Şuan da dışarıda verilen partideydim. Sade bir elbise giymiştim.Ama Jimin ve o kız yine canımı yakıyordu. Elimdeki yara acıyordu.
Jimin bana bakıyordu ve gülüyordu. Ben ise o bana baktığı halde tepkisizdim. Ah Jimin...ah!
Kız Jimin'in elinden tutup onu benim arkamdaki ikili sallangaca oturttu ve Jimin ayağını yere koyarak sallandirmaya başladı.
"Jimin.ah neden bu kadar tatlısın? "
"Bilmem kiii " dedi ve aeygo yaptı. Üstelik aeygoyu sevmeyen çocuk!Ayağa kalkıp havuzun etrafında yürümeye başladım.
Birden telefonum çaldı görüntülü arama Sehun.
"Oh bu ne güzellik!Jiminle ne yaptınız?"
'Bişey yapmadık yeni sevgilisiyle gayet mutlu kendisi!"
"Oh ne? Sen iyimisin?"
Jimin bana bakıyordu bende ona baktım ve ona arkamı döndüm ve ağlmaya başladım.
"O iyi değilim Sehun!"
Jaehee,"Gelelim mi?"dedi.
'Hiç gerek yok saolun!"
"Emin misin?Tek başına hep ağlayarak mi geçireceksin tüm günü."
"Biliyorum bizim işimiz var ama sana birini gönderelim mi?"
"Yok canım saol neyse ben kapattım bye!"
"Pekala bye"
Arkamı döndüğüm gibi birisi bana çarptı.Lanet olsun havuz ayaklarım ile denge sağlamaya çalışıyordum ki tam düşecekken birisi tuttu.
Kimdi bu?Tanımadığım bir sima hmm Yakışıklıymis!
"Kusura bakmayın!"dedi ve güldü.
"Hiç önemli değil sorun yok!"
"Hmm peki neyse ben gideyim artık bye"
Denize doğru döndüm ve iskeleye dövdü yürümeye gittim.Elimde o gece için aldığım bileklikler duruyordu. Iskelenin sonundaki tahtaya oturdum.
"Jimin bu hikayeyi sen başlattın ama nasıl olurda şimdi hikayeyi devam ettiremezsin!Hala seni seviyorken hala bıkmadan usanmadan sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden nasıl bu hale geldik nasıl bu hikayeyi bitirebildik. Şimdi seni unutmalimiyim?Baksana sen beni unuttun çünkü Jimin!"dedim kendi kendime..
Ve ağladım.Sadece ağladım her bur kelime kifayetsizdi. Sadece ağlayıp rahatlamak istiyordum. Yanımda hissettiğim kıpraşma ile yanıma baktım.
"Hey sen Jimin'in yanındaki kızsın?"
"Evet ilerde kocam olacak Jimin'in yanında olan kiz? "
"Ne istiyorsun?"
"Jimin seni hiç sevmeyecek ve sana dönmeyecek tamam mı?Çünkü o sadece beni seviyor ve kır şu inadini ve sakın olaki ona yaklaşma yoksa seni gebertirim. "
Ayağa kalktım.'Allah allah nasıl olacakmış o!"deyip kızın saçını çektim.
"Çek o pis ellerini!"dedi.
"Bu eller senin içinden bile temiz!"dedi.
'Ah yeter sus artık " dedi ve beni itti.Lanet olsun denize düşmüştü . Hayır korkuyorum korkuyorum cirpiniyordum ama yorulmustum.
"Nasıl iyi geldi mi?"
"Yüzme bilmiyroum!"dedim ama kız gitmişti ve bende cirpinmayi bırakıp denizin dibine kendimi bıraktım. Belki daha mutlu olacaktım kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#