T R E I N T A Y O C H O

4.1K 217 56
                                    

Tästä luvusta tuli vähän pidempi, mutta ehkä jaksatte silti lukea, koska osa tästä on sama kuin Alicen tarinan luku 31, mutta vain Sebastianin näkökulmasta ;)

Ja huomasin, että John oli itseasiassa oikeasti kai Josh, mutta kuitenkin nää on siis Johnin/Joshin syntymäpäiväjuhlat, joissa Sebastian ja Alice tapasivat :)

Zac

Kuuntelin Sebastianin tasaista hengitystä ja tunsin, kuinka hänen rintakehänsä nousi ja laski samaan tahtiin. Tajusin oikeastaan vasta nyt, että hän oli taas täällä. Pystyin kuuntelemaan häntä, näkemään hänet, oikeasti olemaan hänen kanssaan, ei vain puhelimen tai läppärin kautta.

"Mitä sä noin kauheasti mietit?" Sebastianin käheä aamuääni säikäytti minut hetken kuluttua ja nostin päätäni hänen rintakehältään, jotta pystyin katsomaan häntä.

"En mitään", väitin ja annoin nopean pusun hänelle, "Huomenta"

"Huomenta", Sebastian sanoi takaisin hymyillen, pörröttäen hiuksiani. Irrotin hänen kätensä hiuksistani ja nousin ylös, hieman vaivalloisesti toki. Olin jo aiemmin käynyt pesemässä hampaani, jolloin oloni oli vielä kauheampi. En silti katunut mitään, mitä teimme eilen.

"Tuu takaisin..." hän mumisi ja vetäisi minut takaisin päällensä. Naurahdin hänen nuutuneelle olemukselleen ja virnistin hänen kaulaansa vasten: "Eikö mun pitäis olla se uupuneempi osapuoli?"

"Sä et tiedäkään kuinka raskasta on liikuttaa lantiota koko yö", Sebastian mutisi ja voihkaisi, kun aloin imemään hänen kaulaansa huulillani.

"Mistäs sinä sen tiedät, kuinka hyviä öitä mulla on ollut tätä ennen?" kysyin virnistäen hänen mökötykselleen. Sebastian aukaisi silmänsä ja loi vihaisen katseen minuun, mutta kohautin vain olkapäitäni viattomasti: "Mitä? Kai säkin nyt oot jonkun kanssa mua ennen ollut?"

"Idiootti", hän mumisi ja vetäisi minut kasvojensa eteen, suudellen minua sitten intohimoisesti. Hänen kätensä vaelsivat perseelleni, mutta pyristelin hänen otteestaan irti heti.

"Sä et koskekaan mun perseeseen muutamaan päivään", ilmoitin vakavasti nousten kunnolla seisomaan, Sebastianin virnistäessä minulle.

"Sähän se aina halusit uudestaan ja uudestaan, eikä se oo mun vika, jos mulla on iso", hän naurahti nyökätessään haarojansa kohti.

"Sä oot niin raivostuttava joskus..." huokaisin, kun hän jatkoi leveilyään itsestään, ja lähdin kylppäriä kohti, aikomuksenani mennä suihkuun, sillä haisin varmaan ihan seksiltä ja ihollani oli varmaan koko viime yön spermat.

"Hyvä että vaan joskus!" Sebastian huusi vielä perääni huoneestansa. Pyöräytin silmiäni ja avasin kylppärin oven huokaisten: "Ylimielinen idiootti..."

----------------------------------------------------------------------------------------

Sebastian

"Mä meen nyt, mä muuten myöhästyn", yritin saada sanottua, kun Zac suuteli kaulaani. Olimme istuneet jo varmaan viisi minuuttia Zacin autossa, jota siis ajoin.

"Vielä vähän aikaa, ei bileet ikinä ala just tiettyyn kellonaikaan", hän mumisi takaisin ja siirtyi huulilleni. Halusin kyllä jäädä hänen kanssaan vaikka koko päiväksi vain suutelemaan, mutta Johnin syntymäpäiväjuhlat odottivat kuvaajaansa.

"Ei, mutta työt alkaa", naurahdin, kun hän mutristi huuliaan irrottautuessani hänestä.

"Voi hitto!" Zac huudahti yhtäkkiä ja painoi meidät kummatkin kumaraan, "Alex ja Alice tuli just ulos"

My Lion (Finnish)Where stories live. Discover now