Oy verseniz daha hızlı gelecek Bolum ♥♥
Çarptığım kişi Shilaymış lan."Hey sana ne oldu? "dedi.Bana gözleri kızarık şekilde baktı ve ağlamaya başladı.
"Yoongi ile tartıştık!"dedi ve hemen çıktığım odanın kapısını çaldım. Kapiyi açan Jimin ile onu itip içeriye girdim.
"Ne oldu?"diye sordu Shila'ya ..
Hemen lafa atladim."Ne olacak ki hepiniz aynı değil misiniz? "dedim.
"Değiliz!"dedi. 'Sadece bazı erkekler eğer sevgilileri ondan ayrılırsa ne olacağını kanitlamaya çalışır'dedim.
"Ah haklısın!Özelliklede o kızla saatlerce öpüşür değil mi?Ne de olsa göstermelik ya hani kanıtlamak için!'deyince bana baktı.
"Herneyse..Yoongi ne yaptı?"
'Tabikide şerefsizlik yapacak daha ne yapacak ki!"deyince Shila daha çok ağladı.
'Yaw ne güzel senin yarım aklın vardı yine onunla da idare edebiliyordum ama sen aşık olunca aklın tam calismaya başladı keşke öyle kalsaydın pardon bence artık böyle kalalim"dedm.
"Aşk bize göre değil dimi bence artık böyle şeylere ara vermeliyiz!"dedi Shila..
Jimin,"Ne oluyor be sakin olun!Ben bu olayı çözeceğim Yoongi ne yaptı? "dedim.
"Sadece uyuyor ya ayı gibi yatıyor resmen sanki birşeylere ara vermiş gibi bende onu yalnız bırakacağım ne yapayım! "dedi Shila.
"Merak etme o uyuduğu için öyle yoksa çok romantik bir insan!'dedi.
'Bazıları da kalas gibi böyle tam şöminelik odun gibi..!"dedim.
"Bazı kızlarda oldunu korukleyip yakan ateş gibi.."dedi. "Ah doğru erkekler tek başına bir işe yaramadığını için bir ateşe ihtiyacı var ne de olsa kalas tek başına kalas.."
Shila,"Jimin git burdan Yoongi ile kal!"dedi."Yaa a-'dedi.
"Şimdi burda yangın çıkar git sen hadi kalas" deyip ittim kapı dışına o sırada karşıda gördüğüm yüz ile şok geçirdim.
"JİN !"dedim. Çığlık attım ve üzerine atladim bacaklarini karnına doladim."Yaa özledim seni!"dedim.
İçeri aldım kapıyı kapatacakken Jimin kapıyı sertçe açtı ve "Bu velet kim?"
"Yoongiye söyle kadın gibi güzellik uykusuna yatmasın. ".
"SANA KİM BU VELET DEDIM!'dedi.
" Ona velet deme o benim değer verdiğim "dedim.
Sert bir şekilde ağzından küfür savurdu ve kapıya vurdu gitti.
"Ah Park Jimin artık beni rahatsız etmesen diyorum nede olsa senin birşeyin değilim! "dedim.
"Emin ol daha çok rahatsız edeceğim!"dedi.
"Yaa tabi tabi yanımda Değer verdiğim sevgilim varken zor biraz !"dedim.
Birşey demesine müsade etmedim ve kapıyı kapattım.
...
Jin aslında benim kuzenimdi. Çok uzaktık birbirimize çok oldu görüşmüyorduk ama onu ozlemistim.
Birden üzerine atladığım anda bana sarıldı. "Shila senmisin?"dedi Jin.
"Yaa Jin bizi karıştırmaktan vazgec ben kuzeninim yaa!"dedim
"Şaka şaka !"dedi ve sıkıca sardı.
...
"Saat kaç oldu ben çok acıktım ya!"dedi Jin
"Harbiden ya akşam oldu hadi yemek yemeye gidelim" dedim ve aşağıya indik.
Tabikide karşımızda Min Yoongi ve Jimin vardı. Jin etrafa göz gezdirirken birden koluna vurdum. "Bana sevgilinmisim gibi davran! "dedim.
Anlam vermesede dediğimi yaptı.Birden beni sardı ve sandalye çekip oturttu beni ve yanagima öpücük kondurdu.
Shila ile birlikte koyu bir sohbete dalan Jin ile başımı arka tarafa çevirdim. Min Yoongi yerinde duracak gibi değildi.
Şiirden elindeki kaşığı bukuyordu neredeyse. Sonunda yemek geldi ve Jin ' e yemek yedirmeye başladım oda bana.
Shila bana kas göz işareti yaptı ve arkaya döndüm. Jimin kıpkırmızı olmuş ve her konuşmada ağzından küfür kaçırıyordu.
Bunu sen istedin. Yemek yedikten sonra "Bitanem hadi basketbol sahasına gidelim!'dedi. Jin e bunu bilerek sormuştum çünkü vereceği cevap olumsuz olacaktı ve bende ordan Jimin'e laf sokacaktim.
"Basketbol ile.ilgili kötü anim var biliyorsun! "dedi.
"Aah Özür dilerim benimde var ve tanıdığım günden beri çok pişmanım neyse gidelim artık! 'deyip Jimin'e baktım.
"Hadi sahilde gezelim"dedi Shila.Birden Shila'nin bileğinden tuttu Yoongi.
"Sen benimle gel !"dedi Yoongi ve bileğinden tutup dışarıya çıkarttı. Tek başına kalan Jimin yanımıza geldi.
"Ee nereye?"dedi.
"Sen kimsin? "dedi Jin.
"Ben Park Jimin!"dedi. Jin kahkaha atti.
"Bu ne ya şımarık züppe mi bu?"dedi.
"Şımarık tabikide hemde çok Hadi gidelim! "dedimJimin, "Bencede gidelim! "dedi. Arkamı döndüm ve ona baktım. Jin birden boynunu tuttu. "Ne oldu yine mi ağrıyor? "diye sordum ve başını salladı.
"Ben odaya gidebilir miyim? sen ve Shila sonra gelirsin! "dedi. Başımı salladım.
Jimin,'Ne yani hepiniz aynı yatakta mi yatiyorsunuz! "
"Evet Jimin bazen birbirimizin üzerine çıktığımız bile oluyor nede olsa benim kuzenim o!"dedi.
"Kuzenin ve üzerine çıkıyor....Bir dakika kuzenin mi?'
"Söyledim duysaydin! "dedim ve sahile inmeye başladım. Jimin birden konuyu anlatmaya başladı.
Bütün herşeyi ve o sırf benden ayrılmasın diye yaptığını ama kızın ona aşık olduğunu yani istemeden olmuş ve kapak bana patlamis.
"Jimin biliyor musun?Seninle vakit geçirmeyi seninle elele tutusmayi seninle gülmeyi herşeyi çok özledim!"dedi.
"Bence ikimiz de inadı bıraksak mi?"dedi ve bana doğru yaklaştı.
Ondan uzaklaştı 'Hemen gevşeme lan!'dedim."Oh,ne dedin ?"dedi
"Hemen gevşeme dedim. Ha birde şu Park Jimin olayina gelirsek çok şımarıktın. "dedim.
"Ee senin simarigin! 'dedi
"Yaa Şımarık Park Jimin! "dedi.
Kahkaha attı. Ya bunun gülüşü de ne güzel ya birden ona sarıldım.
Jimin ,"Sen o kadar güzelsin ki ben seni kaybetmek istemiyorum."dedim. Beni daha çok sarıp döndürdü. Sonra durdu hala sarılıyorduk mis gibi parfüm kokusunu içime çektim ve o soruyu sordum.
"Jimin kayinvalidem ressam mi?"dedim.
"Kayinvalidem mi?"dedi.
"Evet !'dedi ve hala sarılırken güldü.
"Hmm değildi! "dedi.
"Nasıl ya baksana sanat eseri gibi çocuğu var birde bana bak Kezban gibi.."
"Huh Kezban mi?"dedi.
'Sen oraya takılma ya boşver! "dedim.
"O zaman sen benim kezbanimsin !"dedi.
Ne yani şimdi ben Kim Kezban Mi Na mi oldum.Yaaaaağağa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#