T R E I N T A Y T R E S

3.3K 193 98
                                    

Zac

Naputtelin nopeasti viestin Alicelle, että olin pihalla odottamassa. Olin luvannut hakea hänet jonkun kaverinsa luota, muistaakseni jonkin Yasminin. Hetken kuluttua siskoni astuu ulko-ovesta ulos ja kävelee autolleni.

"Mitäs te teitte? Jotain meikkileikkejä ja lakkasitte kynsiä?" virnistin hänelle ja aloin peruuttamaan pois pihatieltä, kun Alice sai turvavyönsä kiinni.

"Just niin", hän totesi muka vakavana, mutta jatkoi sitten: "Sä kyllä unohdit sanoa jätkät, koska niistähän me suurimmaksi osaksi puhuttiin"

"Mitäs meistä? Kuinka kuumia me ollaan ja seksikkäitä, niinkö?" naurahdin ja vilkaisin häntä nopeasti, ennen kuin palautin katseeni tielle. Kello oli jo aika myöhä, joten minun piti olla tarkkana pimeässä ajaessa, koska kaikki eivät käyttäneet heijastimia.

"Haha, sä et edes haluais tietää, kenestä me puhuttiin", Alice vitsaili, mutta se oli varmaankin ihan totta.

"Et kai sä vieläkin ole sen Jaxonin kanssa?" kysyin kurtistaen otsaani, mikä aiheutti Alicen huokaisemaan tuskastuneena: "Ei me edes olla yhdessä"

"Hyvä", ilmoitin ja käännyin oikeaan suuntaan risteyksestä.

"Eikä ole", hän väitti, mutta katsoin häntä ja kerroin: "Vaikka se mikälie paha poika- juttu voikin kuulostaa jännältä ja kivalta, niin monesti ne vaan päättyy sydänsuruihin"

"Mistäs sinä sen tiedät, onko jotain kokemusta pahoista tytöistä?" Alice tuhahti ja kaivoi puhelimensa laukustaan.

"En mä nyt sitä millään pahalla tarkoittanut, mutta mä vaan en halua sen satuttavan sua", selitin ja laskin käteni hänen kätensä päälleen, "Sulla pitäisi olla sellainen kiva vaaleahiuksinen kiltti, hieman nörtti poikaystävä"

Alice purskahti nauramaan ja kurtisti kulmiaan: "Miksi ihmeessä? Joku blondi nörtti?"

"Mitä vikaa nörteissä on?" kohotin kulmaani, mutta hän vain pyöräytti silmiään ja huokaisi: "Ei mikään, mutta minkä mä sille voin keneen ihastun?"

Tämä sai huomioni ja olin vain hetken hiljaa. Se oli totta, enhän itsekään mitenkään valinnut olevani ihastunut toiseen mieheen tai juuri Sebastianiin. Se vain tapahtui, vaikken silloin olisi halunnutkaan.

"Mhm... No se on kyllä totta", totesin ja hän nyökkäsi innoissaan: "Vihdoin joku tajuaa"

Naurahdin hänelle ja jatkoin sitten ajamista kotiin siskoni kertoessa lisää, miksi Jaxon oli niiiiin ihana.

----------------------------------------------------------------------------------------

Odotin innoissani Sebastianin vastaamista Skypessä, sillä hän oli luvannut soittaa minulle ihan kohta. Pian hänen hymyilevät kasvonsa ilmestyivät läppärini näytölle ja aloin itsekin hymyilemään.

"Hei rakas", Sebastian virnisti ja heilautti kättään.

"Hei!" sanoin takaisin ja lähetin nopean lentosuukon hänelle, koska en voinut suudella häntä oikeasti. Meidän piti odottaa vielä kolme viikkoa, ja tällä hetkellä se kuulosti kauhean pitkältä ajalta.

"Söpöä", Sebastian virnisti ja pussasi omaa kameraansa. Naurahdin itsekin ja kysyin sitten, mitä hänelle kuuluu.

"Aika tavallista", hän vastasi ja kertoi sitten innoissaan, heiluttaen käsiään: "Mä pystyin jo kävelemään tänään kunnolla keppien kanssa ilman, että se sattui kauheana"

"Hyvä, kyllä sä siitä vielä paranet", hymyilin iloisena ja kerroin sitten omasta päivästäni hänelle. Olin jopa käynyt aamupäivällä tekemässä yhden vuoron salilla, sillä yksi työntekijöistä oli sairaana.

My Lion (Finnish)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora