{15}"Herşeyin başladığı yer"

557 62 29
                                    

Sonunda kızdan kurtulup arabaya binip gittim ama Sehun yarim km uzaklıkta arabadan Minha'ya bakıyordu.Neden ki?

Arabadan inip yürüdüğüm sirada yaninda şerefsiz Taehyung'u gördüm.Konuşmaları kulağıma geliyordu.

Tae, "Sen tam bitirdin mi?"

"Bilmiyorum kendisi burada ama konuşmuyor bu benim içimi parçalıyor Taehyung!"

"Hmm..Şey..sana..belki.. iyi..gelebilecek... birsey...yapmak..istiyorum."

Birden irkildim ve onlara bakarken Taehyung Min hanın boynunda tuttu ve dudağına öptü. Min ha hala ayni haldeyken birden inledi. Şuan aklıma o gece geldi ben o gece konuştuktan sonra birşey yapmamisim kız yere yıgilmıştı.

Hemen telefonumdan mesajlara girdim.Ama mesaj yoktu. "Taehyunglaydim" demişti Jaehee bana o gün. Tabii ya Taehyung'un isi bu.

Cidden neden bu kadar safsin Min ha?Kendisi de öpücüğe karşılık verirken gözümden ne zaman aktığını bilmediğim gozyasimi silip yanlarına gittim.

"MİN HA BİLİYORMUSUN?BEN SENİN GOZUNDE NEYSEM SENDE BENİM GOZUMDE OYLESİN SUANDAN İTİBAREN CUNKU SEN BUNU TAEHYUNG'UN YAPTIĞINI BİLEMEYECEK KADAR KORSÜN!"

Sesim gitgide kisilirken, "seni artık eskisi kadar sevemeyecegim galiba?" dedim tam gidecekken arkadan kolumu tuttu.

"Birde utanmadan iftira mi atiyorsun?"

"EVET MİN HA İFTİRA ATİYORUM TAMAM Mİ?NEYSE ARTIK KARSİNA CİKMAYACAGİM KENDİNE İYİ BAK!"

"Sen nereye gittiğini sanıyorsun?" dedi Sehun.O beni mi korumuştu.

"Evet Min ha Kimin hakli o gün ben bu çocuk ile durakta karşılastim ve kendisi bir kızla konuşuyordu galiba kız isini yarım bırakmış diye ona bağırıyordu. Galiba bu sebeb ile ilgili olabilir?"

"Kizin adi neydi?"

"Galiba Lebonah!"

"Evet tabiya oydu!"

Sehun,"Gidiyormusun?"

"Malesef başkalarına kotu göründüğüm için gidiyorum."

Arabaya binip gidecekken birden Min ha arabanın önüne geçti. "Gitme!" dedi.

"Çekil su arabanın önünden!"

"Hayır gitmeyeceksen çekileceğim!" Arabanin önünde yere uzandı.

"Pekala çıkma!"

Geri geri gidip yolun diğer tarafına geçerken ayağa kalktı ve arkamdan koştu ama yetişemedi.

Ona acidigimdan durdum ve geri döndüm. "Bin arabaya!"dedim. Bindi ve devam ettik yola.Yol boyu birşey söyleyecek ama söylemiyordu.

"Cidden bir anda gideceksin zannettim!"

"Ben gitmeyecegim diye birşey demedim hatırlamıyorum!"

"Yani beni bak beni bırakıp gidecegimi mi sanıyorsun?"

"Peki ya sen beni salak mı saniyorsun?"dedim ve advance frenini çektim. Bana şok olmuş gözlerle bakıyordu.

"Ya Ji-"

"Sus konuşma min ha!Sen..Cidden anlamıyorum ben sarhoş olduğum halde seninle çıktım ya seni unutmadım ayrıca o kız tanımadığım ve bilmediğim bir kızdı ve barda Tae'de vardı. Kızı da o pislik ayarlamış zaten bu sen beni aradıktan sonra çıktı gitti"

Birden durdum. "Ama sen o kişinin hadi bunları yaptığını bilmiyordun. Ama sen benim düşmanimla nasıl öpüşürsün ha?"

"Şimdi kim bilir bana ne kadar çok gülüyor.Haberin var mı? Şimdi bana cevap ver bana bir açıklama yapmadan senin otelden üstelik daha ilişkimiz yeni başlarken ordan gonderen ve seni ikna eden Taehyung mu?"

İçerde bir sesizlik nefes almadan konuştum gözümden bir damla yaş aktı ve sonrasında daha çok çoğaldı!

"Min ha?Bunu yapan da oydu değil mi?Bana Cevap Ver!"diye bağırdım.

"Evet Jimin!"dedi.Sinirlerim daha çok hoplarken derin bir nefes aldım."Min ha?Ven kendimce bir karar aldım.Ah gerçi senin istediğin de buydu zaten birbirimizi unutmaya çalışalım ha?"

Bana kırmızı gözlerle bakarken bende akan gözyaşını sildim. "Yada en azından o dudağında ki öpücük izi geçene kadar!Söyleyeceklerim bukadar şimdi inebilirsin!"

Kapıyı yavaşça açıp aşağıya indi ve bitkince bana baktı."Elveda Min ha!Eğer beni kanka olarak göreceksen ben yine ayni otelde olacağım!"

"Jimin..ben..Cidden..Üzgünüm..sa!-"

"Söz bitti Min ha!Neyin özrü bu anlamadim unutursun beni ha hadi kendine iyi bak!Görüşürüz. "

Tüm hızıyla arabayı sürdüm Gözyaşlarım gittikçe şiddetlendi bir kızı bu kadar çok sevmiştim. Ama yanlış seçim!Belki o hep böyleydi.Yola koyuldum.

Min ha'dan...

Söylediği her kelime harfi harfini daha çok koyarken harbiden çok kötü bir histi. Konuşmamı bile böldü ve herşeyi bitirdi.Benden bu kadar çok mu nefret ediyordu.

"Gitmene izin vemreyecegim PARK Jimin"

Hemen arabanın oraya gittim. Taehyungla yuzlestikten sonra ona sert bir tokat attım.Mahalleye geldim.
"Shila ve Yoongi hadi binin otele gidiyoruz!"

"Ne herşeyin başladığı yere mi?"

"Orası size göre öyle.Simdiden anlasalim Jimin benden ayrıldı içim parcalaniyor ve o otele geri döndü burada cilvelesirseniz sizi keserim.Seul kadar dayanın. "

Shila,"Ya..!"

"Ne yaaaa hadi sys Jimin'e yetişmemiz gerekiyor."

Arabayı hızlıca sürdüm ve şarkı açtım iğrenç sarkialr vardı.En son birkatigim şarkı da Wiiner-Empty çalıyordu.

Ağladığımı farkettim. Gözyaşlarımı sildim ve yanan ışıkla ilerledim.Jimin mi o?

Yoongi,"Bu Jimin değil mi?Arası bozulmuş ee kaderinizde birbininizden uzak durmak yokmuş dmek!"

Aşağıya indim.Yeni ağladığım için kesin kızarmış gözlerimle ona bakıp konuştum."Gideceğin yere bırakalım mı? "

"Pardon?Sizi tanıyormuyum?"dedi.
Ne kdar bozulsam da yakışıyordu.

Yoongi, "Yaa tabikide tanisiyorsunuz yoksa beni niye götürsun ki yoksa kaciriliyorum da haberim mi yok?"

*********B*****T******S**********
min Yoongi sinirliyken mi yoksa tatlıyken mi tatlı oluyor?

Cevabı yorumlarda belirtin

İşin esprisi."Yoongi sekerpareyken tatli olur!"

Bu espriden sonra vote sayıları düşer. Hahahjsjsjsj

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin