{5}"Sanane?"

911 112 77
                                    

Vote yapın!Sayisi:6

Seke seke Jimin'den kaçtım ve küçük aralık olan bir yere girdim.

Jimin,"Hey nereye kactın?"

Ah,onumdeydi arkasini dönüp baksa beni görecek! Omo arkasını döndüğü gibi bir tane kiz onu duvara yapıştırıp öptü.

İste kalbim bir anda çarpmaya başladı. Hayır. Hayır. Aşık olmamalıyım!Olmaz..Ama içim parçalaniyordu.Gözümden yaş aktı ve olduğum yerden çıktım. Bana öpüşürken baktı ve hemen kızı itti.

"Hey hey dur !"

Durdum.

"Oh,sen ağladın mi?"

"Hayır sadece gözlerim yanıyor ve yaşardı."

"Ha.tamam şu işi halletsek mi artık! "

Bir kalp Çarpıntısı yine kalbim ah hayr ama beni duvarla arasına aldı.

"Hayır Jimin artık olmaz sen başkası ile opustun!"

"Yani öpüşmesem öpüşecektin!"

"Ha..hayır!"

Yüzüme doğru yaklaştı."Jimin yapma!"İnadima yaklaşıyordu. Tokat eksikti dimi çok güzel bor tokat atmıştım.

Havalı havalı yürürken bana dediği şeyle dondum."Zaten öpmeyecektim ki seninle oyun oynuyordum."

Kafami öne eğdim ve ağlamaya başladım. Neden ben sana aşık olmuştum ama bu yaptığı da neydi böyle?

"Farkındaydım zaten çünkü sen bu kadar kötü ve iğrenç bir çocuksun şerefsizlikte başı cektigin için sevinmelisin!"

Yürüdüm ama ağlıyordum. Hemen asansöre binip odama çıktım.Shila bana baktı.

"Oh,ağlıyor musun?sen!"

"Görmüyor musun?"

"Evet görüyorum ama neden?"

"Aşık oldum.Ben Park Jimine aşık oldum!"dedim ve ona gırtlağımdan gelen hıçkırık sesi ile sarıldim.

"Ee o değil sen asıkmissin işte!"

"Evet malesef ben megerse benle oynamış Shila kalbimi çaldı ben ondan geri isteyemem ki!"

"Ya kiyamam ağlama umarım haddini bildirmişsindir."

"İçimde kalmasın diye evet!"

"Oh iyi ettin ben simdi masaj Salonuna gidiyorum döndüğümde burada ol!"

"Zaten bugün dışarıya çıkmayacağım!"

Kafasıyla onayladı ve gitti. Balkona çıkıp nefes aldım vay be ben aşk acısı çekecek kizmiydim.
İçeri geçip yattım.

💔Jimin,

"Ne yaptın ne ?" dedi suga hyung!

"Kiza seninle oynadım dedim zaten öpmeyecektim "dedim

"Sen salak mısın? Kızın kalbi ne kadar kırılmıştın bari insan dalgaya alır salak!"

"Salak deyip durma ben kötü bir şey yaptığımı sanmıyorum.!"

"Pekii Jimin ne halin varsa gör!"

"Peki o zaman ben yüzmeye gidiyorum kesin oraya gelmiştir!"

Hemen duş alıp sortumu ve kazagimi giyip havuza indim.Birden arkadaşını gördüm ve yattım demek ki birazdan oda gelecek.

Arkadaşı spadan mayo ile çıktı ve havuza atlayıp geri çıktı ve gitti.

Bende biraz yüzdüm ve geri çıkıp şezlong ta uyumaya karar verdim.Üzerime dökülen su ile kalktim.

"Bilerek mi yaptın!"dedim ama bu başka birisi idi.

"Excuse me!"dedi

"Yaw de get "dedim.

Kaç saattir uyuyordum ben akşam olmuş nerdeyse güneşte batmış. Ama o ortalıkta yoktu. Acaba yine basketbol sahasında mi?

İçeri girdiğim gibi kafama top geldi!"Ah saçlarım ama yetmedi mi ya!"dedim o sanıp ama değildi.

Herkes bana ne oluyor bakışı attı.Hemen oradan ayrıldım.Nerede bu kız acaba dayanamadı intihar mi etti. Odama duş almaya gidiyordum. Havuzun orda boğulan da yoktu nerde yaa!

Asansöre binip odama çıktığımda kendisini gördüm. Bir dakika bir dakika o kendisi miydi?Yok artık!Yok lan zaten değilmiş!

"Ama nerde bu kiz acaba Yoongi Hyung'un dediği doğru mu çok yanlış mi gittim kıza karşı!"

Sabahtan beri görmediğim ve hiç karşılaşmadığım için içimde değişik bir his vardı. Ki benle 7/24 karşılaşan bir kızdı.

Duş alıp çıktım uzerimi de değiştirdim ve o da ne? elektrikler kesildi.
...

Min ha,
Uyandım ve eyvah kor oldum.Kör oldum neden imdaat kor oldum. En son ışıkların ve lambaların yanmamasini gördüğümde analdim ki elektrik gitti

Hemen dışarıya firlamam ile birine çarptım. Tam yere düşecekken beni tuttu."Dikkat et!"dedi.

"Sana ne?"dedim çünkü Jimin'di.

"Bugün nerdeydin?"

"Sana ne?Eğer bir daha bana birşey sorarsan seni çok fena öperim.!"

"Ne?"

😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
Bu en son ki öpme dövecem anlamında. Neyse oy ve yorum.

ŞIMARIK|PARK JİMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin