{21}"Deniz deneyimi"

428 59 40
                                    

Flashback

"Min ha shii şımarık sevgilinle birlikte hergün bir olmak hergün onunla vakit geçirmek,minik şımarık çocuklar yapmak için benimle evlenir misin?

Bir anda havai fişekler patlamıştı. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Birden diz çöktü ve yüzüğü çıkardı. "Sadece bir söz sadece bir sözün?"dedi.

Hemen bağırdım, "EVET!"dedim.

"Seni seviyorum meleğim!"dedi.

Flashbackend
 
Bir ayak dürtüklenmesi ile uyandım. "Kız kalk bugün party var party bekarlığa veda yarın akşam evleniyorsun kız?"dedi Shila.

Hemen baygın baygın etrafa baktım ve balkona çıktım gözüm havuzda yüzen Jimin'e çarpmıştı 2 ay önce evlenme teklifi almıştım.

Havuzda yanına 2 tane kız gelmişti. "Şırfıntılara bak!"dedim ve içeriden iki tane dünden kalan portakal dilimini aldım ve kızların üzerine fırlatmaya başladım. Balkon yüksek olduğu için kimse görmüyordu.

Jimin'de fenaydı şimdi hormonal şeyler normal ulan bay park!

Hemen yüzümü yıkadım ve alışverişte aldığımız eşyaları giyindim askılı büstiyer ve altına mini etek ama altımda bikini vardı tabikide.

Shilada üzerini giyindi ve aşağıya indik. Yine tabakları hayvan gibi doldurmuştuk bu sefer dışarıda yemek yiyecektik hem Jimin'in mütüşük kaslarını da görecektim.

Beni görür görmez havuzdan çıktı ve kenara oturdu kasları tam belliydi ve gitti saçlarını karıştırdı. Beni hafif öksürük tutarken kızlar elleri ile kendilerini serinletiyordu.

Sonunda saçını geriye atması ile bana bakıp sırıttı. İki parmağımı gözüme doğru yaklaştırıp ona doğru çevirdim.

'Gözüm Üzerinde " dedim ve kızları gösterdim. Havuzun kenarında oturmaktan vazgeçip ayağa kalktı ve atladı kızlara doğru gidiyordu.

Bilerek yapıyordu. Öyle olsun öküz!

Yemekleri bitirdikten sonra yanımıza Yoongi geldi ve Shila ile denize gitti. Sonra ayağıya kalktım ve havuzun önünde esneme hareketi yaptım.

Jimin beni süzdü çünkü mini etek giyinmiştim. Sapık!

Birden birisi arkamdan ,"çok mu istiyorsun?'dedi ve arkamı dönüp tokat attım."Ne diyorsun sen lan?"dedim.

Birden beni itti geri geri gittim havuza düşüyordum nerdeyse. Benden günah gitti.

Çocuğun omzundan tuttum "ileride ürememen dileği ile!"dedim ve münâsip bir yerine geçirdim.Çocuk koşa koşa revire gitti.

Jimin bana bakmamıştı bile bilerek mı yapıyordu bilmiyorum yarın biz evleniyorduk!

Hemen Jimin'in şezlonguna oturdum ve Sexy bikini mi gün yüzüne çıkardım. Aslında Jimin'in kızların oraya gidip sadece kızlara bakması umrumda deildi. Sadece kızlar ile konuşmasın yeter!

Jimin'in yanına oturdum birden bana baktı önüne döndü ve yine baktı siyah askılı bikinim dikkatini çekmişti.

Birden etrafı süzdü ve beni havuza daldırdı."Hmm ne bu böyle çıplak girseydin?"dedi 

Bir tane eñsesine yapıştırdım. "Bana vurdun öyle mi?Peki!"dedi ve benim tutmayı bıraktı ve Havyar ayağım değmediği için çırpınöqta başladım.

Birden beni tuttu ve kendisine çekti. "Ne oldu?"dedim nefesim düzene girerken kendisine bağırdım kimse umrumda değildi!

" Ne Yaptığını Sanıyorsun Sen Ha! Sen Beni Ne İle Sınadığının Farkında Mısın?Ben Başından Geçen Olayı Sana Anlatmama rağmen Sen Bana Bunu Yaptın?"dedim ve havuzdan çıktım bana üzülerek baktı ve havuzdan çıkıyordu ki!

"Sakın Gelme!"dedim korkudan gözlerim dolmuştu.

Ama beni dinlemedi ve Havluyu üzerime atıp şezlonga oturdu. " Git başımdan Jimin! Sana güvenmiyorum!"dedim.

"Ya tamam Özür dilerim aşkım bir daha yapmam"dedi.

"Jimin neden huylarından vazgeçemiyorsun ha neden bir kızı süzme peşindesin ya biz evleneceğiz yarın ama senin gözün başka kızlarda"dedim.

"Bana bak ben seni kıskandırmak için yapıyorum"dedi.

'Yalan söyleme sen çapkın ve şımarıksın!'dedi.

"Tamam hayatım tan bir aptalım çapkında olabilirim ama gerçekten senin sinirlendiğini görmek içiñdi!"dedi ve pişmanca yüzünü düşürdü.

"Tamam bir şartla affederim beni öpersen?'dedim ve güldüm.

"Bir şartla ' dedi ve güldü "Benimle denizde yüzersen"dedi.

İlk deniz deneyimini yapamacaktım yıllar sonra Jimin ile yüzecektim eşyaları aldık ve havuzun aşağı merdivenine indik sahilde yüzüyorduk Yoongi ve Min ha yüzüyordu ikisi birbirine bakıyordu .

Of keşke yüzme bilsem?!

"Hadi sevgilim gidelim?"dedi Jimin .

"Hemen mi bence birazdan!"dedim.

Bana baktı,"Yoksa beni öpmek istemiyor musun?"dedi.

"Hayır ond-"demeye kalmadan elimden tuttu ve denize doğru yürüdük.

Su ılıktı ve su dizlerimin üzerindeydi biraz daha gittik ve su kalçama doğru geldi biraz daha gitti ve balık  görmemle Jimin'in kucağına atladım.

Jimin kahkaha atarken çok tatlıydı.
Su Jimin'in boynuna gelmişti."Hayatım balık yok burda"dedi  ve bacaklarımdan tuttuğu elini bırakmıştı.

"Bana güveniyor musun ?"dedi.

"Daha demin sinirlendim diye öyle dedim evet güveniyorum!"dedim.

'Şimdi burnunu kapat ve ayakların yere değiyor mu?Bak!"dedi.

Ayaklarım yere değmiyordu."Hayır değmiyor!'dedim ve ayaklarımı Jimin beline sardım ve sımsıkı sarıldım.

Jimin,"Hayatım küçük Jimin'e doğru kayma!"dedi ve kendimi düzelttim.

"Tamam ya sapık!"dedim.

"Şaka yaptım!"dedi  ve benimle birlikte yüzmeye başladı ve beni belimden tutup bir çocuk misali yüzdürmeye başladı.

"Jimin bırakma!"dedim ve beni tuttu güneş tepedeydi.

Yüzmeyi bırkatık ve Jimine belimi sarmıştım yüzüne baktığımda gözleri ile beni süzüyordu ve parmağı ile yüzüme dokundu ve dudağımdan göğsüme değmeden iz yaptı.

'Yarın tamamıyla benimsin?"dedi ve dudağını ıssırdı. "Şerefsiz!"dedim sırıtarak kendisi de duymuş olacak ki güldü ve dudağını yaladı.

Dudağımı öpmesi ile bnde onu öptüm o alt dudağımı kqvraraken bende üst dudağını öpüyordum sonunda ayrılmıştık  "seni seviyorum aşkım!"dedi.  'Bende seni şımarık Park Jimin'dedim ve denizden çıktık.

Parti için hazırlandık bekarlığa veda partisi öyle bildiğimiz gibi olmayacaktı ben ve Jimin birbirimizi görecektik.

Parti'de koptuk eğlendik ve Jimin ile çok güzel bir zaman geçirdik ve şimdi ise uyuma vaktiydi ikisi odalarına giderken birbirlerini öptü çünkü yarın Busan'a gidip düğün yapacaklardı.

Düğün gelinliği hazırdı herşey hazırdı zaten sadece Jimin'in helali olmak kaldı.





OY :20

Lütfen emeğe saygı diğer bölüm final



ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin