Hemen ayağa kalktım.O da ayağa kalktı ve ağzından gelen kanı eli ile sildi. Kaşlarımı çatarak yanına gittim.
"Hep senin yüzünden elimi tutmasaydın yada gitseydin bu hale gelmezdin Jimin!"dedim.
.
Birden bana baktı ve dudağının kenarında ki kanı silip konuşmaya başladı."Sen beni mi düşünüyorsun kendini mi?""Ben herşeyi düşünürüm."dedim ve onun bileğinden tutup şezlonga oturttum.
"Beni burada bekle!"dedim.
"Hayır ya yine karşına çıkarsa ne olacak!Bende geliyorum."
"Sen burada bekliyorsun eger gecikirsem gelirsin!"dedim.
5 dakika sonra geri geldim. Elimde pamuk ve tentürdiyot vardı. Pamuğa döktüm ve Jimin'in dudak kenarında ki yaraya bastıracaktım.
"Eğer acırsa elimi sık"dedim.
Pamuğu yavaşca bastırdım. Gözlerini kapattı ve kaşlarını çatıp elimi sıktı.Dudak kenarına yara bandı yapıştırırken gözüm dudağına kaydı.
Ah cidden bu kadar kalın dudaklı olmak zorunda mıydı?
"İyi misin?"dedim ve elime su döküp yüzünü yıkadım.Kafasını salladı ve suyu alıp ağzını çalkaladı.Ayağa kalkıp uzak bir yerde suyu yere tükürdü.
Vay be ne kadar da terbiyeli ben olsam suyu yerimde püskürtürdüm.
Yanıma geldi ve oturdu. Bana bakıyordu."Bu gece yaşamadığım şey kalmadı.Heryerim acıyor."
"Ama ben sana dedim Jimin.Git dedim sen gitmedin ki!"
"O değil bir kızdan dayak yiyeceğim aklıma gelmezdi."
Jimin'in yüzünden bakışlarımı indirdim.Birden eli ile çenemi tuttu ve gözlerime bakmaya başladı."Özür dilerim sana yaptığım herşey için"dedi.
"Bende özür dilerim Jimin."deyip ona sarıldım.O da kollarını bana sardı ve ne yaptığımın farkına varıp ellerimi indirdim.Ayağa kalktığımda beni süzmeye başladı.
Birden yanima gelip kazağımi çözdü."Böyle daha iyi "dedi ve yürüdük. Sahil kenarında.
"Sen yüzmeyi neden bilmiyorsun?"
"Ben mi?Küçükken iki kere boğulma tehlikesi atlattım ve sonrada birdaha hiç girmedim."
"Peki,yüzme bilmek istedin mi hiç?"
"Hayır hic istemedim çünkü hep korktum."
"Pekala!"
" ee yoongi ne yapıyor?"dedim.
"Ne yapsın o da hep yatıyor!Neden sordun?"
"Bilmem ki birden içimden geldi sorayım dedim!"
"Neyse bir daha sorma çünkü hep ayni yanıtı alacaksın!"
"Peki."
Saat.2.00 olmuştu.Hem uykum gelmişti hemde üşüyordum. Ama şuan da buradan hiç gitmek istemiyordum.
Ellerimle kollarimi ısıtıyordum.Birden Jimin ellerine hohladı ve yanağıma tuttu."Çok üşümüşsün kesin hasta olacaksın!"Dedi.
Sonra ekledi"Gidelim mi?"dedi.Kafamı sallayarak onayladım.Yürürken ayağıma kramp girdi ve Jimin'e tutunup seke seke yürüdüm.
"Bu böyle olmayacak!"dedi ve beni bacaklarımdan ve başımın altindan tutup yukarı kaldırdi.Karşıdaki sezlonga koydu.
Beni uzandirdı ve yanıma diger sezlongu çekti çok komik görünüyordu.
Bana baktı ve "iyi misin?"dedi.
Kafami salladım."Kötü değilim ama ayağıma kramp girdi. Şezlongun bâşina doğru geldi biraz daha geldi ve şezlongun diğer tarafı yukarı kalktı.
Gülmüştüm.Bana ciddi bir şekilde bakarak ayağıma yöneldi ve spor ayakkabimi çıkartıp babet çorabımı da çikartip ovmaya başladı.
Ovarken biraz acıdı."Ah,bırak ya geçmeyecek sanırım!"dedim. Bana bakti ve "Bekle ve gör"dedi.
..
Jimin hala Min ha'nin ayağını ovuyordu. Min ha'ya baktığında uyuduğunu gördü.
Jimin Min ha'nın yüzüne doğru yaklaştı ve onu suzmeye başladı.
"Bu kadar güzel olduğunu nasıl görmedim ben!"dedi.
Sonra onun yanına koyduğu şezlonga uzandı.
Ama yatamıyordu.Min ha haberi olmadan Jimin'i sarmıştı. Jimin ona daha çok yaklaştı ve tam sarılmasına izin verdi.
Uyku ne kadar bastırsa da Taehyung gelirse diye korkuyordu Jimin.Gözlerini kapatmıştı öylesine.
Min ha'dan,
Hasta olacağımı bildiğim için hemen gözlerimi açtım tam karşımda-hatta neredeyse dibimde-Jimin'i görmemle sadece ona bakıyordum.Birden gözlerini açtı.
"Tatlı ve karizmatik biri olduğumu biliyorum içime düşmene gerek yok.!"
Tam gülecekken hapsurdum."Ah,özür dilerim."
"Dilemene gerek yok ama sanırım hasta oldun."
Bir kez daha."Galiba oldum.Ama hemen geçer bende."dedim.
"Seni odana bırakmaya gidelim mi?Sonra uyandığında buluşuruz neredeyse sabah olacak!"
"Tamam olur!"
"Ama dövmek yok!"dedi ve güldü.
Ayağa kalkıp yürüdük.Birden Jimin beni kendine doğru çevirdi."Ama bu sefer bu kadar güzel olma!"
"Ha?"dedim.Bana bakıp göz kırptı."Yok birşey sen bana bakma"
Neden içimde değişik bir his oluyor ve neden onun bana dediği şeyleri anlamıyorum. Belki iyi birşey dedi.Ama ben sanki benimle Japonca konusuyormus gibi hissediyordum.Çünkü beni her konuşmasında heyecanlandırıyordu.
Asansörü beklerken birden bana sarıldı."Tekrardan herşeyi için özür dilerim"deyip beni kendine daha çok bastırdı.
Soğuk terler döktüğümü hissediyordum. Bende kollarımı onun beline sardım.5 dakika öyle kalmıştık çünkü..
"Heyoo Min ha! senle sarilmama son vermek istiyorum kız bıraksana beni tamam yakışıklı olduğumu biliyorum."
Birden Min ha onun kollarına düştü."Aish Min ha asaletimden mi düştün."
Jimin birden ellerini Min ha'nın yüzüne koydu,.Hayır alev alev yanıyordu ve onun için bayılmıştı...
🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋
Supriiiiseee.
✔Vote sayısı :5
Ben geldim bence super bir bölümdü bakalım ne olacak?Oy ve vote yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#