D I E C I O C H O

3.5K 208 59
                                    

Tämä tarina on luokiteltu mature:ksi, eli sen takia en tästä eteenpäin tule ilmoittamaan erikseen, mikäli tulossa on seksuaalista sisältöä. Jos kuitenkin et pidä tästä tai olet nuori, voit ohittaa sen kohdan, kun tilanne käy liian kuumaksi ;)

Toivottavasti tykkäätte tästä luvusta! :)

-Jacqueline

Song of the chapter: Bruno Mars- It Will Rain

Sebastian

Oloni oli jo hieman parempi verrattuna aamuiseen, joten kapusin ylös sängystäni, lähtien etsimään Zacia. Kävelin olohuoneeseen ja näin hänet käpertyneenä vilttiini, sarjakuvakirja tippuneena lattialle sohvalta. Hymyilin näylle ja vain katsoin häntä hetken. Menin lähemmäs, silittäen hänen hiuksiaan, jotka olivat sekaisin nukkumisesta.

"Zachary", kuiskasin ja kosketin hellästi hänen poskeaan. Hän liikkui hieman, avaten sitten kirkkaanvihreät silmänsä. Zac katsoi ensin kättäni hieman epävarmana, mutta hymyili sitten suloista hymyään.

"Sori, mulla ei ollu tarkoitus nukahtaa", hän mutisi käheällä äänellään, mikä muuten oli erittäin seksikästä, ei haittaisi yhtään kuulla sitä joka aamu. Hetkonen, en kai vain juuri kuvitellut meitä asumassa yhdessä?

"Ei se haittaa, mä voin muutenkin jo paremmin", sanoin ja istahdin hänen viereensä. Zac hieroi väsyneen näköisenä silmiään ja sulki ne sitten kiinni. Huolestuneena silitin hänen poskeaan ja annoin hellän pusun hänen otsalleen, koska en vain yksinkertaisesti voinut välttää kiusausta. En yleensä ollut kauhean kosketteleva ihminen, mutta rakastin pussata ja suudella ja koskettaa Zacharya aina kun vain pystyin.

"Jos sua väsyttää vielä, sä voit nukkua lisää", ehdotin ja hän haukotteli, raottaen hieman silmiään, "En kai mä oo vaivaksi?"

"Et oo, mä voin vaikka tehdä meille jotain ruokaa, jooko?" kysyin ja hänen nyökättyä asettelin viltin paremmin hänen päälleen ja annoin nopean pusun hänen huulilleen. Hänen suupielensä kääntyivät hymyyn ja hän aukaisi silmänsä naurahtaen, "Ai nytkö sä aiot pussata mua koko ajan?"

"Mhm... Just niin", virnistin ja nousin seisomaan, mennen sitten keittiöön. Tunsin pitkästä aikaa olevani oikeasti onnellinen, kuin elämästäni ei enää puuttuisi mitään, kuin elämässäni oli jotain oikeaa elämisen arvoista.

Hyräilin jotain radiossa kuuluvaa biisiä sen mukana, kun selasin jääkaappiani läpi, etsien tarvittavia aineita. Löysin tarvikkeet ja aloin valmistaa pitsaa, sillä muistelin Zacin tykkäävän itsetehdystä pitsasta.

"Whipped guy", mutisin itselleni, mutta en lopettanut hymyilemistä silti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Suljin uunin otettuani valmiin pitsan pöydälle. Kävin hakemassa laatikostostani veitsen ja aloin leikata sitä paloihin. Yhtäkkiä tunsin jonkun kädet ympärilläni ja laitoin veitsen pöydälle, etten vahingoittaisi ketään vahingossa. Käännyin ympäri, kietoen sitten käteni hänenkin ympärilleen.

"Hei", hän hymyili edelleen hieman unisen näköisenä. Hymyilin takaisin ja nojauduimme toisiimme, mutta juuri kun huulemme olisivat koskettaneet toisiaan, hän vetäytyi taakse.

"Mun henki haisee varmaan kauheelle ku mä nukuin just", Zac sanoi suu mutrussa. Pyöräytin silmiäni, en voisi välittää vähempää, ja nojauduin takaisin, tällä kertaa huultemme koskiessa kunnolla toisiinsa. Kumarruin hieman ja käänsin hänen päätään niin, että pystyimme suutelemaan helpommin. Olin ikävöinyt tätä tunnetta aivan liikaa, ja ilmeisesti Zacharykin, sillä huulemme työntyivät toisiaan vasten entistä intohimoisemmin. Halusin vielä enemmän hänestä, joten näykkäisin hänen alahuultaan, jolloin hän aukaisi huuliaan, ja pääsin työntämään kielensä hänen huuliensa ohitse. Zac voihkaisi seksikkäästi ja liikutti kätensä hiuksiini, vetäen päätäni vielä alemmas.

My Lion (Finnish)Where stories live. Discover now