Ema Flynn.
Ora 07:00 dimineața.
Alarma telefonul sună. Incerc sa ma ridic pentru a o opri, dar sunt cuprinsa de bratele lui Christian..
Am dormit foarte puțin si sunt extrem de obosita. .nu am nici un chef de școală, doar ca proiectul trebuie predat.
-Christian...trebuie să ma ridic.. (incerc sa ii dau jos bratele de pe mine)
-Mai stam puțin.
-Nu..haide.trebie sa predam proiectul. (Insist)
Pana la urma reușesc sa ma ridic, el mai ramanand.Imi aleg repede o tinuta simpla si toata neagră. Ma marchez rapid, iar intre timp se ridica si Christian.
Fara sa imi dau seama intru in camera fix cand isi da jos tricoul.O nu..din nou ma holbez...El ma observa si se apropie de mine oferindu.mi un sărut scurt.
-Sunt gata imediat.! (Zâmbește)
***Coboram din masina intrând in curtea liceului. Christian ma prinde de mana.Toți din jur isi intorc privirile catre noi.Intrand in școală se intampla același lucru.Sunt putin confuza deoarece nu stiu ce se intampa mai exact intre noi.Nu sunt sigura daca acum suntem un cuplu si nici nu am curaj sa il întreb, ar suna foarte ciudat.
Ajungeam in sala de clasa fix cand suna de întrare, iar profa de română fiind exagerat de punctuala se afla si ea in clasă.
Nici nu ne așezăm bine jos ca ne cheamă pentru a prezenta proiectul.
Din fericire a fost totul bun, chiar foarte bun
-Vedeti ca pana la urma ati lucrat împreună. Felicitări aveți cate un 10.La loc. (Ne zâmbește profa)
Sunt foarte fericita ca am reușit sa obțin nota maxima. In schimb pe Christian nu prea il preocupa asta, e mai degrabă nepăsător.
E pauza mare si trebuie sa ma întâlnesc cu Defne la cantină, I.am promis ca ii povestesc tot.
Intru liniștită in sală.. O caut pe Defne cu privire si imediat ce o observ ma duc langa ea.. O salut ,dar nu ma baga in seamă.Se uita in alta parte la fel cum fac toți din cantina.
-Defne ce se întâmplă aici? (Ridiv tonul)
-Ema...se bat!
-Cine se bat?
-Ei!! (Ma uit unde se uita si ea, dar nu observ nimic)
-Nu vad nimic!
-Ema!! Cole cu Christian se bat!
-Ce? ...de ce nu face nimeni nimic?
-Poate pentru ca sunt cei mai mari bătăuși din liceu..
Nici nu am avut timp sa ascult ce zice.Eram prea speriata...Am intrat prin mulțime si am ajun la ei.Aratau îngrozitor..Cole tocmai ce voia sa il lovească pe Christian ,dar la strigatul meu s.a oprit.
-Cole!! (Tip) ce faceți? Încetați.!!
-Ema...pleacă! (Spune calm)
-Nu plec nicaieri..
Il dau deoparte si il privesc aproape plângând pe Christian...are fata lovită...
Ma întorc spre Cole nervoasa care si el e rănit, dar mai puțin..
-De ce faci asta Cole? De ce nu încetezi odata cu prostiile tale? De ce nu înțelegi ca nu mai fac parte din viata ta..accepta asta..
-Ema asculta.ma...iti face rău, vei suferii...
-Nu Cole..nu voi suferi ..am suferit prea mult...lasa.l!!
-Asculta.ma! (Ridica tonul) el m.a atacat!
-Nu mai minți si pleacă!
Nu mai rezist și încep sa plâng..Ies din cantina ignorându.i pe toți cei care au asistat la aceasta scenă si intru in baie unde ma rezem de un perete plângând si mai tare..
Imi pare rau ca nu am putut sa il ajut pe Christian si nu imi vine sa cred cat s.a schimbat Cole..cat de gelos si mincinos a devenit...
Încet, incet ma calmez, dar nu pot sa merg la oră in halul ista...
Holurile fiind libere ma îndrept spre ieșire decisa sa merg direct acasă...
La ieșirea din liceu aud vocea ragusita a lui Christian care ma striga din mașină. Ma duc direct la el.
-Intră in mașină! (Spune, iar eu accept)
Prima data il îmbrățișez puternic ,apoi ii șoptesc un sincer imi pare rău! -Nu ai de ce,Ema..nu era treaba ta..nu trebuia sa intervii in asta..Vezi tu, pe unde umblu eu mereu e bătaie...ba primesc, ba ofer. .sunt obișnuit cu astfel de lucruri asa ca nu te îngrijora. -Dar nu trebuia sa se intampe asta...(imi aplec privirea) ma simt chiar vinovată.Vii la mine sa te pansez?
-Nu ai de ce sa te simți vinovată, dar m.as bucura dacă ai venii tu la mine.
La felul in care arata chiar nu il puteam refuza..
-Bine. .***
Intrând in casa lui , la multele rugăminți ale mele aduce trusa de pansamente.
Se așează pe canapea ,iar in timp ce pregătesc toate el ma privește cu mare atenție.
Ii tamponeaz usor rana de pe frunte..Nu acționează in niciun fel, mai mult ii simt eu durerea..
Dupa ce ii dezinfectez rana ii aplic un pansament cu atenție.
-Au!!
-Suze, scuze..!
-Glumeam!
Incepe sa râdă, iar eu încerc sa il privesc nervoasa ,dar eșuez..
Toata treaba asta cu privitul se sfârșește cu un sărut oferit de el prin surprindere..
Dupa inca cateva ore petrecute langa el ,il rog sa ma ducă acasă.
-Nu vrei sa vii mai degrabă la curse cu mine?
-Am jurat ca nu o sa ma mai urc pe asa ceva!
-Dar nu te urci , doar vii sa ma vezi pe mine...acasa si asa nu ai ce sa faci singurică. (Zâmbește)
Are dreptate. .ajung acasa si ce fac? Mananc si ma culc? ...
-Bine...dar ma duci acasa după.
-S.a făcut! (Si ma sărută pe obraz)După ce isi îmbracă costumația corespunzătoare pentru asa ceva iesim afară. Ma îndrept catre masina lui.
-Dar ce faci?(spune râzând)
-Pai nu mergem?
-Mergem cu asta! (Apasa un buton deschizându.se garajul unde bine înțeles ca era motocicleta lui bine dotata.
-Nu... (privesc speriata)
-Haide..totul va fii bine!
Până la urmă ma las convinsă. Ma lipesc bine de el iar in mai puțin de un sfert de ora ajungem.
Il însoțesc pana in cladirea de acolo, unde isi petrec ei majoritatea timpului. Isi saluta prietenii si consuma o bere.
Intre timp ma duc sa caut baia..Pe holul întunecat abia daca observi ceva, iar tot ce aud sunt pasii mei rapizi. Dupa cateva încercări, nimeresc locul potrivit.
-Te.ai rătăcit? (Mi se adresează o tipa care pare amețită)
-Nu... (spun in timp ce ma spăl pe mâini)
-Aa..stai..tu esti tipa aia..gagica lui Chris.. (rade subtil)
-Da..cred.. (sunt nesigura)
-O fata asa cuminte cu unul ca el? Nu o sa reziști, si mai mult de o săptămână nu te tine...
-Ce vrei sa spui? Nu ai de unde sa stii! (Ma enervez)
-El vrea altceva.(si iese din baie)
Stau cateva minute sa ma calmez. Nu trebuie sa ascult eu o necunoscuta..e invidioasa la fel ca Cole..
Ma întorc la Christian care se pregătește sa concureze. Ma prinde de mana si ma conduce afară.
-Ureaza.mi bafta!
-Bafta! (Si ma sărută observând toți)
Dupa o alta victorie, plin de fericire vine catre mine luandu.ma in brate.
Observ ca el câștigând cursa, castiga si bani..foarte muti bani.. de aceea e fericit.
După toate laudele primite , ma duce acasă asa cum mi.a promis fiind foarte drăguț cu mine.
Sunt foarte obosita asa ca fac un dus rapid si imediat ce ma pun in pat adorm.
-
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
RomanceEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...