Capitolul 31- îndrăgostită fără sa vreau!

38 8 1
                                    

Ema Flynn.
Imi deschid ochii, iar langa mine se afla Cole care e lipit de mine si ma cuprinde cu o mana.Doarme atat de drăguț.Imi verific telefonul, e ora 11:05. Am dormit atat de mult..Incerc sa ma dezlipesc incet de el, dar imediat ma trage inapoi.
-Mai stai putin.. (șoptește de abia il aud)
-Am dormit prea mult, Cole. Mai bine ridicate si tu.
-Nuu..stai cu mine.
-Haiii sus leneșule!
Vad ca nu se ridica asa ca iau o perna si il lovesc râzând.
-Haide!! (Tip)
-Mai bine nu făceai asta!
-Ce glumeț esti! (Rad crezând ca nu o sa reacționeze in vreun fel, dar in cateva secunde o bataie cu perne începe)
-Oprește.te!
-Tu ai început. Asta pățești daca nu ma lasi sa dorm (si imi da o perna peste cap)

Dupa cateva momente distractive.:
-Eu ma duc sa fac un dus.Tu ori strangi penele de la perne ori pregătești micul dejun (spun râzând)
-Pai si tu ce faci?
-Eu fac o baie .(zâmbesc)
-Hmm..bine (si ma saruta scurt, dar dulce)

Cole Sprouse
Ema e la baie...Strang penele de pe jos si am o stare atât de buna, sunt din nou fericit , dupa atata timp ma aflu din nou langa persoana pe care o iubesc si care ma iubește.
Telefonul Emei suna, dar nu bag de seama , nu e treaba mea, am încredere in ea.
Totusi cineva insista..Oare cine o caută. ? O fi parintii ei ?Devin curios si oarecum nervos asa ca ma uit..e Zack..Bineînțeles ca trebuie el sa se bage intre noi..
Merg in bucătărie cu telefonul Emei si răspund nervos:
"-Hey Ema...esti suparata pe mine?De ce nu mi.ai răspuns. Sunt îngrijorat, esti bine? "
" -Auzi.mai bine ai lasa.o dracu in pace pe Ema, e foarte bine , suntem împreuna asa ca nu o mai deranja." (Inchid , sterg apelurile si ii asez telefonul exact unde era)

Ema Flynn.
Dupa ce am facut o baie calda, ma imbrac cu niște haine comode..chiar trebuie sa merg pe acasa sa imi iau machiajele si placa de par.
Ies din baie si il gasesc pe Cole In bucătărie pregătind un aperitiv.
-Dar ce harnic esti!
-Tu m.ai pus sa fac toate astea..
-Dar nu te.am obligat (ii zambesc)
-Asa.i..(si ne asezam la masa enorma de sticla)ce ai zice daca am iesi sa ne plimbam? Doar nu te.am adus aici sa stăm in hotel.
-Eu nu pot sa ies nemachiata!
-Esti mai frumoasa nemachiata! (Ma privește intens)
-Ba nu..ar trebui sa imi anunt si părinții, ma mir ca inca nu m.au sunat.
-Haide iubito..o sa ii suni si apoi mergem sa ne plimbam si sa inotam in mare..
-Nu am costumul de baie.
-M.am gandit eu la toate..(zâmbește pervers)
-Nu trebuia sa faci astea pentru mine..
-As face orice pentru tine iubito ..totuși nu ma supar daca imi dai un pupic (zâmbește)
-Hm..bine (imi dau ochii peste cap, ma apropi de el si il sărut lung)
***
Dupa ce am mancat impreuna, Cole s.a dus sa faca un dus si sa se pregătească, iar eu am sunat.o pe mama sa ii povestesc ce mi s.a întâmplat.
"-Hey mami..vreau sa imi cer scuze pentru ca am dispărut si nu v.am spus nimic..iti voi explica totul. "
I.am povestit absolut tot ce mi s.a întâmplat, de faptul cum Cole m.a rapit si ne.am impacat..
"-Te înțeleg draga mea, dar puteai totuși sa ne anunți mai repede.. adevarul e ca si noi am lucrat ieri aproape toata noaptea si ne.am odihnit acum...nu știu cand ne vom mai vedea..in seara asta trebuie sa plecam in afara orașului pentru o săptămână.."
"-Ar trebui sa va mai luati si voi un concediu. ."
Pana Cole s.a pregătit noi am tot discutat..am vorbit si cu tata si ma bucur ca nu s.au supărat pe mine si nici pe Cole.
"-O sa ne mai auzim , acum vrem sa ieșim la plimbare"
"-Bine scumpo, aveți grija. Te iubim!"
"-Si eu pe voiii!"

***
Ora 15:30.
Ne aflam pe plaja.Sunt o mulțime de oameni, iar peisajul e foarte frumos!. Cole ma prinde finut de mână si ne apropiem de marginea marii.
El e cel care intra primul .Eu mai intai imi dau jos rochita de plaja rămânând doar în costumul de baie primit de la Cole, ma dau cu crema de protecție, apoi intru pas cu pas, dar de odata simt cum sunt trasa in apa , de Cole bineînțeles.
-Heiii!daca ma inecam nebunule!(si il stropesc cu apa)
-Iar incepi?
-Tu esti cel care m.a tras in apa!
Si a inceput o noua bataie, dar cu apa de data aceasta.
Timpul a trecut asa repede distrandu.ne împreună .. Am stat sa ne si bronzam(mai mult eu) si iar am intrat in apa..

Se insera foarte repede si simteam frigul , iar oamenii erau din ce in ce mai putini

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Se insera foarte repede si simteam frigul , iar oamenii erau din ce in ce mai putini .
Pana la urma am decis sa ne intoarcem la hotel ca sa ne uscam si sa ne schimbam, iar apoi sa iesim sa privim apusul.
****
Mi.am luat o pereche dr blugi albaștri deschiși , o pereche de tenisi albi ,o bluza neagra si mi.am prins parul intr.un coc zburlit. Toate hainele sunt cumparate de Cole.
El si.a luat o pereche de blugi, o camasa si o pereche de teniși albi.

Ne aflam din nou pe plaja care de aceasta data este pustie. Aproape de malul marii se afla o banca unde ne asezam, iar timp de cateva minute stam in liniște deplina privind apusul ,apoi privindu.ne pe noi.
Il privesc din nou in acei ochii perfecți care ma privesc cu aceasi dragoste. Ma asez in bratele lui ,iar buzele noastre se ating din nou , formând un sarut lung si cu o iubire mult mai mare..
-O alta zi perfecta alaturi de tine, iubito!
-Nici nu imi vine sa cred cum am putut sa ma indragostesc de tine asa ,pur si simplu m.am îndrăgostit fara sa vreau!
-Te iubesc enorm ,Ema!
Dupa inca cateva complimente de ale noastre si dupa ce totul a devenit bezna, ne.am intors la hotel unde ne.am schimbat si ne.am pus direct in pat ,mainile lui Cole cuprinzându.ma din nou..

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum