..Jimin'den devam..
Suyun altından yüzerek onu tuttum."Hey,bilmedigin halde niye atliyorsun."
"Senin yüzünden beni çok korkuttun seni öküz!"
"Sen benim için mi endişeleniyorsun."
"Evet senin için endiselendim çünkü korkularım var!Jimin anlıyor musun?"
Bana baktı ve şezlonga oturdu. Ya bir dakika bu bikini neden siyah ve neden bu kadar açık!Bence kendisinin iyiliği için giymemesi gerekiyor!
Ya iceriye bir erkek girerse ne yaparım ben yine hayatımda kimseyi dovmedigim ve kendimden beklemediğim hareketler mi yapayım yani?
Düşüncelerime ara verdikten sonra içeriye biri girdi Lütfen erkek olmasın!
Shila'dan..
Jiminin yüzünden mayo giymek zorunda kalmıştım.Sırf sadece yüzme ogretsin ve Min ha'yı korkularıyla yüzleştirsin diye çok açık bir mayo idi.
Havluyu kendime sarıp yürürken karşıma Taehyung çıktı."Ne o hamamdan çıkmış gibisin!'
"Kes lan sesini !"
"Jungkook'u dışarı postalattirdin ama ben geri aldım.Jungkook?"
Birden Jungkook geldi!
"Ooo kimleri görüyoruz kimleri!"
"O gördüğün kişi senin neyse!"
"Hadi bakalım üzerinde ne var."dedi ve bana doğru yaklaştı. Havlu mu? çekiştiriyordu."İmdat yardim edin!"diyerek bağırdım.
Eger havluyu tutmayıp bırakırsam çok açık olan mayom ile heryerim ortaya çıkar!
Birden yine Jungkook'a yumruk atıldı ve yine ayni pozisyonda yer düştü demek ki yine ayni kişi yani Yoongi! idi.
"Yine mi siz ya bıkmıyor musunuz?Böyle igrenc şeyler yapmaya!"dedi.
Yoongi'den,
Yakından kiz sesi duyduğumda hızlı hızlı oraya yürümeye başladım.O da ne? Shila ve yine o kerizler.
Ah sinir oluyorum şunlara ya!
Hemen shila'nın havlusunu çekiştiren ve adını yeni Öğrendiğim Jungkook'a yumruk attım.
"Yine mi siz ya ?Bıkmiyor Musunuz böyle igrenc seyler yapamaya..!"
"Ya sanane ister yaparız ister yapmayız hem sen kimsin ki?"
"Ben onun yakın arkadaşıyım ve sizin gibi şerefsiz ve pislik insanlardan uzak durmasını istiyorum."
"Peki babacık!"dedi alayla..
Sinirlendim ve yumruk attım suratına karnına defalarca vurdum ve en sonda da kıçına tekme atmıştım.ksk
"Defolup gidin bir daha sizi bu kızın yanında görmeyeceğim"
Nedense bunu söylerken utanç verici bir duygu hissettim.
"Teşekkür ederim!"dedi shila. Ellerini birleştirip eğilecekken birden havlusu açılmaya başladı yanindan da erkekler geçiyordu.
Hemen havlusu çözülmeden onu arkadan sardım ve havlusunu tuttum.Bir dakika şuan da bizi gören yanlış anlıyor olabilirdi.
Hemen havlusunu düzeltti ve arkasina bakmadan gitti.Ben ise ona bakıp sırıtiyordum. Utandı mi acaba?
Minha'dan.
Kapıdan ayak sesi geliyordu baktığımda içeriye çekici bir kız girmişti. İstemeden de olsa gözlerim Jimin'e kaydı..
Bakıyordu öküz neden?yani niye bakıyordu ki biz kız degilmiyiz sinirden telefonu alıp oynamaya başladım.
Jimin yanında ki şezlonga uzandiktan sonra kızda Jimin'in yaninda ki sezlonga uzandı.Kız saçıni toplarken birden tokası Jimin'in şezlonguna yakin yere düştü.
Kız yere eğilirken Jimin'de kızın toksini almak için egilirken kafaları çarpıştı. Kız kafasını tuttu.
"Ah,kafam acıdı. Ama sorun değil çünkü tam da hayalimdeki birşey oldu?"dedi Kız.
"Pardon ben anlayamadım?"dedi Jimin bende çaktırmadan ona bakıyordum."
"Yani kucukken hep eğer bir erkek arkadaşım olacaksa böyle bir tesadüf ile olsun istiyordum sanırım benim kaderimsin?"dedi kız.
Beni birden öksürük krizi tutarken,yanmdaki suyu aldım ve içtim onlara belli etmeden,"oha murat dalkılıç ve merve Boğulur ayrılıyor mu?"dedim.
Jimin bana anlamaz gözlerle bakıyordu. Hemen önüme döndüm Jimin devam etti kızla konuşmasına,
"Yani seni öpmem gerek "dedi kız.
Allahım ne öpücük ya!Ama kızın öpmem gerek demesiyle o kadar çok sinirlenmiştim ki patlayacaktım.
Kız Jimin'e yaklaşmaya başlarken Kimin uzaklaşmıyordu bile ben onlara sok içinde bakarken kiz öpmeye başladı. Kız hala öperken Jimin ondan ayrılmıyordu bile.
Hemen elime eşyaları aldım ve oradan çıktım.Arkamdan çığlık sesi geldi.Bunu Jimin mi atti?
"Ah dudağımı kanattin!"dedi çok sinir bozucuydu.Ayyh.
Ben acele acele yürürken birden Taehyung beni tuttu,"Akşam kafa dağıtmaya ne dersin?"dedi.
Sirf Jimin yüzünden şuan en güçlü rakilardan içebilirdim."Olmaz !"dedim.
"Lütfen sadece 1 saat yada 1.5 saat ne olur?"
Saati'de az acaba gidip kafa dagitsam mi?"Peki !!"dedim.
"O zaman saat 8'de "dedi ve uzaga bakarak güldü yanağıma uzanıp beni öptü. Kafamla onayladim ama Shila ile gidecektim.
Arkamı döndüm ve bir adet küpü olan Jimin gördüm.
Ay neler olcak acaba ?
Sizi seviyorum💝💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#