Ema Flynn.
Ora 10:15
Ma trezesc destul de odihnita. Ma ridic si trag draperiile pentru a deschide geamul. Afara e asa placut.Aerul proaspăt de dimineață se strecoară in camera.
Ma aflu din nou singura acasa.Parintii mei sunt la munca.Cobor in bucătărie si imi pregătesc un bol de cereale cu lapte.
Termin de mâncat si ma duc sa.mi fac o baie calda..
Dupa ce am stat cam o ora in baie relaxandu.ma si amintindu.mi din nou de tot ce mi se intampla ,am descis sa ies sa ma plimb putin..
Mi.am luat pe mine o pereche de blugi albaștri , un tricou alb si conversii albi.Parul mi l.am prins intr.un coc, iar ca machiaj am folosit doar rimel si luciul meu cu menta, nu prea imi pasa cum arat..
Ies din casa si închui usa.
***
Ma aflu intr.un parc mare plin de o multime de copii, adulti, batrani si cupluri..toata lumea pare atat de fericita..Cuplurile trec pe langa mine tinandu.se de mana si zâmbind..Imi cumpar înghețata mea preferata cu menta si ciocolata amaruie si ma asez pe o banca ,undeva unde e mai retras. Am crezut ca daca ies sa ma plimb voi uita de Cole, dar nici vorba..Parca oamenii isti imi fac in contra, imi amintesc de toate..Nu stiu ce sa mai fac, chiar vreau sa.l uit, dar nu pot...parca mai simt ceva pentru el, sunt confuza. .dar nu.l voi ierta..nu vreau asta.. (si incep sa plang gandindu.ma din nou la toate momentele frumoase petrecute cu el)
Nu mai pot rezista..ma ridic de pe banca si alerg spre casa ștergându.mi lacrimile...
***
Nu cred ca mai am pentru ce sa trăiesc.Parintii mei au multe așteptări de la mine, nu mai stiu absolut nimic de cea mai buna prietena a mea, iar baiatul pe care inca il iubesc si care m.a mintit atâta timp nu mai e alături de mine...nimeni nu mai e alături de mine...Stau pe acoperisul casei si plang sughitand..
Sunt gata sa ma arunc, inca un pas si voi uita de toate..Inchid ochii strâns si trag aer in piept,dar deodata tresar.
-Ema!!nuu! Oprește.te!!
Vocea imi pare cunoscuta.Deschid ochii si imi aplec privirea.Jos se afla Zack, prietenul lui Cole.
-Ce vrei Zack? (Tip) pleaca!
-Ema..nu vrei sa faci asta! Coboara!!
-Stiu ca te.a trimis Cole!nu a avut curajul sa vina el..
-Nu m.a trimis el, nici macar nu mai stau la el! Vreau doar sa vorbim putin..coboara de acolo!
-Ce vrei? Tu nu ai nici o treaba cu mine, abia daca te cunosc! (Strig si imi șterg lacrimile ce au mai ramas pe obraji)
-Ema..putem sa fim prieteni!! Nu sunt o persoana rea!
-Nu esti o persoana rea? Atunci zi.mi..stiai de deghizarea lui Cole?
-Cole e prietenul meu..stiam de plan..dar crede.ma, el chiar te iubește!
-Atunci esti exact ca el! Daca nu pleci ma arunc!
-Nu Ema! Te rog! Esti o persoana minunata, ai o familie minunata, eu iti voi fi alături! Dar te rog, nu face asta! Te rog..eu chiar te consider o prietena!
-Nu ai cum sa ma consideri o prietena daca nu ma cunoști!
-Crede.ma ca , chiar te cunosc!!
-Te rog Zack, pleaca!! Nu stii cum ma simt..nu mai suport atatea minciuni! (Si fac inca un pas mic)
-Ema asculta.ma! Vom vorbii, iti voi fi alături, doar coboara de acolo..
La felul cum imi vorbea si la privirea lui fixa catre mine ,chiar voiam sa cobor..
-Bine..o sa cobor! (Si ma privește in continuare, dar de data aceasta ii apare un zâmbet)
Fac un pas in spate si încerc sa raman echilibrata in continuare. Trag usor aer in piept si mai fac un pas, dar simt cum brusc piciorul imi aluneca si imi pierd echilibrul..cad..
-Ema!! (Tipa la mine cu îngrijorare)
M.a prins.Daca nu o facea, eram moarta..Il privesc cu blândețe in ochii lui caprui.M.a salvat!
-Mulțumesc! (Ii șoptesc)
Simt cum corpul îmi tremură, atat de speriata sunt!
Zack ma lasa usor jos si ma cuprinde intr.o îmbrățișare.
-Nici nu sti cât de fericit sunt ca esti bine! (Si ma saruta usor pe obraz) vrei sa mergem in casa sa vorbim?
-Ok.. (spun cu un zâmbet usor fals)
****
-Si de ce nu mai stai la Cole? (Spun in timp ce sorb dintr.un ceai)
-Simteam ca stau mereu pe capul lui si m.am intors la familia mea..nu ai vorbit deloc cu el de când v.ati certat? -Nu..nu cred ca vreau sa.l mai vad sau sa vorbesc cu el..practic ne.am despărțit..trebuie sa trec peste!
-O sa fie bine! Iti voi fi alături!
-Chiar nu înțeleg ce a fost in capul lui sa se deghizeze..
-Pur si simplu te iubește!
-Nu il mai cred..
-Fi sincera! Chiar nu il mai iubești?
Nu stiu ce sa.i răspund. Nici macar eu nu sunt sigura de asta..nu știu daca inca am sentimente pentru el..
-Nu.. (mint)
-Si atunci de ce ai vrut sa te arunci? (Ma privește din nou in ochii)
-Pentru ca m.a mințit Zack!
-Da.Te.a mințit, dar gandeste.te ca inca putea sa.ti ascunda asta, in schimb ti.a spus adevărul..
-Nu mai contează acum..putem sa schimbam subiectul, te rog!
-Hai sa ne uitam la un film , o sa te simți mult mai bine..Ne.am ales un film dragut. Am pregătit cipsuri si sucuri si ne.am asezat pe canapeaua din living.
***
-Ema! Ema..
Imi aud numele in ecou.Imi dechid ochii..Firar, am adormit! Sunt atat de aproape de Zack.Mana lui imi cuprinde talia.Ma ridic.
-Scuzee..dorm de mult?
-Doar de la jumatea filmul! Nu.i nimic, erai asa simpatica. (Si zâmbesc) ma bucur ca zâmbești.
-Zack chiar iti multumesc ca ai stat cu mine.
-O sa fiu cu tine ori de cate ori o sa ai nevoie!
Ma cuprinde iar intr.o îmbrățișare calduroasa ,apoi ma priveste zambindu.mi..Usor se apropie de mine, iar buzele lui se ating de ale mele .Ne sarutam.E perfect, dar amintindu.mi ca abia m.am despărțit de Cole ,ma opresc incercand sa.i vorbesc, dar el mi.o ia înainte:
-Ema..scuze, doar ca m.am lasat dus de val..
-Eu imi cer scuze, nu ma intelege gresit ,dar chiar nu am putut continua..te rog..poti pleca, vreau sa raman singura..(ii zâmbesc si il conduc pana la usa)
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
RomanceEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...