Capitolul 32-"-Pentru că nu sunt pregătită!"

28 7 2
                                    

Ema Flynn.
Dupa 4 zile. .
Imi deschid ochii fiind somnoroasa. Ma aflu in același hotel, langa acelasi baiat pe care il iubesc .Suntem aici de patru zile si ne înțelegem de minune, pot spune ca totul e perfect.
   Imi verific telefonul si e abia ora opt, asa ca nu o sa il deranjez pe Cole, doarme prea drăguț,asa ca doar il privesc...
    E un baiat atât de atent cu tot ce face. Mereu cand își exprima sentimentele ma privește fix în ochii.Corpul lui e bine lucrat cu toate ca in ultimul timp nu prea mai merge pe la sala ... ochii lui verzi ma înnebunesc,parul lui indiferent cum ar sta e perfect,  iar buzele lui moi cand ma saruta  imi dau senzația de fluturași in stomac. Nu am crezut vreodată ca iubirea poate fi atât de puternică, si nu m.am gândit niciodată ca pot găsi un băiat pe care sa il iubesc nespus de mult...
   Devin plictisita asa ca ma joc cu parul lui.
-mm..Încetează! (Spune somnoros)
-M.am plictisit. . (Raspund alintata)
-Pai culca.te..
-Dar nu mai pot sa mai dorm.. (si continui sa ma joc )
-Of .acum mi.ai stricat tot somnul.
-Perfect (scot limba) ..ce facem azi? Nu mai vreau sa mergem la plaja, am fost ieri...
-Ce zici daca am sta in pat toata ziua? (Zâmbește)
-Nu..nu avem ce face in pat..mai bine (si nu ma lasa termin ca imediat  ma saruta scurt si zice privindu.ma..):
-Ba avem..
  Si ma saruta din nou. ., eu aprobând.Sarutul devine din ce in ce mai  sălbatic,nu mai e grijuliu si lent cum începuse..Fara sa imi dau seama ma așez pe Cole si simt cum isi duce mana pe fundul meu .

Fara sa imi dau seama ma așez pe Cole si simt cum isi duce mana pe fundul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Iubito nu stiu daca o sa  mai rezist... (spune in timp ce face mici pauze din sărut)
-Sa ce?
-Cred ca e timpul sa o facem...
Si rup sărutul:
-Nu..
-Iubito, nu poti sa ma refuzi mereu.!
-Nici tu nu poti sa ma obligi..
-Vrei sa zici ca nu vrei sa o facem?
-Nu..cel putin nu acum. .
-Sau iti e frica?..
-Cole..nu vreau! (Ridic tonul si ma dau jos de pe el)
-Te.ai supărat acum?
-Normal..uneori cred ca te gândești doar la asta..
-Iubito..degeaba te superi. .eu ar trebui sa ma supăr, ma refuzi aproape la toate..
-Nu.i adevărat.
-Atunci cand ti.am zis sa facem baie împreună, m.ai refuzat, acum ma refuzi..
-Pentru ca nu sunt pregatita ,bine.!! (Tip si ies din camera)

****
Cole Sprouse.
  Oare am fost prea dur cu ea?..poate are dreptate ,ma gândesc numai la asta..dar nici ea nu poate sa ma refuze la infinit..of..e vina mea, iar o fac sa sufere..cat de prost sunt, nu știu cum am putut sa ma gândesc la asta, nici măcar nu e majora. .e doar o mititica..
Ar trebui sa imi cer scuze, nu am venit aici sa ne certam..m.am saturat de certuri..

****
Ema Flynn.
Stau pe scaunul din bucatarie si ma gandesc ca Intr.un fel are dreptate, nu pot sa il refuz tot timpul..dar si el ar trebui sa ma înțeleagă..(si incep sa plang)
Aud cum Cole intra in bucătărie si se aseaza pe un scaun langa mine, dar nu am de gand sa imi ridic privirea..
-Iubito. .imi cer mii de scuze (si ma prinde de mâini), am fost un tâmpit, m.am gandit numai la prostii..te înțeleg daca nu esti pregatita, si iti promit ca nu o sa mai deschid subiectul ista..chiar îmi cer scuze..
  Si pana la urma imi ridic privirea ,iar el imi șterge lacrimile.
-Nu mai plange..
-Cole, nu vreau sa crezi ca nu te iubesc, pentru ca te iubesc enorm de mult, dar chiar nu sunt pregatita..
-Stiu..si imi pare rau..si eu te iubesc atat de mult, vreau sa fi doar a mea..
-Sunt doar a ta !(si ne luam intr.o îmbrățișare ).
****

  Ne uitam la un film in timp ce asteptam pizza comandata de Cole. Ma rezem cu capul de umarul lui..Pur  si simplu nu reușesc sa mai fiu atenta la film,  ma pierd in gânduri si adorm.      Brusc un telefon suna , deschid ochii, dar nu e al meu.
    Simt cum Cole se dezlipește de mine si raspunde la telefon..Ma privește si merge in alta camera.
  De ce a iesit din camera? De obicei vorbește la telefon fara nici o problema, chiar dacă sunt langa el..
Opresc filmul si merg in bucătărie sa Imi iau un pahar cu apa, dar il aud pe Cole zicând"-Mulțumesc ca faci asta pentru mine, pentru noi.Ne vedem curând"
Ma rezem de masa, iar in minte imi vin tot felul de lucruri. Ce naiba am auzit?.."Ca faci asta pentru mine ,pentru noi"?.. sper ca am înțeles greșit, sper ...
Cineva e la usa, cred ca a venit omul cu pizza, dar sunt prea derutata sa răspund..
***
-Iubito am adus pizza.Iubito?
-Ce?
-Am adus pizza..iar esti pierduta in gânduri?
Incerc sa ma port normal ...nu vreau sa înțeleg greșit, nu vreau sa se ivească o noua cearta intre noi. .
-Da..scuze..hai sa mancam, mor de foame.
-Dar ceva s.a întâmplat cu tine. .esti trista..(ma privește in ochii)
-Nu sunt trista. .(mint)
-Atunci imi dai un sărut?
-mm..bine..
Si ma apropii de el sa il sarut ,dar el ma ia in brațe, si ma așează pe blatul mesei sarutandu.ma lent si grijuliu..imi pun mâinile in jurul gatului lui, si simt din nou cum mâinile lui îmi ating fundul..

imi pun mâinile in jurul gatului lui, si simt din nou cum mâinile lui îmi ating fundul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Pana la urma nu cred ca ma înșeală..E prea atent si grijuliu cu mine..Sigur am înțeles eu greșit. .
Rup sărutul si il privesc atent zambindu.i.
-Acum zâmbești? Cred ca trebuia doar sa te sarut ca sa iti treacă tristețea. (Zâmbește)
-Poate..
-Te iubesc..sa nu cumva sa mai fi trista..si spune.mi daca ai vreo problema, iti sunt alături.
-Nu am nimic, nu sunt trista..Doar ca te iubesc enorm si.. (fac o pauza) ..nu vreau sa ma gândesc cum ar fi dacă ne.am despărțit. .
-Iubito..cum poti sa te gândești la asa ceva, nu te.as parasi pentru nimic in lume..(ma priveste din nou in ochii )nu ma intrista si pe mine..hai sa mâncăm, se răcește de tot pizza (si ma saruta pe frunte)

****
Ora 21:30
Ne aflam pe canapea privind un nou film, de data asta ales de mine ..
Cineva bate la usa.
-Cine o fi la ora asta.?.ma duc sa vad (si ma ridic)
-Vin si eu ...
  Deschid usa , iar in fata mea e o fata..ee..

  
  

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum