{1}"Yine mi sen?"

3K 164 105
                                    

Sabah uyandığımda burnumun ucunda duran ayak kokusu ile birden kendime geldim.

"Üff ne kokuyor la "shilanin ayağına kuala gibi sarildigimdan kaynaklanıyor idi.

Alarm gibi olan ayak kokusundan uyum kaçmıştı zaten ayağa kalkıp pencerenin perdesini açtım.

" oha manzaraya gel!"

Shila, "geldim!'

Çığlık atmamla tokat atmam bir oldu.
" ah kanka ne yapiyon be!"

"Ama biliyorsun zaten hemen korkarım!"..*kafasini yanan cevirdi"manzaraya gel kardeşim ya"

"Evet kanka!"

"Kahvalti edelim cünkü acıktım." kafamla onayladim.

Beyaz sort  giyip üstüne siyah bir tişört giyindim. Shilada benin giydigimin tersini giymisti.

Aşağıda millet naziklik yapıp tabağına az yiyecek koyarken,ki bu benim için geçerli bile değildi ben resmen kendime double check yapiyordum.

Shila ile birlikte masa bulurken karşıda millet bize bakıp gülüyor idi.Karfami sallayıp "ne oluyor lan " dedim.

Susup yemek yemislerdi. Bizde yemeye basladik.
"Kanka biz birazdan basketbol oynamaya gidelim mi?"

"Gidelim kanka"

Yemekleri yedikten sonra basketbol sahasına gittik.Kalenin altında ki topu aldım ve yavaş yavaş topu sektirmeye basladim .

Shila bana hamle yapacağı sırada topu arkadan diğer elime atıp topu  potaya attım.

"Sayi "diye bağırıp sahada çalan şarkıyla oynamaya basladim.

🎤Anne Maria cois adios🎤

Karnima atılan topla yere düştüm. Shila beni kaldırdı.Sonra konuşmaya başladı
" Fazla kivirmasan erkekler başımıza toplanacak! "

"A a sanki erkekler sadece bana bakıyor!"

"Bana da bakıyorlar ama ben yüz vermiyorum."

"Aaay piis demiyor tabi bakıyorlar daha konuşuyor "

"Zaten bana bakıyorlar dedim 😜

Elimdeki topu alıp potaya atacağım sırada top potanın köşesine çarpıp yere düşeceğini sandım ki sert bir biçimde bir tane çocuğun kafasına carpti..!

"Ah dikkat etsene ya tatlı saçların bozuldu !"

"Tatlı saç mi ?" kahkaha attım.

"Evet tatlı saç?"

"Zengin bebesi misin sen?"

"Evet bebek değilim ama sadece çok güzel büyütüldum"

"Yaa ondan şımarık olmuşsun!Belli!"

"Aa yeter be düzgün konuş "

"Konuşmazsam ne olur?"

"Seni döverim!" dedi ama düşüncesi farklıydı Jiminin onu korkutmak istemişti.

"Ay çok korktum"

"Biliyordum canım "

Ay valla mal bu çocuk ya!

Elime topu aldım ve ayni hareketi yine yapacaktım ki,

"Tamam yapma kızlara rezil olacam şimdi "

İnadına yapmıştım. Ve bu sefer saçı tam bozulmuştu. Karşıdan kızlar onlara kahkaha atarken bizde fırsattan istifade oradan kaçtık ve odamıza gittik.

...

Akşama doğru havuzun oraya gittik. Yüzmek istiyordum ama bir yandan da korkuyordum.

Çünkü havuzun beni içine çekeceğini düşünüyordum.Evet
kabul ben yüzme bilmiyorum.

Yinede bikini mi giydim. Sırf güneş batarken ki zamanı seçmiştik yanmayalım diye ama bende sadece şezlongta oturup kendime meyvesuyu alıyordum açık bufeden.

Buz gibi olan meyvesuyumla gelirken bir yandan da Shilanin güzel yuzusune bakıyordum ki

Bir yere çarptım..
şezlongta ki çocuğun üzerine dökülmüştü.Ben ondan özür dilemek için egildim ama dilemesem daha iyiydi.

"Yine mi sen bıktım senden ya beceriksiz!"

"Sus be şımarık çocuk yanlışlıkla oldu!"

"Ay daha fazla uğraşmayacağım hem senin yüzünden güneşin batısını izleyemedim."

"Al manzarani başına çal" dedim ve şezlonguma uzandim.

Shila havuzdan çıktı ve gitti geriye sadece o çocuk ile ben kalmıştım. Şezlongtan kalıtım ve ayağımı suya soktum ve havuz kenarına oturdum.

Şezlonga baktığımda oda kalkıyordu ay gitsin.

Bir kaç tane bana takılan erkeklerden biri bilerek bana çarptı ve havuza düştüm.

Ama Mina  yüzme bilmiyordu ki ne yapacaktı kimse de yoktu ve en son gözleri kapandı ve suyun yüzeyine bayılmış bir şekilde çıktı.

Havuza biri atladı ve onu kurtardı.Ama onu havuzun dışına çıkardığında bayılmış olduğunu farketti.

Minayi yatırdı ve çenesini yukarı kaldırıp suni tenefüs yapti ama bir yandan da kalp masajı yapiyordu .Mina su püskürttü ve gözlerini açtı.

"Bence sen bilerek yapiyorsun suyu yüzüme püskürttün"

Mina gördüğü yüz ile şaşırdı.

"Yine mi sen?"
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁A

Suprise!!

😍😍Evet millet yeni hikayem begenirsiniz umarım? "

Vote verin millet sizi seviyoruum 😘😘

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin