Heei! Tässä uutta lukua, niin kuin jo kai jollekin lupailinkin :)
-Jacqueline
Song of the chapter: Julia Michaels- Issues
Zac
"Mikset sä voi sanoa, mikä sulla on?" kysyin vihaisena, "Nää oli tarkoitus olla meidän treffit, mutta yhtäkkiä sä olet niin kuin mua ei olisikaan olemassa!"
Sebastian tuijotti minua hetken vihaisena, mutta huomasin hänessä myös pelkoa.
"Vastaa mulle!" käskin, kun hän käänsi kasvonsa muualle. Muutaman sekunnin ajan hän oli hiljaa, kunnes hän syytti: "Sä ite flirttailit meidän treffeillä jonkun toisen kanssa!"
"Mitä?" olin hämilläni, "Kenen?"
"Kenen? No, kenenköhän?" Sebastian tuhahti ja työnsi minut pois edestään, istahtaen sitten autoonsa ennen kuin ehdin sanoa mitään.
"Sebastian!" huudahdin, mutta hän kerkesi jo käynnistää autonsa ja lähteä ajamaan.
"Mitä hittoa, et sä nyt voi mua tänne jättää!" huusin, mutta turhaan. Hän oli jo lähtenyt.
----------------------------------------------------------------------------------------
Alex virnuili minulle, kun istahdin hänen autoonsa. Onneksi hänellä ei ollut ollut mitään menoa, joten en joutunut kävelemään kotiin.
"Mitä? Sano toki, jos on jotain sanottavaa", tiuskaisin ja vetäisin turvavyön nopeasti, jolloin se ei tietenkään lähtenyt, vaan tökkäsi.
"Voi hitto sentään", huokaisin, kun jouduin vetämään sen varmaan sata kertaa, ennen kuin lähti liikkeelle. Alex vilkaisi minua huvittuneena ja lähti sitten parkkipaikalta ajamaan kohti kotia.
"Sitä vaan, että mä en tiennytkään, että kuvaajilla ja malleilla on tapana käydä tällaisilla romanttisilla ratsastusretkillä", hän naurahti, jähmettäen minut paikalleen: "Mitä sä oikein tarkotat?"
"Sitä vaan, että mulla on sellainen tunne, että teillä on jotain enemmänkin", Alex totesi huolimattomasti ja vilkaisi sitten minua vakavana, "C'moon Zac, en mä nyt noin tyhmä ole"
"En mä ole sua tyhmäksi sanonutkaan?" kysyin ja puristin nyrkkejäni tiukasti yhteen. Ei kai hän ollut tajunnut jo suhdettamme, entä Alice? Oliko hänkin tajunnut?
"Sä luulet piilottelevas itseäs kovinkin hyvin, mutta sori, kun joudun vähän moittimaan, mutta se ei oo onnistunut kovin hyvin", hän aloitti ja naurahti sitten: "Ensin sä alat viettämään öitä jonkun salaisen henkilön luona, juuri sen jälkeen, kun sä aloitit nuo mallihommat, ja sitten me tavataan tämä samainen kuvaaja bileissä ja se kertoo Alicelle, että sillä on suhde jonkun jätkän kanssa, mutta ne pitää sen salassa"
Olin vain jähmettyneenä ja auoin suutani kuin joku kala vedessä, sillä en tiennyt yhtään, mitä sanoisin. Oli jo myöhäistä, hän oli tajunnut suhteemme, joka ei ollut mikään kaverisuhde.
"Zac hei, ei mua kiinnosta mihin sä tunget sun vehkees tai haluatko jonkun muun vehkeen sun perseeseen, se on ihan kaikkien oma asia", Alex huomautti, "Ja tuskin Aliceakaan kiinnostaa yhtään sen enempää, sehän katsoo niitä sen homosarjojakin 24/7"
"Ai", sanoin ja mietin hetken, miten edes tämä tapahtui.
"Relaa ja sovi sen sun lover boyn kanssa", Alex totesi hymyillen, "Ja kerro myös Alicelle, koska se on niin tyhmä, ettei se varmaan ole sitä tajunnut, että se Sebastian oli se sama Sebastian, joka oli sun kuvaajana"
Päädyin vain nyökkäämään, sillä en tiennyt mitään muuta, mitä tekisin tai sanoisin tähän. Olin kuitenkin hyvin helpottunut, sillä ainakaan vielä kukaan ei ollut muuttanut mielipidettään minusta tämän paljastumisen jälkeen. Nyt minun pitäisi vain saada Sebastian puhumaan, jonka jälkeen kaikki olisi hyvin.
