Sabah uyandığımda kendi odamda olduğumu fark ettim. Yanima baktığımda ıslak bir bez parçası ve su dolu bir kap vardı.
Yanımda yatan Shila'ya baktım."Shila bana ne oldu?"
"Bilmem onu sen anlat!"
"En son Jimin benden özür dilerim dedi ve sarıldık sonrası yok!"
"Artık ne olduysa seni buraya Jimin getirdi."
"Dün gece çok değişik bir geceydi."
"Dün gece değil!Dün gece değil sabaha karşı bence değişikti. Ya sabaha karşı Jimin elinde seni direk buraya getirdi çocugun yüzü yaralıydı.Bu kadar sert dövdüğüne inanamıyorum.
"Ben birşey yapmadım ki! Ya hem sen konuyu neden karıştıriyorsun?Ben sana kendimi sordum!"
(Fun boys geldi aklima "bana kendimi sorma çünkü ben bastan sona kadar benim."Jk)
"Hastaydın neredeyse havale geçiriyordun soğuk soğuk ter döküyordun.Jimin'de seni buraya getirdi. Endişeliydi hadi anlat ne oldu?"
Allah Yandık!Şimdi bu beni bırakmaz bana bakmayarak konuşuyor zaten ben en iyisi uyku taklidi yapım!Yalandan horlama sesi yaptım.
"Ayy canım uyudu.Ee tabi biraz hasta yani sabaha rağmen neyse sen yat bende biraz gezeyim"dedi.
Kendi kendine konuşması onu çok tatlı yapıyordu ve çaktırmadan gülmüştüm.
Shila'dan.
Beyaz yırtık şort giyip, üzerime yarım markası adidas olan siyah beden türü esyamı giyip. Altima beyaz babet giyip saçlarımı bol ve güzel bir şekile koydum.Hafif makyaj yaptım ve kapının dışına çıktım.
Min ha ile uğraşan Taehyung ve arkadaşı da oradaydı.Oda benimle uğraşıyordu. Jungkook!?
"Ooo güzellik çok oldu yoksun yani ben yoktum.Bensiz iyi geçti mi günler?"
"Bence sensiz daha çok müthiş ve mükemmeldi."
"Kes kız sesini bugün bizimle bara geleceksiniz o arkadaşın olacak kişiye de söylersin!"
"Ya gidin başımızdan ya bizim sizinle hiçbir yere geldiğimiz yok"dedim sinirli bir şekilde bağırarak.
Beni tuttuğu gibi duvara fırlattı. Kolumu duvara çok sert vurmuştum."Ya neden sizin gibi eşkıyaları buraya alıyorlar ki!"
Yanıma geldi ve beni duvara yapıştırıp sarsmaya başladı.Ellerimle onun kollarını çevirdim ve sırtına tekme attım.
"Oo bu kadar sinir seni bana daha çok çekiyor!"dedi.
Taehyung'ta gıcık gıcık gülüyordu pislik!😶Jungkook daha söyleniyordu.
Tam ona laf sayacakken birisi ona yumruk attı. Adını unuttuğum ama tanıdığım bir arkadaştı. Jimin'in kankisyosu.
Jungkook ve Taehyung gittiğinde yanıma geldi ve "İyi misin?"dedi.
"Sağol ama beni korumana gerek yoktu ben başının çaresine bakabilirdim."
"Sen mi bu kıyafetlere ve bu zayıflıkla mı hiç inanmadım?"
Birden kolunu çevirip belinde tuttum ve diğer kolumla boğazını sardim."Şimdi inandın mı?"
"Pek değil!"dedi ve beni boşta kalan kolu ile alıp duvarıya doğru yasladı."Bu arada tanışamadık ben Yoongi!"diyerek ekledi.
"Bende shila!"dedim.Bana bakıp sırıttı."Hey sen Jimin'in arkadaşı olandın değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#