Capitolul 24-Pe moarte...

28 7 0
                                    

Defne Ston.

Nu pot sa cred ce i s.a intamplat Emei,e la spital...e in coma..Am sunat un doctor si mi.a spus ca are nevoie ca cineva sa doneze sange,altfel sansele ei de a traii sunt foarte slabe.Nici nu mai stau pe ganduri si plec..
***
-Mulțumim pentru donatie, voi venii imediat sa te anunț daca sangele tau poate fii compatibil cu al ei.
-Intre timp as putea sa merg sa o văd?
-Da, dar ai mare grija..
-Va mulțumesc!
Intru in sala in care Ema e internată. Nu imi vine sa cred ca e ar putea murii ...sper ca vor fii pozitive rezultatele alea..e conectata la o gramada de aparate care o tin inca in viata, iar pe fata are cateva rani.. Simt cum vederea mea devine neclara, lacrimi imi uda obrajii..
Deodată cineva intra pe usa, imi intorc repede privirea ,dar nu e doctorul, e Sam..
-Ce naiba cauti tu aici? Credeam ca ești mort! (Imi vine sa tip, dar ma abțin)
-Stai calma nu fac rau nimănui, si nu..nu am murit..am auzit de accident si am venit imediat. .
-Ema nu te.ar vrea prin preajma, iar daca te vede William ,nu vei sfârșii prea bine. .
-Nu o sa stau mult..am donat si eu sânge in caz ca al tau nu poate fii compatibil..
-Sa speram ca va fii. . (Si renunț sa incep o cearta, acum doar Ema e importanta)
Din nou usa se deschide, de data aceasta era domnul doctor..Il privesc si aștept un răspuns, dar nemaiavand răbdare vorbesc eu:
-Si? E compatibil?
-Imi pare rau..nu e bun al niciunuia, dar...voi doi ..mm..va cunoașteți? (Se uita la mine, apoi la Sam si iar la mine)
-Nu.. (spun nepăsătoare, gandindu.ma doar la Ema)
-Pai atunci ar fii cazul sa va spun ca sunteți frați, v.am comparat mostrele de sange si ...
-Frati? (Spunem amândoi, întrerupând.ul pe doctor)nu se poate...e imposibil (continui eu)
-Va voi explica mai multe, acum veniti cu mine, un baiat ar vrea sa rămână aici cu domnișoara Ema(si intre timp intra William, care e atat de trist si are si el cateva rani pe fata)
Ne privește pe toti trei..Nu are absolut nici o reacție cand il vede pe Sam.
-Doctore, am donat si eu sange, sa imi spuneți dacă macar al meu e bun (spune aproape șoptind)
-Te voi anunta imediat, iar voi doi veniți cu mine (si ieșim lasandu.i singuri)
Cole Sprouse.
Ma asez usor pe un scaun care se afla langa patul Emei care acum sufera numai din cauza mea.Chipul ei e atat de palid si rănit.. .imi pare asa rau..
-Imi pare asa rau, iubito!renunt la gânduri si iti vorbesc cu voce tare, chiar daca nu ma auzi...Te rog sa te faci bine, nu știu ce o sa ma fac fara tine.Tu esti prima fata pe care chiar o iubesc.Iubesc cand te rușinezi, iubesc cand te enervezi, te face adorabila, te iubesc pe tine!! Stiu..ne cunoaștem si suntem împreună de putin timp, dar esti speciala, deosebita,... diferita.De cand te.am văzut prima data am simțit ca ne cunoaștem, ca nu voi renunta la tine niciodată..Imi place sa te vad fericita, ca zâmbești, mai ales cand motivul sunt eu...chiar daca acum nu ma auzi, iti promit ca atunci când te vei face bine, ..iti voi spune aceste lucruri pe care nu am avut curajul sa ti le spun, le.am spus doar in gândul meu ..sunt un fraier..stiu..Uite ce ti.am facut, am petrecut o zii la carnavalul ila in care ne.am distrat , am fost atat de fericiți, iar acum stau aici langa tine si te privesc cum esti pe patul de spital si cum ești conectata la niste aparate care te tin in viata...Daca pățești ceva , totul e din vina mea..totul..!! (Simt cum lacrimi imi uda obrajii.,) Trebuia sa fiu eu in locul tau, eu trebuia , tu chiar nu meriti asta, nu ai greșit cu nimic, esti atat de buna cu toti....Ema , eu chiar te iubesc, nu vreau sa te pierd...simt nevoia sa iti spun ceva foarte important..nu stiu daca e bine sa ti.o spun acum, dar nu pot sa mai rezist. ..cel mai probabil vei fii foarte furioasa pe mine, dar nu pot sa te mai mint..chiar nu mai pot...eu sunt. .eu sunt...(si nu termin propozitia ca usa se deschide)
Imi intorc privirea si in camera intra parintii Emei si domnul doctor...
-Esti un nesimțit. ..tu mi.ai distrus fata, totul e din vina ta, daca pateste ceva ,tu esti de vina, tu! (Ridica tonul la mine mama Emei, dar doctorul o calmează)
-Stiu..merit orice insulta (si imi aplec privirea)
-William, rezultatele tale sunt compatibile cu ale Emei..dar nu stim cat timp va mai sta in coma..

-

INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum