{20}"Sunmi Hanim! "

533 58 34
                                    

İndiğimiz yattan sonra Jimin ile elele tutusarak aşağıya indik. Ama Jimin biraz dalgındi sanki?

"Jimin iyimisin?"dedim.

"İyiyim sen nasılsın?"dedi.

"Jimin öylesine sormuyorum gerçekten iyi misin?"dedim.

Kafasını salladı.

"Ya Min ha benim seni ailemle tanıştırmam gerekecek sanırım ama korkuyorum!"dedi.

Kahkaha attım. "Jimin ailenle tanışan sen misin? Neden kokuyorsun ki!'dedim.

Omuzlarıni kaldırdı.

"Yani sana demek istediğim ven ailenin ilk ve büyük çocuğu olduğum için bana karşı biraz hasasslar ve benim zengin ve güzel bir kızla olmamı isterler?" dedi.

"Ha ha ha. Yani şimdi ben tamam geliri orta olan bir kızım ama bu Aşkımıza neden engel olsun ki?"dedi.

"Yani annem seni beğenmezse yaşım geçiyor diye bana başka bir kız bulabilir?"dedi.

"Nee? Kaynanaya bak sen yaa?"dedim. Jimin bana baktı ve zor da olsa sıritmaya başladı.

"Pekala ne zaman yemek?" dedim.

Ellerimi tuttu ve," Annem Bir şekilde seni ve beni öğrenmiş ve hemen yemeğe gitmemizi istiyor."dedi.

"Yani?"dedim.

"Yani bu aksam otelden çıkış yapmalıyız "dedi.

Başımla onayladım. Jimine sarıldım.
"Bak Jimin ben ne olursa olsun yine senininim sende benimsin ve eğer kaynana zorluk çıkarırsa gerekirse bende zorluk çıkarırım!"dedim.

Jimin daha sıkı sarıldı. "Evde iç isyan başlatma da ne yaparsan yap sevgilim!"dedi.

Yoongi ve Shila'ya durumu anlattım ve şuanda Jimin ve ben hazırlanıyorduk.

"Jimin annen nasıl giyinen kızlardan hoşlanır?'dedim.

"Galiba güzel giyinen ve alımlı olan kızlardan !"dedi.

"Jimin çıkan sonuca katlanman gerkiyor ama !"dedim.

Jimin pis bir siritişla," Pekii!"dedi.

Siyah kısa dar bir elbise giyindim ve kendime makyaj yapıp saçım zaten dalgaliydi ve yana attım saçımı ayağıma da siyah topuklu bir ayakkabı giyindim.

Kapıyı açıp çıkarken Jimin aynada üzerini düzeltirken, "Bende tam hazır old-"dedi ve öylece kaldı.

"Jimin iyi misin?"dedim.

" Aşkım bu ne bacak şov böyle yaa gözüm gönlüm açıldı kezbanim! "dedi.

Bu kelimeyi unutmamışmıydı?

" Yaa güzel dedin alımlı dedin daha ne sevgilim yani daha ne kadar çok şey var da bende ama henüz deil " dedim.

Jimin bana doğru yaklaştı ve belimden tuttu gözlerimin içine babarak konuştu. "Yaa öyle mi?"dedi.
"Yani biraz? "dedim ve dudaklarıma doğru yaklaşıp masum bir öpücük kondurdu.

"Jimin hadi gidelim hava kararmadan daha 1 saatlik yolumuz var!"dedim 

Kabanimi bana giydirip dışarıya doğru yol aldık. Müzik açtım aşk sarkisiydi ve yol git git bitmiyordu.

..

Saray yavrusu gibi olan evin kapısını evin büyük  oğlu çaldı.

"Jimin ben çok heyecanlıyım."dedim 

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin