C U A R E N T A Y T R E S

2.9K 212 57
                                    

Sebastian

"¡Hola, amor!" sanoin Zacille ja kun hän oli päässyt kunnolla autooni, kumarruin suutelemaan häntä.

"Hei", hän sanoi takaisin irrottauduttuamme toisistamme. Vilkaisin häntä ja hymyilin: "Sä näytät hyvältä, niin kuin aina"

"Kiitos, säkin", Zac vastasi, jonka jälkeen peruutin autoni heidän pihaltaan. En ollut vielä kertonut Zacille, minne menisimme, mutta tiesin kyllä itse sen. Tunsin nimittäin yhden miehen, jonka vaimo omisti hevostallin.

"Etkö sä ees voi antaa pientä vinkkiä?" Zac sanoi ja heilautti sitten kättään itseään kohti, "Entä jos mulla on ihan väärät vaatteet?"

"Ne on ihan hyvät", totesin vilkaistuani hänen farkkujaan ja sitten huomautin hänen hienosta paidastaan: "Ehkä toi paita ei oo ihan sovelias, mutta ei se haittaa, mulla on mukana toinen paita"

"Okei", hän vastasi ja laittoi sitten radion päälle, kun jatkoimme matkaamme kohti tallia.

----------------------------------------------------------------------------------------

"Onko tää joku vitsi?" Zac huudahti, kun ajoin tallin pihaan.

"Ei, me mennään ratsastamaan!" sanoin iloisesti ja virnistin hänen kauhistuneelle ilmeelleen.

"Mitä? Ratsastamaan?!" hän toisti, "En mä osaa ratsastaa!"

"Rauhoitu, en mäkään osaa", kerroin ja nousin sitten paikaltani, Zacin tuijottaessa edelleen laitumella olevia hevosia pelokkaana.

"C'moon, ei ne sua syö", käskin ja suljin oveni, odottaen sitten, kun Zac tuli myös ulos autostani hitaasti, mutta varmasti.

"Miten sä edes keksit tän?" hän kysyi kävellessämme kohti tallin sisälle, josta toivottavasti löytäisimme sen tallin omistajan.

"Sebastian!" ääni keskeytti, enkä kerennyt vastata hänen kysymykseensä. Yhdestä karsinasta astui ulos nainen, jonka tunnistin omistajaksi.

"Hei, tässä on mun poikaystävä Zachary, ja tässä on tallin omistaja Evelyn", esittelin heidät toisillensa hymyillen.

"Oikein mukava tavata, Zachary", Evelyn sanoi kohteliaasti ja alkoi sitten kertoa, mitä tekisimme tänään.

"Ensin tietenkin laitatte hevoset valmiiksi, apua saatte näiltä kahdelta tytöltä, Hannah ja Jess", hän selitti ja heilautti kädellään kahta melko nuorta tyttöä kohti, jotka selvästikin kävivät täällä usein. Toinen näytti hieman ujommalta punaisine hiuksineen, kun taas toinen ruskeatukkainen hymyili meille rohkeasti.

"Jos Hannah menet sinä Sebastianin kanssa laittamaan Rosen, ja Jess voit mennä Zacharyn kanssa Albertin luokse", Evelyn kehotti, jolloin astelin Hannahin, eli ruskeatukkaisen tytön luokse. Zac jäi hetkeksi paikalleen ja meni sitten Jessin luokse. Vilkaisin heitä huvittuneina, kaksi ujoa ei välttämättä ollut niin hyvä yhdistelmä aina.

"Hei, mä olen Hannah, niin kuin Eve varmaan jo kertoi", hän kertoi ja lähti sitten kävelemään tallin käytävää eteenpäin, "Rose on aivan ihana ja kiltti, vaikka se kyllä osaa joskus olla kauhean laiska, mutta se tottelee varmasti kun antaa selviä käskyjä"

Kuuntelin varmaan vain puolet asioista, mitä hän kerkesi jo selittää ennen kuin saavuimme oikean karsinan eteen. Katsoin ilmeisesti Rosea, joka oli melko suuren näköinen, mutta silti kiltin oloinen. Se nosti heti päätään ja asteli oven eteen nopeasti.

"Hei Rose, tässä on Sebastian", Hannah lässytti hevoselle ja naurahdin huvittuneena. Sitten hän selitti, mitä kaikkea hevoselle pitää tehdä, ennen kuin voi lähteä ratsastamaan. Kuuntelin tarkasti kaikki ohjeet, jonka jälkeen Hannah avasi karsinan ja rupesimme töihin.

My Lion (Finnish)Where stories live. Discover now