{3}"Sanırım utandı"

1.1K 127 120
                                    

Ya oylama da Justin bieber fanlari kazandı .😭😭

Jimin'in beni kuma düşürmesinin ardından ayağa kalktım."böyle mi itilir bay öküz jimin"

Uzaktan beni duyduğuna dair işaretler yaptı."Hey sana adımı hayvanlara isim olarak tak diye söylemedim"

Ya hehhe deyip elimi aşağı yukarı salladım."

Sonra da otele girip yatmaya gittik.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Sabah uyandığımda ilk isim uzerimi değiştirip spor yapmak oldu.Sonunda koşuyordum ki telefon çaldı."Lan sen nerdesin sen kaçırdılar sandım ya la!"

"Oha shila abart ya!'

"Hadi hadi kapat sahil kenarında spor yapıyorum."

Hızlı hızlı koşmaya başladım ve en son durduğumda kafami kaldırdığım gibi Jimin'e çarptım benc sert bir kayaya çarptım.

"Oha taşa çarptım!"

"Neeeey?"diye şaşırmış bir biçim aldı yüzü.Benimde ayni sekilde

'Oov büyük bir pot kirdım sanırım!"

"Yoo senin gibi kızlar pek ilgi alanima girmiyor!"

"Ah doğru sen eşcinseldin degil mi?"

"Ya konu nerden nereye geldi ya bu konu nasıl bana gelebilir ya !"

"Susup bana laf carpmasaydin konu sana gelmezdi."

"Ay tamam bir daha laf çarpmam."

"Merak etme bir daha laf carparsan bende senin yüzüne carparim"

"OMG!"

Bu sefer ikimiz yürüyüş yapmaya başladık.Aslinda koşuyorduk.

Birden telefonu çaldı. Arayan swag yoongi mi?Ha o arkadas.Su evde bornozla gördüğüm.😉😅

"Ne oldu laa!" 😮Bu kadar kuul bir çocuğa yakışmıyor be ya .😉

"Yine mi başını derde soktun birde yönetici odasinda nasıl bir uğursuzsun sen ya!"

"Dolaba seni hırsız sanmasinlar diye mi girdin?Oyle daha çok dikkat cekersin bekle bekle geliyoruz!"

Telefonu kapattı.

"Geliyoruz derken ?"dedim.

"Sen de geliyorsun? "

"Neden?"

"Çünkü sen de bize yardim edersen hemen bitirebiliriz!'

"Neyi?"

"Yoongi yanlışlıkla yönetici odasina girmis geri çıkacağı anda odaya biri girmiş ve saklanmış"dedi.

"Bir dakika Jimin"deyip telefonumu cebimden çıkardım.

"Alo Shila yönetici odasinin önüne gel aksiyon yasamak istiyorsan!"

"Aksiyon benim isim tamam geliyorum !" dedi.

Jimin ile birlikte yönetici odasına girdik. Tabi yönetici çıktıktan sonra. Jimin seslenmeye başladı.

"Yoongi nerdesin?"dedi. Birden yanımdaki dolap bana doğru hizlica açıldı.Kafama sertce gelmişti.

"Yavas öküz kıza çarptı dolabin kapısı!"

"Hey onu neden getirdin"

Bir öne doğru iki adım atti."Türk atalarımız ne demis? Birlikten kuvvet doğar!"

Birden kapı acilma sesi gelmişti. İçeri shila girdi."Bana ne oldugunu anlat!"

"Yoongi burda kalmis ve cikartmamiz gerekiyor "

"Hmm tamam"

Kapı kulbunun asagiya doğru gittiğini gördüğümde hemen herkes saklandı. Shila hariç eyvah simdi yanmistik.

Yanima baktığımda Jimin vardı ?Biz ikimiz mi buraya geldik ne ara .

Birden shila'nin sesini duydum."Sayin yonetici otelinizin bir kaç seyini gördüm ve şikayetçiyim.Bir ara havuzun orda bardak kırıldı ve temizliciler 10 dakika sonra geldi?"

"Peki sizce ne yapmalıyız?"

Allah kahretsin hapsurmam gerekiyordu. Ağzımı actigimda Jimin tut tut gibi hareketler yapıyordu.

Tam hapsuracakken Jimin dudaklarimi kavradı. Shila hemen birşey uydur diyordum içimden.

Hala öpüşüyorduk ve birbirimize şaşkınca bakıyorduk.

Shila sonunda birşey
uydurdu ve yöneticiyi dışarıya çıkardı. Hemen ondan ayrılıp dışarıya çıktım. Çünkü kızarıyordum.

Jimin

Min ha birden hapsuracakken onu susturma amaçlı öptüm ve cidden başarılı sonuçlanmıştı.En son da tokat yemiştim.

Yoongi,"ne oldu lan okiza ?"

"Sanırım utandı."

"Niye utansin?"

"Çünkü öptüm."

"Ne! ben burada kicimi zor kurtarim sen orda kızla öpüş!" dedi ve tokat attı .

"Min ha da tokat attı hemen odaya girip krem sürmeliyim."

Poposuna vurdu Yoongi."ya ama yeter!"dedi.

Sonunda odamıza doğru gelirken min ha'yı gördüm. Beni gördü ama hemen geri döndü. Ne oluyor bu kıza?

Onun yanina doğru gittim. Beni gördü ve yine kaçarken kolundan tuttum."Neden benden kaçıyor sun?"

"y..ya k..k.kacıyormuyum."

"Evet sence kacmiyormusun?"

Shila geldi ve onun yanina gitti.Ama ben hala ne olduğunu anlamadım.

Bir dakika öptük ten sonra kaçtığına göre oha bu kız bana aşık mi oluyor?

"Madem bana aşık oldun bende senle güzelce oynarim;"

🙋🙋
ben geldim neler olacak acaba ?

Vote sayisi:6 yoksa gelmez

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin