{2}"Gay misin?"

1.4K 126 133
                                    

Gözlerimi en az üç,en fazla altı kere kırptım.Hala çekilmiyordu önümden. Yine kırptım.

"Tikin mi var?"dedi ve gözlerini kısarak güldü.

Arkadan shila'nın sesi geldi," kıza tecavüz edersin ha seni kısa kürek!" dedi ve benim konuşmama izin vermeden adını bilmediğim çocuğun kafasına elinde ki bardakla vurdu.

Bardak?

Kafa?

Çocuk komple üstüme düştü.Shila hala beni kurtarma çabasındaydı.

"En az 5 yıl hapis Shila sen ne yaptın?"

"İyi yaptım!"

"Mal çocuk beni kurtardı az kalsın ölüyordum."

"Bekle sen daha demin ne dedin?"

"Ölüyordum..!"

"O değil!"

Bak sen şu hayırlı kanka ya Ölüyorum diyorum o değil diyor weah.!😭

"5Yıl hapis !"

Bunu duyunca kızın devreleri yandı ve dizlerinin üstüne çöktü ve çocuğa dokundu .

"Kız öldün mü kız?"

"Mal o kız değil ?"

"Yaw ben ne dediğimi biliyormuyum 5...yıl...kodes dedin gitti gençliğim!😢😭😭

" Tut şu çocuğun kollarından "

Tuttu bende ayaklarından tutuyordum.Kimseye görünmeden yürüdük ve sonunda revire geldik!.

"Ne oldu?"dedi.İsmini yaka kartından okuduğum eunah hanim!

Shila hemen ortaya birşey atıp,
"Sanırım büyük birşeydi yukarida ki o da ne?Birden kafasina yukarıdan bardak düşmüştü bizde anlamadık."

"Yukarıdan bardak mi düştü?"dedi.İnanmadığı ama deli bi bakış atarak 👀

Kafasını salladı.

"Normal böyle şeyler nede olsa siz bir oteldesiniz ve burası çok yoğun olduğundan yukarıdan bardak düşebilir?"deyince aha doktor da bizden dedim ve derin bir nefes verdim.

🍹🍹bardak😉

"Valla korkuyorum artık sizden " dedi çocuk..!

Bu dedigi sırıtmama neden oldu ve gülüp kahkaha attım.

"Yani komik mi?"

"Bence komik ama sen anlamazsin çünkü sen baygındın."

Asansörden indik ve odalarımıza gittik.Onun numarası 333 bizimki 336 idi.

Üzerimi değiştirip. Siyah etek giyip beyaz yarim kazak giydim.Odadan çıktım ve onun odasına ilerledim.

Rahatsız etme yaziyordu kartta ama daha teşekkür bile etmedim  olmazdı.

Kapı açıktı. Mal bu çocuk ya hem rahatsız etme karti asmış hemde kapisi açık. İçeri girdim kendisi yoktu ve koridorun yarısından geri döndüm.Birden kapı açıldı.

Kapı kafama çarptı. Yerden kalktım ve kalktığım gibi bornozlu iki erkek göreceğim hiç aklıma gelmezdi.

Arkamı döndüm.Ama karşı aynadan onları görüyordum. Kafami yere eğdim ve konuşacaktım ki o konuştu.

"Sapık mısın?"

"Değilim tesekkur etmeye geldim.Asil sen gaymisin?" dedim ve güldüm hala kafami yere egmistim onlara dogru .

"Gay mi? Saçmalama be hem sen buraya nasıl girdin."

"Kapıyı açık bırakmışsın!"

"Ah seni swag kapatmadın değil mi?"

"Hayır banyoya girmek için acele ettim.Acele hızlı is erken ve cabuk bitsin diye hem ben çok kalmayı sevmem banyoda acele ettim"

"Ayh seni yakalayan mi vardı be "

"Hey sen gay olmadığına emin misin?"

"Evet .bak odalar farklı ama iki tane banyo için bu kapıdan giriliyor?"

"Umarım öyledir" dedim.

🍹🍹

Aşağıya indik yemek yemek için ve olan biteni anlattım shila'ya.
İkimiz kahkaha attık ve ben yine ona teşekkür edememiştim. İkisi de aşağıya indi kafasında sargı bezi vardı ve hala aklıma gelince gülüyordum.

Yemek yedikten sonra sahil kenarına indik. Baya yürüdük  ve en sonda Sezlongta uzandik.Belim ağırdığı için en basa oturdum ve ayağımı öne doğru uzattim.

Arka arkaya koşan gençler vardı. Karanlıkta göremiyordum.Biri önümden geçti ama ikincisi ayağıma takıldı.Kafası kuma gömülmüştü.

"İyimisiniz?"

Kafasinda ki sargıdan tanıdım. O çocuk bu ve yine yeni yeniden biz!

"Ne kadar senden uzak dursamda yine yapacağını yapıyorsun"

"Ama bilerek değil hepsi tesadüf !"

"Tesadüf mü? Emin misin?"

"Beyinsiz kalacak benim o güzel kafam "

"Hah bay ego konuştu.Sende beyin mi vardi."

"Tabiki ama senin topun bardağın ve ayağın sayesinde hücrelerimi öldürdün."

Yine güldüm istemsizce,"ha bu arada çok teşekkür ederim daha demin pek uygun zaman değildi!"

"Önemli değil ama yüzme bilmedigin halde niye atlıyorsun?"

"Salak misin bilmediğim halde niye atlayim?"

"Bende onu soruyorum ?"

"Biri beni itti de ondan!"

"Ah iste öyle erkeklerden nefret ediyorum ya bilerek yapıyorlar sanırım benim gibi olmaları gerekiyor!"

"Bak bu kriterini yazdım bir kenara sana benzeyen bir arkadaşım var erkek madem öyle erkekleri sevmiyorsun!"

'Ya ama ya çok kötüsün!"

Güldük.

"Ben Jimin bu arada?"

"Bende Min ha?"

Birden biri yine bana çarptı. Yine ben neden hep ben ya birde aynı kişi tüm manyaklar da benimi bulur hadi tamam bir akilli çarpsa neyse de ama bu ne ama yayeter be

"Üzerimden inecek misin?"

Alta baktığımda Jimin'in üstündeydim.Çığlık atmamla shila geldi ve "sen kime tecavü.."

Jimin, "yok öyle birşey " dedi ve beni üzerinden itti.Bu sefer benim kafam kum olmuştu.

😘😘😏😘😝😘😏😝😘😘😓😘😘
İkinci bolum geldi öptüm sizi vote yapın millet.

🐇Sizi seviyorum pikacular.

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin