Cole Sprouse
Intru nervos in casa si il evit pe Dylan(fratele meu) si ceilalți prieteni(Zack si Sam) care locuiesc cu noi uneori.
Ma trântesc in pat gandindu.ma numai la Ema..E atat de frumoasa, speciala, diferita de celelalte fete..Ea nu e o fana nebuna ca celelate(defapt nu e deloc fana mea) ..chiar nu înțeleg de ce nu ma place..Cand mi.am lipit buzele de ale ei nu mi.a raspuns sărutului...Inca ii simt aroma de menta de pe buzele ei atat de fermecătoare si timide. .M.am îndrăgostit de ea, nu vreau sa o pierd!....
***
-Ce dracu stai aici ca o fetiță?
-Iesi naibi afara Dylan!!(tip)
-Oh..nu a funcționat planul cu Ema ,nu?ce zici de unul nou...?.
-Nu mai am nevoie de planurile tale , Ema chiar crede ca prietena ei mi.a zis totul despre ea, cand de fapt tu,Zack si Sam ati facut.o! Ea chiar nu ma place ..hai iesi afara!!
-Frate, eu zic sa te mai gândești daca nu vrei sa o pierzi.Am un plan genial ...trebui doar sa....
-Iesi dracului afara cu tot cu planurile tale si renuntati sa o mai urmăriți. .
- Lasa ca o sa vii tu sa imi ceri ajutorul! ! (O spune Dylan tipand si trântește usa camerei)****
Ema Flynn
Ora 12:15.
Ma trezesc linistita pana când îmi amintesc tot ce s.a întâmplă ieri seara.Imi verific telefonul.Am 43 de apeluri de la Defne. Nu o sun inapoi.Imi fac rutina de dimineață si pana la urma ma hotărăsc sa merg la ea pentru a lămuri tot..Imi aleg niste haine simple. (O pereche de pantaloni scurti de blug, un tricou Nike alb si tenisii mei albi tot Nike.Putin rimel si parul prins intr.o coada)
Imi i.au bicicleta si intr.un sfert de ora ma aflu in fata casei ei.Defne nu sta departe de mine, cand am nevoie de ceva pot ajunge imediat la ea..sau ea la mine.
Imi las bicicleta si sun la sonerie respirând adânc si calm.Nu sunt tocmai pregatita pentru reactiile nasoale pe care sigur o sa le am.
-Hey Ema! Ce faci, esti bine? Te.am sunat de o gramada de ori si nu mi.ai răspuns, ma pregateam sa merg la tine, m.am îngrijorat rau... (se uita fix in ochii mei )
-Ei bine Defne..chiar NU sunt bine, nu sunt deloc bine, sunt dezamagita de tine ...chiar nu ma asteptam la asa cevaa , credeam ca suntem prietene(si o lacrima mi.a apărut pe obraz)
-Ema te simti bine? Cu ce te.am dezamagit? Nu înțeleg ,ce vrei sa spui?Noi suntem prietene! !
-...ok deci acum te prefaci si ca nu stii nimic....
-Pai chiar nu stiu ce vrei sa spui.Ieri seara ai plecat din club asa nervoasa, spune.mi daca te deranjează ca am stat cu Cole? .(ridica tonul la mine)
-Nu ma deranjează ca ai stat cu el, ma deranjeaza ca i.ai spus toate secretele mele.. (nu am putut sa ma abțin si am izbucnit în plâns ... mi.am luat bicicleta si am plecat fara sa ma mai uit la ea)..
-Ema stai...despre ce vorbești...? Nu am spus nimic despre tinee,despre nici un secret de al tau sau de al nostru! !Emmaaa!!
Nu o ascult, pedalez din ce in ce mai tare , pana cand ma îndepărtez si nu o mai aud ...(Hey!! Cum vi se pare cartea? Astept părerile voastre! Si imi cer scuze pentru posibile greșeli gramaticale! )
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
RomanceEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...