S E I S

3.4K 202 143
                                    

Heei! Tässä uusi luku, toivottavasti pidätte! :) Jos muuten löydätte jotain kirjoitusvirheitä, niin kertokaa toki, niin saan korjattua ne :)

-Jacqueline

Kävelin hermostuneena ihmisjoukon läpi baaritiskille ja istuin yhdelle sen edessä oleville tuoleille. Kello oli jotain yhdeksän illalla, ja Sebastian oli ehdottanut tätä paikkaa, joten päätimme tavata täällä. Musiikki soi kovalla, mikä hieman häiritsi ajatuksiani. Ei sillä, että niissä olisi ollut jotain ihmeellistä ajateltavaa, tai ainakaan muuta kuin vain sitä, miten paljon minua jännitti. Hieroin nopeasti käsiäni mustiin nahkahousuihini, mikä ei hirveästi edes auttanut. Miksi ihmeessä edes laitoin jotkut tiukat, nahkaiset housut tänne? ajattelin itsekseni, sillä oikeasti, ne olivat varmaan kuumimmat ja hikisimmät housut ikinä.

"Hei Zachary", kuulin korvani juuresta tutun matalan äänen, mikä sai ihoni nousemaan kananlihalle. Sebastian istahti viereiselle penkille ja katsoi suoraan minua virnistäen: "Veikö kissa kielen vai sainko mä sut jo tervehdyksellä ihan sanattomaksi?" Heräsin tuijotuksestani ja vastasin äkkiä: "Ei, täällä on vaan niin kova melu, että mä en kuule edes omia ajatuksiani".

"Haluatko mennä tuonne VIP- tilan pöytiin, siellä on vähemmän meluisaa?" Sebastian kysyi. Katsoin ihmeissäni häntä, ei kai hänellä oikeasti ollut pääsyä VIP- tilaan.

"Ja kyllä, mä pääsen sinne, joten me voidaan mennä sinne", hän vastasi äänettömään kysymykseeni, ja katsoin vielä enemmän hämilläni häntä. "Nytkö sä osaat jo lukea mun ajatuksia?" naurahdin, tosin hieman epävarmasti, sillä ujouteni ei ollut ainakaan helpottunut mihinkään.

"En, mutta sun ilmeestäsi vaan päättelin", Sebastian hymyili ja nousi tuoliltaan, "No, mennäänkö me sinne?" Nyökkäsin, ja lähdimme kävelemään VIP- tilaa kohti.

"Sä muuten näytät hyvältä tänään", hän virnisti hieman ovelalla tavalla ja vieritti katsettaan minussa. Katsoin välittömästi jalkojani, koska en halunnut hänen näkevän nyt varsinkin tulipunaisia poskiani.

"K-kiitos", mumisin hiljaa ja jatkoin äkkiä: "Säkin näytät ihan kivalta", mikä oli totta, ei sillä että erityisesti olisin kiinnittänyt hänen ulkonäköönsä huomiota.

Sebastianilla oli päällään mustien kenkien lisäksi mustat, polvien kohdalta revityt farkut, valkoinen paita, sekä tummansininen bleiseri. Hän tosin näyttäisi hyvältä varmaan ilman vaatteitakin- Ei sillä tavalla! Tarkoitin vaan, että hän näyttäisi hyvältä ihan missä asussa vain, sillä enhän minä nyt ajatellut häntä alasti.

"Ihan kivalta? Mä ajattelin, että mä näytän aivan kreikkalaiselta jumalalta näissä vaatteissa, ja sitten sä sanot, että mä näytän ihan kivalta", Sebastian sanoi, tosin huomasin hänen sanovan sen hieman leikillään.

"Sä näytät aina kreikkalaiselta jumalalta", mutisin ja laitoin käteni äkkiä suun eteen, kun tajusin mitä juuri sanoin, ja vielä ääneen. Argh! Miksi mä aina nolaan itseni Sebastianin edessä?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sebastian

Vedin käteni muutaman kerran hiusteni läpi ja tarkistin asuni vielä kerran peilistä, ennen kuin nappasin lompakkoni ja puhelimeni. Avasin asuntoni ulko-oven, ja laitoin sen takaisin lukkoon, ennen kuin menin portaita alas rakennuksesta ulos. Zachary oli kutsunut minut viettämään iltaa hänen kanssaan, enkä ihan tiennyt mitä ajatella. Toisaalta oli kiva viettää aikaa hänen kanssaan, ja jopa jännitin hieman. Tässä voisi toki olla se huono puoli, että pitäisin vähän liian paljon yhteisestä ajastamme.

Ajoin autollani baarin eteen, ja menin sinne sisälle yrittäen etsiä häntä katseellani. Vilkaisin puhelimestani kelloa, joka näytti vartin yli yhdeksää illalla. Pian huomasin Zacharyn istuvan tiskin edessä baarituolilla, ja lähdin nopeasti häntä kohti.

"Hei Zachary", kuiskasin hänen korvaansa, ihan vain koska halusin vähän härnätä häntä. Ja ehkä myös siksi, että halusin tietää hänen reaktionsa. Enhän edes tiennyt, oliko Zachary kiinnostunut miehistä vai naisista, vai kenties molemmista.

Hänen ihokarvansa nousivat pystyyn, ja virnistin riemuissani huomatessani hänen reaktionsa. "Veikö kissa kielen vai sainko mä sut jo heti tervehdyksellä ihan sanattomaksi?" naurahdin hänelle, ja ilmeisesti hän havahtui todellisuuteen.

"Ei, täällä on vaan niin kova melu, että mä en kuule edes omia ajatuksiani", Zachary vastasi äkkiä, ja huomasin hänen punastuvan hieman. Pienen mietiskelyn jälkeen päätimme lähteä VIP- tilaan, jonne olin saanut pääsyn joskus Thomaksen ansiosta.

Annoin Zacharyn kävellä edessäni, ja tsekkasin samalla hänen asunsa. Hengitykseni tihentyi, kun näin hänen päällään tiukat nahkahousut, sekä harmaan t-paidan, jonka läpi pystyi hieman erottamaan hänen lihaksiaan. Ja nuo housut! Tiedän, ettei toisten takapuolien tuijottaminen ollut hirveän soveliasta, mutta näkisitte hänet tällä hetkellä, ja ymmärtäisitte, mistä puhuin.

"Sä muuten näytät hyvältä tänään", päätin kehua häntä, johon hän punastui hieman lisää, sekä laski katseensa nopeasti jalkoihinsa piilottaakseen sen. "K-kiitos, säkin näytät ihan kivalta", hän mutisi hiljaa.

"Ihan kivalta? Mä ajattelin, että mä näytän aivan kreikkalaiselta jumalalta näissä vaatteissa, ja sitten sä sanot, että mä näytän ihan kivalta", sanoin puoleksi leikilläni, puoleksi tosissani, eikö hän pitänyt minua ollenkaan hyvännäköisenä?

Jos en olisi kiinnittänyt häneen huomiotani, en ehkä olisi kuullut hänen seuraavaa lausettaan, "Sä näytät aina kreikkalaiselta jumalalta". Menin melkein sekaisin askeleissani, sillä en todellakaan ollut odottanut tätä. Oh, Zachary ei tainnutkaan olla niin viaton ja ujo, miltä hän näytti. En voinut estää valtavaa virnettäni, vaikka kuinka yritin. En ilmeisesti ollut ainut hämmästynyt, sillä hän valahti tulipunaiseksi ja löi kätensä suun eteen salamannopeasti.

"Sori", hän mumisi äkkiä ja oli jo kääntymässä poispäin, kunnes tajusin mitä hän oli tekemässä. Tartuin nopeasti hänen käteensä, "Zachary!" Hän ei kuitenkaan kääntynyt, vaan pysyi selkä minuun päin ja hautasi kasvonsa käsiinsä.

"Hei, se oli vaan hyvä juttu, ei se haittaa mitään, me voidaan vaan unohtaa se, jos haluat", kerroin hänelle ja käänsin hänet ympäri. Silitin kädelläni hänen hiuksiaan, mutta hän piti kasvonsa edelleen käsissään.

"Zachary? Katso mua", sanoin, ja hetken päästä hän nosti katseensa ja tuijotti kirkkailla silmillään suoraan itseäni. "Noin, hyvä, eihän ollut niin paha?" hymyilin hänelle, mihin hän vain pudisti hieman päätään.

"Mä aina vaan nolaan itseni", hän sanoi. "Et sä nolannut itseäsi, ja kreikkalaisista jumalista puheenollen, säkin näytät aina hyvältä", virnistin ja jatkoin: "Ja nyt me mennään tilaamaan juomat, sekä pidetään hauskaa!"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zac

Mumisin jotain epäselvää ja hieroin päätäni käsiin. Aivan järkyttävä päänsärky! Avasin hitaasti silmäni ja huomasin olevani jossain ihan oudossa huoneessa. Sängyssä oli valkoiset lakanat, ja huoneen sisustus oli muutenkin vaalea. Tein nopean päätelmän, ja lopputuloksena oli se, että olin päätynyt jonkun random naisen mukaan hänen kotiinsa.

Samassa joku aukaisi huoneen oven, ja katsoin tulijaa järkyttyneenä. Noh, se siitä naisesta...

Pomppasin äkkiä ylös, ja katsoin saman tien alaspäin, mikä oli erittäin huono idea, missä helvetissä minun vaatteeni olivat?

"Sebastian!" huudahdin järkyttyneenä. Mitä helvettiä viime yönä oikein tapahtui?

My Lion (Finnish)Where stories live. Discover now