{16}'Top topu çekiyormus ta ondan "

538 65 53
                                    

Yazim yanlısı varsa sorry. Hadi bakalım oy verin herkes lütfen çok güzel bölüm burda yorumlarınızı bekliyorum. ♡

Sürücü koltuğunun yan kısmında oturan Jimin'e baktım ama bana bakmıyordu. Başka bile seksi gibi değildi.

Eskiden gözleri parlardi ama şimdi ne bir parlaklık nede başka bişey ne yapacağım ben?

Karanlık çökmeye başladı ve oda ne En sevdiğim ingilizce sarki çalıyordu sözleri de anlamliydi ses verdim.

Charlie Puth attention

Jimin şarkıyı mirildanarak söylerken aklıma gelen anılarımiz gelirken gözümden akan yaşı farketmemistim.

Yanımdaki uyuduğu sırada biraz daha hızlı gidip otele biran once varmak istiyorduk.Sonunda biraz yolumuz kaldığında yavaş gitmeye başladık.

Min Yoongi ve Shila oh koyun koyuna yatıyordu. Arabayı sağa çektim ve durdum sırf Jimin'e daha yakın bakmak için bütün yüzünü ezberlemek istiyordum.

Kipirdamaya başladığında geti çekilip arabayı çalıştırdım. "Durmuş muydun sen?"

"Evet arabanın lastiğine baktım. Bir adam baktı ve gitti."

"Neyse ñe kadar var aa az kalmış biraz daha hızlı gidermisiniz bayan!"

"Bayan mı? "

"Evet bayan istemiyorsan hanımefendi yada kisiliksiz diyebilirim ha?"

"Ya sen uymuyormuydun git yat ya!Senin yüzünden kaza yapıp öleceğiz."

'Öyle deme ben henüz ölmek için gencim! Daha karım ve cocukĺarim olacak!"

"Geldik çok şükür bir saniye ya yaz bitmedi mi?"

"Evet ama ben yaz da kista burdayım,hava da cidden Soğukmus sadece 3 hafta gelmedim gerçi sonbahara geldik!"

Kafamı salladım ve arkada uyuyan çifte baktım."Shila lan uyan lan"

Bana baktı ve Yoongi ile sarılıp aşağıya indi ve resepsiyona girdik.
"Biz ayrı ayrı odalar istiyoruz!"

"Hmm bir bakayım?"

"Siz ikiniz hep buraya mi geliyorsunuz?"

'Evet!'dedik Jimin ve ben.

"Malesef bir kaç hafta olmadığınız için hep kullandığınız odayı başkasına verdik"

"Yaa ama biz ne yapacağız!"derken yan taraftaki resepsiyonda olan Yoongi ve Shila 'Biz yerimize gdiiyrouz "dedi ve göz kirpti.

"Siz ikiniz mi ka.."demeye kalmadan onayladı.

Kadın,"Aslında oda var ama iki kişilik yatağı var ve ayrı bir yatakta yok!"

"Sorun değil bence?"dedi Jimin ve kendi parasini ödedi ve"Anahtari ben alıyorum tek kalacağım oda ve beni kimse rahatsız etmesin!"dedi kadına bakarak.

"Ne ?ben ne olacağım!"

"Bilmem mazot parası mi versem beni buraya kadar getirdin ajumma!"

Bana gülerek bakıyordu."Pekala ben disardayim havuzun orda sabaha kadar orda kalacağım belki oda boşalır örtü alabilir miyim?"

'Malesef öyle veremiyoruz havlu ile idare edin!" dedi ve Havluyu bana uzattı.Aish cidden.

Şezlonga gidip uzandım karşı balkona çıkan uzaktaki Jimin'e baktım bana bakıp gülüyordu galiba uzaktan öyle gözüküyordu.

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin