Ema Flynn.
Ma trezesc cu o durere de cap îngrozitoare. Privesc in jur si imi dau seama ca nu sunt in camera mea..Ma aflu in camera lui Cole împreună cu William .Ce naiba? Oare am facut vreo prostie..??. Încerc sa ma ridic din pat, dar imi dau seama ca mana lui William ma cuprinde ca intr.o îmbrățișare. .una foarte draguta...
Stau in pat si ma gândesc cum il voi intreba pe William ce prosti am făcut... (si oftez)
-Ema..dormi( o voce răgușita si somnoroasa, a lui William)
-Nu pot sa mai dorm...merg la baie.
-Nu..stai te rog cu mine..(si imi cuprinde mana in a sa)
-William. .daca ar stij Cole ca sunt in camera lui cu tine m.ar ura!!
-De ce crezi asta? Nu.i adevărat!
-Ba da..si asa ma evita ori de cate ori ma vede. .ma simt prost. .
-Il placi cumva?.
-Nuu (si imi dau ochii peste cap)
-Dar pe mine? (Si un zâmbet ii apare)
-..Da..
-Si eu te plac Ema..foarte mult.
-Pai..daca tu ma placi..si eu te plac..atunci suntem mm...împreună?
-Eu asa cred ( se apleaca spre mine si ma sărută cu multa pasiune ,dar simt cum mana lui coboară pana la fundul meu si il opresc).
-William! ..
-Scuze...doar ca...
-Nu.i nimic. ..nu ma supăr, dar nu vreau asta..abia am început această relație. ...
-Chiar nu vreau sa ma crezi un pervers. ..
-Nu spune asta...dar de ce sunt intr.un tricou de.al tau.?
-Erai in rochie si ma gândeam ca te simti incomodă asa ca ti.am dat.o jos si ti.am pus un tricou. ..nu am făcut nimic mai mult. ..sincer..(se uita fix in ochii mei)
-Stai calm William (si il sarut)
Încerc sa ma ridic din pat, macar sa merg la baie, dar cum ma ridic simt cum toata camera se învârte si cum capul imi bubuie de parca ar urma sa explodeze..
- Ema esti ok.? (Văzând ca nu răspund, m.a luat frumos stil mireasa si m.a pus in pat) mai bine ramai aici...o sa iti aduc micul dejun, apoi vom petrece toată ziua împreună (si imi zâmbește)****
Cole SprouseCobor in bucătărie sa pregătesc ceva de mancare.Sunt asa fericit ca imi voi petrece timpul cu Ema, care e iubita mea.Totul a fost asa simpul.Sunt fericit ca ea ma place si a recunoscut asta. Ma simt intr.un fel si naspa ca am exacerat cu sărutările vrând sa trec la pasul următor. O înțeleg, are dreptate e prea devreme ,e inca virgina,dar o vom face...stiu ca e si timida,asta îi va trece.
***
Ema Flynn.Intra William in camera cu o tava pe care se afla doua boluri cu lapte si cereale si fursecuri de diferite feluri. In timp ce mâncăm, il întreb putin timida. .
-William, ieri seara eram beata?
-Cam..da ..
-Si ce prosti am făcut. ?
-Nu mare lucru. (Si a zambit)Doar ai vrut sa ma dezbraci,dar nu am acceptat , stiam ca esti beata.
-Ce.?...iimi pare rau...nu mi s.a întâmplat asta niciodată. .(ma întristez)
-Stai calma..nu erai conștientă de ceea ce făceai.. (si ma cuprinde intr.o îmbrățișare stand asa timp de câteva minute)
Toata ziua am petrecut.o stand in pat cu William uitându.ne la filme si mâncând. Are grija de mine..Nu ma lasa deloc sa ma ridic..
-William, eu ar cam trebui sa plec.Nu am vorbit azi deloc cu Defne, habar nu am ce face...plus ca casa nu e nimeni. ..
-Ema tu iti dai seama ca nu poti sa te ridici din pat si mai vrei sa mergi si acasa...mai ramai in seara asta si te duc eu maine..
-Dar..
-Te rog. ..
-Ok..dar mâine ma duci acasa..
-Okok ( si se strâmba)
S.a făcut seara atat de repede. .Ma simteam asa obosita chiar daca am stat toată ziua in pat nefăcând nimic. . Ma gândesc la părinții mei, oare ce fac? Chiar nu au timp sa imi trimită un mesaj amarat. ?
Fara sa imi dau seama , pierduta in gandurile mele (ca de obicei) imi pun capul pe pieptul lui William.Ma saruta pr frunte si ma cuprinde intr.o îmbrățișare călduroasă...imediat adorm stiind ca sunt in siguranță..
CITEȘTI
INDRAGOSTITA FARA SA VREAU!
Любовные романыEma, este o adolescenta cu o viata normala.Ea are cativa prieteni pe care se poate baza oricând, dar rapid isi face un nou amic care de fapt nu e ceea ce crede ea, descoperind ca este o persoana pe care o urăște.Se va indragosti ea de acel el sau se...