Capitolul 35-Petrecere eșuată.

35 7 1
                                    

Ema Flynn.

-Te rog taci Ema!(sopteste o voce astupandu.mi gura cu mana)

-Zack?(il privesc incruntata)

-Nu te speria,nu iti voi face nimic..(si ma prinde de mana )haide sa ne asezam,vreau sa iti vorbesc!

Ne asezam pe un pat,cred ca ne aflam in camera lui...sau in una din camerele lui..Il privesc usor speriata,iar el ma prinde de maini(exact ca Cole),isi uneste buzele intr.o linie,ma priveste adanc in ochii,apoi imi spune:

-Ema...eu te iubesc!

-Zack..(rămân uimita) sunt cu Cole,iar daca afla ca ma placi se va strica prietenia intre voi..iar el are incredere in tine..

-Ema,te rog nu.mi mai vorbii de el...stiu..doar ca am incercat sa uit de tine,dar nu pot..pur si simplu nu pot...si daca ma mai gandesc si la voi doi,la faptul ca sunteti un cuplu simt ca mor(si simt cum imi strange mainile,devine nervos)

-Imi pare rau,eu il iubesc pe Cole...am crezut ca suntem prieteni..si doar atat..

-Sarutul nu a insemnat nimic pentru tine?(isi musca buza)

-Mai bine sa inchidem acest subiect..(privesc in jos,stiu ca am gresit ca ne.am sarutat atata timp cat eu inca aveam sentimente pentru Cole)

-Ok,sa zicem ca am uitat de asta,dar nici macar ca prieteni nu ai vrut sa fim..

-Cum adica,mereu te.am placut ca prieten Zack..

-Si atunci de ce nu mi.ai raspuns la nici un apel si mesaj,inteleg ca erai cu Cole,dar macar un amarat de mesaj..

-Nu am primit nici un mesaj sau apel Zack...despre ce vorbesti?

-Normal..si sti de ce?iti spun eu de ce,pentru ca Cole era prea gelos ca sa te lase sa vorbesti cu mine..

-Lasa vrajeala Zack..tu esti cel gelos(incep sa ma enervez)stii ce, m.am saturat(si ma ridic)Cole ma asteapta jos,am plecat...

-Ema stai!

Cole Sprouse.

-Unde e Ema?(ma enervez)

-Nu e aici, te.am păcălit(si inchide usa)doar vreau sa petreci putin timp cu mine!

-Ai inebunit..ce vrei?

-Nu iti fac nimic,stiu ca ai iubita stai calm,doar vreau sa bem si noi un pahar de sampanie...
-Si nu puteam sa bem jos?
-E prea gălăgie, asa mai discutam și noi.

Am privit.o incruntat,imi vene sa.i lipesc o palma deoarece m.a mințit ca iubita mea nu e bine,dar m.am gandit putin si nu parea o idee rea,nu cred ca Ema se va supara pentru un pahar de sampanie...
Ne.am așezat la marginea unui pat, savurând din șampanie in timp ce Denii imi povesteste despre jobul ei, eu fiind neinteresat ..Incep sa ma simt obosit, chiar foarte obosit...posibil de la tot zgomotul din aceasta casa..Vederea devine neclara, in ceață...vad o minunata persoana, sigur iubita mea..
-Te simti bine Cole?
-Sunt bine Ema.. (Ma apropi de ea)
-Nu sunt Ema..dar pot fi mai buna ca ea, crede.ma..(si ma saruta nebunesc)
-Esti minunata, corpul tau e minunat! (Ma opresc si o analizez)
-Ce ai de gand?
Ma apropi mai mult de ea si o sarut sălbatic  in timp ce ii   dau jos maieul...

Ema Flynn.
-Ema, stai te rog!!
Ma opresc, dar nu pentru ca ma roaga Zack ,ci pentru ca nu vreau sa ma reîntorc jos, unde probabil ma așteaptă Cole grijuliu...Zack mi.a stricat toata seara, vreau sa merg intr.o alta camera , unde sa fiu singura. .trebuie sa ma adun puțin, sa rămân calma..
  Privesc nehotarata pe holul lung, unde se afla atâtea usi, sunt indecisa, dar pana la urma deschid o usa de pe partea dreapta, dar nu apuc sa intru ca rămân blocata de ceea ce vad..
Ee..Cole doar in  boxeri împreuna cu Denii care este peste el in lenjerie intima .O atinge in diferite părți in timp ce se saruta  si urmeaza sa ii deschidă  sutienul.
Nu stiu cum sa reacționez la asa ceva...
-Cole? (Spun aproape fara glas si simt ca ma prăbușesc)
In spatele meu simt respirația lui Zack care pare foarte nervos.
-Cole! Ce dracu faci? (Tipa la el,ma da usor la o parte si intra intervenind intre ei la timp) mi.e scarba de tine!
-Prietene, (se desparte de ea) hai si tu aici! (Iar Denii observandu.ma se da jos de pe el)
-Revino.ti la dracu, tarfa asta te.a drogat!
-Nu.mi fa tarfa iubita! (Si se ridica sa.i de.a o palma, dar Zack o face înaintea lui)
-Nu e iubita ta, Ema e! (Si isi întoarce privirea spre mine care stau țeapana)
-Cine.i Ema?(isi duce mana la obrazul lovit frecând)
Cand aud aceste cuvinte in afara de tristețe si dezamagire maxima ,simt doar furie.
-Eu sun Ema! (Si ma apropii langa ei) iar tu (o privesc pe Denii) iesi naibii afară panarama ce ești(tip in timp ce ea isi ia hainele si diapare din încăpere)
-Atunci hai sa ne distram puțin, iubito! (Ma analizeaza cu privirea. La auzul acestor cuvine ii dau o palma exact la obrazul unde la lovit ai Zack)
-Cum ai putut? Ce naiba ti.am tot zis eu zilele trecute? Cum crezi ca ma simt dupa tot ce am vazut? Nici nu pot sa discut cu tine ,uita.te in ce hal ai ajuns, ti.am zis sa nu consumi alcool...stii ce... (imi sterg nervoasa o lacrima noua) s.a terminat ! (Si ies din camera plângând, dar de aceasta data nimeni nu ma urmează)
***
Ma aflu intr.un colt al uneia din camerele lui Zack stand ghemuita si plangand in hohote...Cum a putut sa faca asta? Am avut încredere in el..am petrecut o seara frumoasa,iar acum se culca cu alta..mi.a promis atâtea, dar...dar se pare ca degeaba...
  In cateva minute, in toata casa se face perfecta liniște...probabil petrecerea s.a terminat si probabil a plecat si Cole dupa Denii..Stiam eu ca ea urmărește ceva.De asta a insistat atat sa venim la aceasta petrecere, ca sa fie cu Cole care a acceptat tot ce s.a întâmplat, iar daca nu aparea Zack în spatele meu cu siguranță ar fi facut.o cu ea..
     In timp ce imi trec tot felul de gânduri rele prin cap, aud cum cineva intra in camera si se așează langa mine, pe jos...

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum