ca toti din jur ne aplaudă.
-Ema, am câștigat cursa! (Spune Christian ,aratandu.si chipul vesel)
-Ce? (Ma uit prin jur)
Iar in același timp Christian ma cuprinde intr.o îmbrățișare șoptindu.mi:
-Mulțumesc! (Iar eu ii răspund îmbrățișării)
In acest moment chiar nu știu ce se întâmplă cu mine. Am descoperi o noua parte a lui Christian, un nou el..parca e altcineva, a atât de fericit.Parca e un copilaș ce si.a primit jucaria mult visată..Iar eu am început din nou sa simt...
-Ema...Stiu ca iti place, dar acum poti sa.mi dai drumul.(imi șoptește la ureche trezindu.ma din vise)
Despărțim îmbrățișarea si il privesc zâmbind...
Dupa felicitările prietenilor lui chipeși, si dupa alte invitați in acest loc, Christian fericit ma I.a de mână pana la mașină.-Deci, cum ti s.a părut? (pornește motorul mașinii)
-Nu o sa ma mai urc în viața mea pe asa ceva! (Spun destul de serioasă)
-Deci nu ti.a plăcut? Nu ma întrista acum..
-Nu te întristez..Îți mulțumesc ca nu am murit (incep sa rad) si imi cer scuze dacă te.am strâns prea tare..
-Mi.a placut..mai ales când ti.ai pus si capul pe mine (se abține sa nu zâmbească)
Simt cum obrazii imi explodează de rusine ce imi e..
-Pai...acum mergem la mine sa terminam proiectul, nu? (Schimb subiectul)
-Asa se pare!***
Intram in casă.Prima data il servesc cu ceva de prin frigider, deoarece sigur ii e foame. .
Urcam sus unde reluam proiectul. De aceasta data chiar ma ajuta si el..După aproximativ două ore ,la ce obosită sunt nici nu imi dau seama cum pleoapele mi se închid...
-Ema..ema.. trezește.te! (șoptește Christian)
-O doamne proiectul! Trebuie terminat! (Ma agit)
-Cat timp tu dormeai pe jos ,l.am terminat eu..imi era mila sa te trezesc. (Zâmbește)
-Vaii.. (privesc plansa) e perfect! Cat e ceasul?
-Doar 02:15..si cred ca ar trebui să plec si eu..
-Nu, nu..nu pot sa te las sa pleci la ora asta...ramai la mine! (Rămân socata de ce tocmai am rostit)
-Nu vreau sa te deranjez, cine știe ce o sa creadă părinții tai.
-Insist...Plus ca nu știu când se vor întoarce ai mei, poate peste o săptămână...
-Atât de mult ești tu singura acasă și nu faci nebunii? (Zâmbește)
Ignor întrebarea.
-Vrei sa faci un dus? Iti aduc de la tata niște haine comode.
-Mersi mult! ..Pana sa iasa de la dus am stat pe telefon.Imediat ce si.a facut apariția am ramas uimita de cat de bine arată. Parul ud si ciufulit, dar in acelasi timp perfect.Nu mai zic de pătrățelele lui care acum se observa toate si sunt perfecte, tot corpul lui arata perfect...
O doamne Ema ce e in capul tau..Asa te.ai îndrăgostit si de Cole ,care si el are un corp perfect, asta pot sa o spun sigur...era si bad boy...si te.a înșelat.
-M.ai clipește. (Se așează pe un colt de pat)
-Scuze..doar ca..nu stiu ce e cu mine...Mm..merg sa fac si eu un dus..Dupa ce am iesit din baie, întorcăndu.ma in camera ma așteptam ca Christian sa fii adormit, dar nu. .
-Esti drăguță chiar si nemachiata! (Ma analizează, sau ....imi analizează corpul)
-Mersi...deci, unde vrei sa dormi?
-Daca tot am terminat proiectul ila si daca tot am ramas la tine, cred ca as vrea sa te cunosc mai bine.. (se apropie de mine)
-Pai ce vrei sa stii..Mai degrabă eu as vrea sa stiu mai multe despre tine..adica nu stiu nimic.
-Raspund la orice. (Devine atent)
-Pai in primul rand, familia ta? Parintii tai? De ce nu locuiești cu ei?
-Buna întrebare...pai mama l.a înșelat pe tata .iar cand el a aflat a suferit mult , s.a îmbolnăvit si a murit, iar mama s.a recăsătorit..Eu nu am vrut sa o iert pentru ce a facut si am ramas aici muncind si refăcându.mi viața.. (chipul lui devine mai trist)
-Oh..chiar imi pare rău...si ce muncești? Si cum de continui școala? (Încerc sa schimb subiectul)
-Cu școala presupun ca doar imi pierd timpul, nu am nimic de gând...curand ma las de ea..Iar de muncă nu pot sa.ti spun, si asa ma crezi un nebun..
-Nu te fortez daca nu vrei...(spun fiind totusi curioasă) dar cred ca ar trebui sa continui școala..
-Nu o vad ca ceva serios pentru mine, deci nu..
-Bine. .(imi unesc buzele intr.o linie)
-As vrea sa fac ceva si sper ca nu ma vei refuza.
-Ce? (Il privesc drept in ochi)
Se apropie încet de mine. Ma privește o secundă, apoi ma sărută încet, dar in același timp cu pasiune. Nu am simțit de ceva timp un asa sărut...
Il resping cateva secunde in care il privesc si imi dau seama ca e fericit, ca poate nu e cum credeam, iar ca sa nu imi vina tot felul de gânduri rele despre el continuăm sărutul ce momentan nu l.am terminat..Ora 04:45
Stam întinși pe pat privindu.ne unul pe altul.Christian imi mângâie obrazul, iar din când in când ma sărută.
Sunt arat de fericita ca ii pot zambii cu adevărat. Si mai ales ca pot iubi din nou...Poate nu ca înainte, dar sunt sigura ca il iubesc...
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
Любовные романыEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...