Jimin'in dedikleri bana çıkma teklifi falan etmesi benim hayal kurgularimdan biriydi tabi!Ama sadece biriydi.
Şimdi ne mi oluyor?Dün Jimin taşları çıktıktan sonra konuşmaya başladı.Benim hayalimde ordan başladı ya ama hayaldi işte ne oldu?Ayık olmamayan Jimin denize düşmüştü.
Bütün herkes onu denizden çıkartmaya çalışırken bense hala onun nasıl dustugune gülüyordum. Düşünürken de olduğu gibi haha.
Sonra kıyı da otururken boynuma kafası düştü. Eve gittik gayet normal şeylerdi .
Kahvaltı yapmak için aşağıya indiğimizde Min Yoongi burkan kızla gülümseyerek konuşuyordu
Kızların kulağına bir şey söylüyor ve kızlar ise gülüyordu.Shila,"Ben gidiyorum!"dedi. Bende ona bakarak konuşmaya başladım. "Nereye?"dedim.
Bana bakıp konuşmaya başladı."Kafamı dağıtacam Min ha " dedi.
Yoongi'ye ürkütücü ce sinirli hemde kırılgan bir bakış attıktan sonra gitti. Arkasından hemen Yoongi de gitti.
Yoongi ' den,
Bu bize amele sumugu gibi yapışan kızlardan nasıl kurtulacaktim bilmiyordum
Mecburen zorla da olsa gülüyordum.Iki çift gözün benim üzerimde olduğunu fatkettim.
Shila?Bana ürkütücü ve sinirli bir bakış attı ve beni yanlış anlamaması için arkasından gittim.Onu arkadan farkettirmeden takip ediyorum.
Şezlonga oturmuş ağlıyordu ."Bütün erkekler aynısını arkadaşım deyip aşık edersiniz kötü adamlar aish! "dedi ve ayağa kalktı ve yerdeki küçük taşlara vurdu.
Ayağına büyük taş geldiğine aci ile inledi."Aish ne yapıyorsun sen kendine ya'"
'Bana yaptığın her iyilik bana kötülükmüs gibi geliyor."
"Ha?"dedi.
'Diyorum ki sen bana yardım ettiğinde bana ters tepki ediyor!"
Gözleri parlarken hala ne dediğin anlamamistim.Agzimi açıp konusacakken ayağından dolayi inledi.
Hemen kucağıma alırken bana bakamamasi onu çok tatlı yapıyordu. Küçük bir bebek gibi ne yaptığını bilemeyen biri gibiydi.
Ayağına bir kaç bant yapıştırdıktan sonra yürümeye başladık. Bana baktı ve yürümeye başladı.
Bir adım attım. "Hey ne bu şimdi öptüm kaçıyorum mu?"dedim.Bana baktı."Evet öyle Min Yoongi"dedi.
Yürümesine devam ederken,"O kızlarla aramda bur şey yok"derken ayakları durdu ve geriye Doğu dönerken yanıma geldi.
"Banane Yoongi senden banane ya!"dedi ve arkasını döndü.
"Yalan mı beni sevmiyor da değil misin?" Bilerek soruyu böyle sordum ama o benden kurnaz olduğu için anlamışti.
"Sadece arkadaş olarak!"biraz daha uzaklastiginda bağırdım."Belki seni seviyorumdur Shila!"dedim.
Durdu ve ondan sonra yürümeye devam etti.Beni sevmiyor mu?yani. Yukarıya doğru çıktım.
...Havuz kenarindayken yanına dünkü kız gelmişti Jimin'in o havuzda yüzerken kız da onla birlikte yüzüyordu.
Bu görüntü kiskanmama neden olurken elimde alkolsüz kokteyl içerken ona baktım. Normalde ona baktığımda bana bakardı. Ama o kızla uğraşıyordu. Of.
Ondan sonra merdivenin yanına otururken arkamda Taehyung'u gördüm.Arkamda ki sezlongtan kazağını çıkarttı ve hemen kafamı geri çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#