----------------------------------------------------------------------------------------
"Katsos, kukas täällä onkaan", Alex naurahti, kun ajoi pihaamme. Nostin katseeni salamannopeasti puhelimeni näytöstä ja suuni loksahti auki, kun näin tutun mustan auton pihatiellä, jonka oveen nojasi tumma hahmo.
"Jos päätätte alkaa jotain made up- seksiä niin menkää jonnekin muualle, kiitos", Alex virnisti, kun sammutti auton ja lähti sisälle. Olin hetken vain autossa keräämässä rohkeutta ja ties mitä, kunnes tunsin olevani valmis ja lähdin kävelemään häntä kohti hitaasti.
----------------------------------------------------------------------------------------
Sebastian
Nyökkäsin Alexille, joka käveli ohitseni heidän talonsa sisälle hymyillen, jääden sitten odottamaan, että Zac tulisi ulos. Hiljalleen hän kävelikin luokseni, vältellen katsettani koko ajan.
"Mä oon pahoillani", sanoin juuri, kun Zac alkoi sanomaan samaa, jolloin naurahdin hieman ja Zac käänsi katseensa vihdoin minuun.
"Mä oon pahoillani, vaikka mä en tiedäkään, kenestä sä puhut, siitä Evelynistäkö?" Zac pahoitteli ja kysyi hiljaa.
"Mitä? En?" hämmästelin, "Se Jess vai kuka olikaan"
"Siitä? En mä sen kanssa ole flirttaillut", hän väitti edelleen hämillään syytöksestäni.
"Olethan! Sä virnuilit ja iskit sille silmääkin!" huudahdin turhautuneena.
"No siinä ei kyllä ollu kyse mistään flirttailusta, mä kerroin sille vinkkejä, miten se vois pyytää sen omaa ihastusta ulos", Zac kertoi, kävellen sitten luokseni asettaen kätensä poskelleni. Laskin oman käteni hänen päälleen, sillä halusin olla riidastamme huolimatta hänen lähellään.
"Ja etkö sä muka luota muhun? En mä edes halua ketään muuta, sä oot kaikki, mitä mä ikinä uskalsinkaan toivoa", hän hymyili, astuen sitten ihan muutaman sentin päähän itsestäni.
"Sori, mä vaan..." aloitin ja keskeytin äkkiä, ennen kuin paljastin jotain liikaa.
"Olit mustasukkainen?" hän lopetti lauseeni virnistäen ylimielisesti. Pyöräytin silmiäni ja laskin käteni hänen olkapäilleen, ristien ne hänen niskansa takaa.
"Sori, mä yritän olla olematta mustasukkainen tästä lähtien", lupasin ja kysyin sitten: "Saanko pussata sua?"
Zac naurahti ja nyökkäsi, jonka jälkeen huulemme kohtasivatkin toisensa puolivälissä. Painauduimme toisiimme kiihkeämmin, mutta sitten muistin jotain ja erottauduin hänestä nopeasti.
"Sori, mä en yhtään muistanut, että Alex on tääl-" Zacin huulet saivat minut hiljentymään ja hän työnsi minut selkä autoani vasten, saaden minut unohtamaan sanomiseni.
"Se tietää meistä", kuulin hänen kuiskaavan hiljaa ja aukaisin silmäni välittömästi: "Oikeasti? Kerroitko sä?"
"En, me ei kuulemma oltukaan niin hyviä piilottelemaan", hän naurahti hieman kuivasti, mutta kohautti sitten hartioitaan, "Mut ei se tavallaan haittaa, enää vaan sitten Alice, jolle pitää kertoa, ja Mark, mutta äiti varmaan kertoi jo sillekin"
"Ai, meissä ei taida olla ninja-ainesta", naurahdin ja pussasin häntä uudestaan, ihan vain koska voin. Puristauduimme suutelumme lomassa tiukemmin toisiinsa ja kun irrottauduimme, olin halaamassa häntä tiukasti vasten itseäni. Hymyillessämme toisillemme muistin, mitä olin suunnitellut kysyväni häneltä treffieni jälkeen, joten päätin uskaltautua ja kysyä sitä nyt.
"Muutetaanko yhteen?"
YOU ARE READING
My Lion (Finnish)
Romance~My Lion~ Zachary McCartney saa tyttöystävänsä kiinni pettämisestä ja hän päättää muuttaa muiden perheenjäsentensä luokse eri kaupunkiin. Kuntosalilla, josta hän oli saanut töitä muuton jälkeen, Zac tapaa Thomas Greenen, jolla on ehdotus. Suostuttua...